Ctr 30Th.ann '03 en FN2 CW 2010

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Post Reply
Civic_R_GMtec
Posts: 78
Joined: Mon Jun 27, 2011 5:52 pm
Contact:

Post by Civic_R_GMtec »

civic2002 wrote:
Civic_R_GMtec wrote:Ik ga juist binnenkort het grillembleem weg halen.


Vind je hem niet mooi staan dan???
Als ik dat had geweten had ik hem wel van jou kunnen kopen :lol:

gr vico


Voor ik hem kocht zat die er al niet op vorige eigenaar had hem eraf gehaald. Toen hebben ze hem er bij Honda er weer op gezet want hij moest weer helemaal stock worden. En ik zag foto's zonder en dat vind ik toch wel strakker.
User avatar
civic2002
Posts: 279
Joined: Sun Apr 19, 2009 12:26 am

Post by civic2002 »

Voor ik hem kocht zat die er al niet op vorige eigenaar had hem eraf gehaald. Toen hebben ze hem er bij Honda er weer op gezet want hij moest weer helemaal stock worden. En ik zag foto's zonder en dat vind ik toch wel strakker.[/quote]

oke,was zelf ook eerst aan het twijfelen.Want vind hem zonder maar ook weer met mooi.Maar heb ik er toch een opgezet.En mijn verloofde vind hem ook mooi.
User avatar
civic2002
Posts: 279
Joined: Sun Apr 19, 2009 12:26 am

Post by civic2002 »

De x-line meters gemonteert.

Image
User avatar
civic2002
Posts: 279
Joined: Sun Apr 19, 2009 12:26 am

Post by civic2002 »

Ik ging vandaag even naar de doe het zelf winkel voor mijn verloofde.
En wie zag ik daar geparkeerd,mijn woonplaats genoot E teuben.
Dus even snel een fotoshootje :lol: :lol:

Image
Image
Image
Image

Deze vind zelf een van de mooiste
Image

gr vico
User avatar
civic2002
Posts: 279
Joined: Sun Apr 19, 2009 12:26 am

Post by civic2002 »

ik vond nog wat foto's van mijn civic '98

met de velgen eronder toen ik kocht.

Image
Image

en met de vti velgen met een antraciet kleur en parelmoer effect.
Heel apart en zeker als de zon erop scheen vond ik zelf.

Image
Image
User avatar
Ray
Posts: 706
Joined: Mon Jan 17, 2011 4:02 pm

Post by Ray »

Nice :D
ik vindt het altijd zo leuk als 2 dikke auto's naast elkaar staan
doe het zelf ook altijd als ik bijv. een mooi civicje zie of een golf GTI of andere 'leuke' auto's zie zet ik hem er altijd naast :lol:
1990 Civic EE9
2003 Civic EP3
2008 Civic FA5

Image
User avatar
civic2002
Posts: 279
Joined: Sun Apr 19, 2009 12:26 am

Post by civic2002 »

Ray wrote:Nice :D
ik vindt het altijd zo leuk als 2 dikke auto's naast elkaar staan
doe het zelf ook altijd als ik bijv. een mooi civicje zie of een golf GTI of andere 'leuke' auto's zie zet ik hem er altijd naast :lol:



Hier in hoogezand zie je niet zoveel mooie civics jammer genoeg.
Ik heb nog wel een mooie foto van onze CW samen met een gele S2000 die ik groningen tegen kwam die moet ik ook nog even posten hier.
Die zag er ook mooi uit.

gr vico
User avatar
civic2002
Posts: 279
Joined: Sun Apr 19, 2009 12:26 am

Post by civic2002 »

En dan nu het minder leuke nieuws van vandaag.

Ik was op weg naar hoogeveen om even naar een itr te kijken.
Rij lekker rustig op de cruise control 120km in de CW.
Krijg ik een beste steen of wat dan ook op het raam.
Dus eerst rustig aan de kant om bij te komen van de schrik want het was een beste klap.De glassplinters lagen op mijn schoot.
Er reed op dat moment alleen maar een auto met aanhangwagen voor me.Dus ik ging er van uit dat het vanuit zijn aanhanger kwam dus ik reed hem voorbij en wenkte hem netjes aan de kant maar de beste man voelde zich niet verantwoordelijk en ging er fijn vandoor.ja bewijzen kan ik het niet jammer genoeg.dusja wat moet je er dan mee.Maar ik heb wel zijn kenteken dus ga het zeker navragen.
Gelukkig was ik net op tijd terug om bij de glasservice langs te gaan en ik kon de auto gelijk laten staan en morgen is hij weer klaar gelukkig.Kreeg tenminste een leuk citroen c3 mee die tot mijn verbazing ook best lekker rijdt.
Foto zet ik er misschien nog op van de schade.

gr vico
User avatar
Sebas
Posts: 210
Joined: Sat Sep 25, 2010 8:12 pm

Post by Sebas »

Klote van de voorruit! Maar mooi dat het weer snel gemaakt word!

Die gele S is inderdaad erg netjes. Is HTT lid.

Grtn
User avatar
civic2002
Posts: 279
Joined: Sun Apr 19, 2009 12:26 am

Post by civic2002 »

Sebas wrote:Klote van de voorruit! Maar mooi dat het weer snel gemaakt word!

Die gele S is inderdaad erg netjes. Is HTT lid.

Grtn


hoi

ja ik was echt goed F... up.ik kon hem vanmiddag ophalen alleen was de raamstrip nog niet binnen die komt morgen.Ik heb hem gelijk maar in de box gezet.ik had hem daar ook kunnen laten staan achteraf maarja.
Klopt volgens mij had de eigenaar van de S dat nog gezegt.Hij heeft zelf ook nog foto's gemaakt.Was wel even gezellig even babbelen.hij heeft de S2 ook uit harderwijk waar ik mijn EP vandaan heb.Want ik zei tegen hem hij komt mij bekent voor want hij stond daar toen nog te koop alleen met veel stickers.

gr vico
eteuben
Posts: 1781
Joined: Tue Jun 21, 2005 8:57 pm
Contact:

Post by eteuben »

Ik ben weer eens gespot zie ik... :)
User avatar
civic2002
Posts: 279
Joined: Sun Apr 19, 2009 12:26 am

Post by civic2002 »

eteuben wrote:Ik ben weer eens gespot zie ik... :)


yep valt ook op he zo'n zilvere Type R.

gr vico
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Balen... Let op dat er een originele raamrubbers op gaan.

Hopelijk zijn het geen prutsers en heb je over een paar jaar geen roest langs je raam af.
User avatar
Sebas
Posts: 210
Joined: Sat Sep 25, 2010 8:12 pm

Post by Sebas »

civic2002 wrote:
Sebas wrote:Klote van de voorruit! Maar mooi dat het weer snel gemaakt word!

Die gele S is inderdaad erg netjes. Is HTT lid.

Grtn


hoi

ja ik was echt goed F... up.ik kon hem vanmiddag ophalen alleen was de raamstrip nog niet binnen die komt morgen.Ik heb hem gelijk maar in de box gezet.ik had hem daar ook kunnen laten staan achteraf maarja.
Klopt volgens mij had de eigenaar van de S dat nog gezegt.Hij heeft zelf ook nog foto's gemaakt.Was wel even gezellig even babbelen.hij heeft de S2 ook uit harderwijk waar ik mijn EP vandaan heb.Want ik zei tegen hem hij komt mij bekent voor want hij stond daar toen nog te koop alleen met veel stickers.

gr vico


Klopt, Die S zat ook nog vol met Kraaij performance en weet ik veel meer wat, maar zo is stukken mooier :D En inderdaad, let erop dat de rubbers er ori en nieuw inkomen....
Gr Sebas
User avatar
civic2002
Posts: 279
Joined: Sun Apr 19, 2009 12:26 am

Post by civic2002 »

Jo& wrote:Balen... Let op dat er een originele raamrubbers op gaan.

Hopelijk zijn het geen prutsers en heb je over een paar jaar geen roest langs je raam af.


hoi

ja balen is het zeker.Gelukkig was ik alleen en niet met het vrouwtje en kids want die waren dan echt goed geschrokken.
De rubbers zijn bij honda vos bestelt dus origineel.
De raam is gemonteert door dijkema en die zijn al 2 keer achter elkaar benoemt tot beste glasservice van het jaar dus daar heb ik alle vertrouwen in.

gr vico
User avatar
civic2002
Posts: 279
Joined: Sun Apr 19, 2009 12:26 am

Post by civic2002 »

Sebas wrote:
civic2002 wrote:
Sebas wrote:Klote van de voorruit! Maar mooi dat het weer snel gemaakt word!

Die gele S is inderdaad erg netjes. Is HTT lid.

Grtn


hoi

ja ik was echt goed F... up.ik kon hem vanmiddag ophalen alleen was de raamstrip nog niet binnen die komt morgen.Ik heb hem gelijk maar in de box gezet.ik had hem daar ook kunnen laten staan achteraf maarja.
Klopt volgens mij had de eigenaar van de S dat nog gezegt.Hij heeft zelf ook nog foto's gemaakt.Was wel even gezellig even babbelen.hij heeft de S2 ook uit harderwijk waar ik mijn EP vandaan heb.Want ik zei tegen hem hij komt mij bekent voor want hij stond daar toen nog te koop alleen met veel stickers.

gr vico


Klopt, Die S zat ook nog vol met Kraaij performance en weet ik veel meer wat, maar zo is stukken mooier :D En inderdaad, let erop dat de rubbers er ori en nieuw inkomen....
Gr Sebas


hoi

ja zo als hij er nu uit ziet is hij veel mooier.zie boven wat betreft de rubbers :lol:

gr vico
User avatar
civic2002
Posts: 279
Joined: Sun Apr 19, 2009 12:26 am

Post by civic2002 »

foto's van de schade.

Image

Image
User avatar
civic2002
Posts: 279
Joined: Sun Apr 19, 2009 12:26 am

Post by civic2002 »

foto's samen met een S2000 die ik tegen kwam in groningen.

Image
Image
Image
Image
User avatar
civic2002
Posts: 279
Joined: Sun Apr 19, 2009 12:26 am

Post by civic2002 »

Ik heb vandaag bij honda even de 30th ann sticker opgehaalt voor op het achterraam.De vorige eigenaar had hem blijkbaar verwijderd.foto´s volgen nog.En mezelf vorig week getrakeerd op forza 4 voor de xbox 360.
Voor de fn2 geen update´s alleen maar genieten.

gr vico
User avatar
vtec vince
Posts: 2751
Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am

Post by vtec vince »

Mooi spel he, ik zit nu op nivo 51.
Vind het alleen erg gemakkelijk te halen allemaal...je "wandelt " er zo doorheen :-(
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Post Reply