Ray's EP3, EE9 & FA5 | 2018 Update! P18
Re: Ray's EP3 | Spulletjes binnen!! :D
Netjes....
Re: Ray's EP3 | EINDELIJK Verlaagd!! + Draagarmen & ASR Brace
Poets je uitlaat man 
Hehehehe

Hehehehe
Re: Ray's EP3 | EINDELIJK Verlaagd!! + Draagarmen & ASR Brace
Beter koop twinloop 
Maar zoals whapp ziet er goed uit

Maar zoals whapp ziet er goed uit
Yesterday is history, today is a gift, tomorrow is mistery.
Re: Ray's EP3 | EINDELIJK Verlaagd!! + Draagarmen & ASR Brace
Die uitlaat is 10x kut :P
rare gare duitse troep
is eerstvolgende wat eraf gaat!
rare gare duitse troep

is eerstvolgende wat eraf gaat!
1990 Civic EE9
2003 Civic EP3
2008 Civic FA5

2003 Civic EP3
2008 Civic FA5

Re: Ray's EP3 | EINDELIJK Verlaagd!! + Draagarmen & ASR Brace
Ray mooie upgrades
ben benieuwd hoe je hem vind rijden als hij uitgelijnd is 


Re: Ray's EP3 | EINDELIJK Verlaagd!! + Draagarmen & ASR Brace
Mooi verlaagd, hoeveel cm?
Wit gespoten velgen staan er ook goed onder.
Wit gespoten velgen staan er ook goed onder.
Re: Ray's EP3 | EINDELIJK Verlaagd!! + Draagarmen & ASR Brace
ant1 wrote:Mooi verlaagd, hoeveel cm?
Wit gespoten velgen staan er ook goed onder.
Wit onder zwart...

Re: Ray's EP3 | EINDELIJK Verlaagd!! + Draagarmen & ASR Brace
Moet bronz of goud onder, zwart op wit past anders wel.
Nuja ieder zijn smaak, als jij het leuk vind moet je het doen.
Knappe lak wel trouwens, echt goed werk geleverd (y)
Nuja ieder zijn smaak, als jij het leuk vind moet je het doen.
Knappe lak wel trouwens, echt goed werk geleverd (y)
Re: Ray's EP3 | EINDELIJK Verlaagd!! + Draagarmen & ASR Brace
ongeveer 3cm gezakt
vind de witte velgen wel tof staan. alleen ze worden zo snel vies
daarom is het plan ook om er bronze velgen op te gooien alleen dat duurt nog wel ff 



1990 Civic EE9
2003 Civic EP3
2008 Civic FA5

2003 Civic EP3
2008 Civic FA5

Re: Ray's EP3 | EINDELIJK Verlaagd!! + Draagarmen & ASR Brace
ziet er lekker sportief uit man 

- Rise 'n Shine! -
Re: Ray's EP3 | EINDELIJK Verlaagd!! + Draagarmen & ASR Brace
Nu alleen nog even goed uitlijnen 

'98 JDM Integra Type-R
Re: Ray's EP3 | EINDELIJK Verlaagd!! + Draagarmen & ASR Brace
Mehhhhhh!
Nog een klein probleempje erbij :l
Hoorde laatst een tikkend geluid als de motor draaide, dus samen met een maatje even gekeken wat het kon zijn.
Is het de de (2e spanrol vanaf bovenaf gezien) waar speling in zit
+ de multiriem die er ook slecht aan toe is.
dus vorrige week even een muliriem en OEM spanrol gehaald wat opzich niet goedkoop is
alleen zit ik zo eens te kijken hoe ik dat nou moet gaan vervangen, heb geen idee hoe je daar nou goed bij kan komen.
heeft iemand dit wel is zelf gedaan?? tips plzz (a) heb geen zin om weer een vermogen kwijt te zijn als de honda garage het moet doen.
PS. Auto is ook nog steeds niet uitgelijnt
heb nu een Stuurstangbracket liggen wat er ook nog ondergezet gaat worden of dit gaat helpen weet ik ook nog niet. de 1 zegt van wel en de ander weer niet lol. anders ben ik bang dat die toch een stukje omhoog geschroefd moet worden.
Ray
Nog een klein probleempje erbij :l
Hoorde laatst een tikkend geluid als de motor draaide, dus samen met een maatje even gekeken wat het kon zijn.
Is het de de (2e spanrol vanaf bovenaf gezien) waar speling in zit

dus vorrige week even een muliriem en OEM spanrol gehaald wat opzich niet goedkoop is

alleen zit ik zo eens te kijken hoe ik dat nou moet gaan vervangen, heb geen idee hoe je daar nou goed bij kan komen.
heeft iemand dit wel is zelf gedaan?? tips plzz (a) heb geen zin om weer een vermogen kwijt te zijn als de honda garage het moet doen.

PS. Auto is ook nog steeds niet uitgelijnt

Ray
1990 Civic EE9
2003 Civic EP3
2008 Civic FA5

2003 Civic EP3
2008 Civic FA5

Re: Ray's EP3 | Verlaagd!! + Skunk2 Draagarmen & ASR Brace | Probleempje erbij!
Je zet een lange ringsleutel, 14mm dacht ik, op de rol, deze trek je naar je toe als je voor de auto staat, hierdoor haal je de spanning van de snaar en kan je die verwijderen.
Spanrol in rust positie brengen, boutjes verwijderen en de boel vervangen.
Hoe heb je geconstateerd dat er speling in zit? Waar zit precies speling in?
Misschien dat er gewoon een steentje in je snaar terecht is gekomen wat het getik veroorzaakt, dit had een ander lid nl. ook.
Spanrol in rust positie brengen, boutjes verwijderen en de boel vervangen.
Hoe heb je geconstateerd dat er speling in zit? Waar zit precies speling in?
Misschien dat er gewoon een steentje in je snaar terecht is gekomen wat het getik veroorzaakt, dit had een ander lid nl. ook.
-
- Posts: 1466
- Joined: Fri Feb 27, 2009 12:35 pm
Re: Ray's EP3 | Verlaagd!! + Skunk2 Draagarmen & ASR Brace | Probleempje erbij!
wat betreft die steering bracket, ik heb hem ook. het probleem is dat als je je stuurstangen vlakker laat komen eigenlijk je stangen langer worden. ik heb je gesproken over dit probleem, het gaat om je camber. hoe meer negatief camber je hebt hoe meer je sporing naar binnen gaat, en op een gegeven moment krijg je ze niet meer op nul of iets naar buiten naar wens. het is een kwestie van eerst je camber redelijk neutraal zetten en kijken hoeveel ruimte je nog hebt voor je sporing. kortere spoorstangen is sowieso een oplossing. had nog gekeken voor je voor die j's racing maar die waren al verkocht.
Re: Ray's EP3 | Verlaagd!! + Skunk2 Draagarmen & ASR Brace | Probleempje erbij!
@Slydawg
Zal binnekort nog is een poging gaan wagen :P
maatje van me had toen idd ook de spanning er af gehaald om te kijken waar er eventueel speling in zat. dat is dus echt die 2e spanrol wat dat tikkende geluid veroorzaakte :l ook is die multiriem echt op. zitten diverse beschadigingen op en bobbeltjes. 't zou goed kunnen dat dit door steentjes ofzo komt!
@Donkeykong
Ik dacht dat de camber al vrij neutraal stond (weet ik niet zeker)
De stuurstangen zijn aan beide kanten al ongeveer een halve cm ingekort.
Ik had zelf ook nog even gezocht naar die J's stangen waar jij het over had, ik kon idd ook niks meer vinden
maarja om nou een vermogen uit te gaan geven aan die kut stangen heb ik ook geen zin in. dan maar inkorten en tappen i guess.
Zal binnekort nog is een poging gaan wagen :P
maatje van me had toen idd ook de spanning er af gehaald om te kijken waar er eventueel speling in zat. dat is dus echt die 2e spanrol wat dat tikkende geluid veroorzaakte :l ook is die multiriem echt op. zitten diverse beschadigingen op en bobbeltjes. 't zou goed kunnen dat dit door steentjes ofzo komt!
@Donkeykong
Ik dacht dat de camber al vrij neutraal stond (weet ik niet zeker)
De stuurstangen zijn aan beide kanten al ongeveer een halve cm ingekort.
Ik had zelf ook nog even gezocht naar die J's stangen waar jij het over had, ik kon idd ook niks meer vinden

1990 Civic EE9
2003 Civic EP3
2008 Civic FA5

2003 Civic EP3
2008 Civic FA5

Re: Ray's EP3 | Spulletjes binnen!! :D
ziet er netjes uit!
Re: Ray's EP3 | EINDELIJK Verlaagd!! + Draagarmen & ASR Brace
Ray wrote:ongeveer 3cm gezaktvind de witte velgen wel tof staan. alleen ze worden zo snel vies
daarom is het plan ook om er bronze velgen op te gooien alleen dat duurt nog wel ff
![]()
Bronze velgen worden even snel vies...

Re: Ray's EP3 | EINDELIJK Verlaagd!! + Draagarmen & ASR Brace
JDMTEG wrote:Bronze velgen worden even snel vies...![]()
True story!
1990 Civic EE9
2003 Civic EP3
2008 Civic FA5

2003 Civic EP3
2008 Civic FA5

Re: Ray's EP3 | EINDELIJK Verlaagd!! + Draagarmen & ASR Brace
JDMTEG wrote:Bronze velgen worden even snel vies...![]()
Dat doen paarse, roze, blauwe of groene velgen ook.
Alleen op wit zie je het snel, op bronze iets minder snel

'98 JDM Integra Type-R
Re: Ray's EP3 | EINDELIJK Verlaagd!! + Draagarmen & ASR Brace
LaurenZ wrote:Dat doen paarse, roze, blauwe of groene velgen ook.
Alleen op wit zie je het snel, op bronze iets minder snel![]()
Again, True story!
1990 Civic EE9
2003 Civic EP3
2008 Civic FA5

2003 Civic EP3
2008 Civic FA5
