Andere hobbies ......
OH RECLAME!!!!!!!!!
Om het dan in balans te brengen:
Schaap en Citroen is overgenomen door de Maastrichtse juwelier Leon Martens Juwelier. Ik zag in Den Haag een uitverkoop met prijzen die echt de moeite waard zijn.
En er zit in Den Haag nog een hele goede juwelier en horloge zaak die heet Steltman.
En dan heb je ook nog van Willegen die zitten in Rotterdam en Den Haag. Die zijn ook erg aardig.
Schaap en Citroen is overgenomen door de Maastrichtse juwelier Leon Martens Juwelier. Ik zag in Den Haag een uitverkoop met prijzen die echt de moeite waard zijn.
En er zit in Den Haag nog een hele goede juwelier en horloge zaak die heet Steltman.
En dan heb je ook nog van Willegen die zitten in Rotterdam en Den Haag. Die zijn ook erg aardig.
Jo& wrote:OH RECLAME!!!!!!!!!
Dit is niet echt in balans brengen

Wij zijn de eerste en tot nu toe enige geautoriseerde online dealer van IWC en Baume & Mercier. Dat betekent dat wij dus de enige zijn die deze horloges officieel online, wereldwijd, mogen verkopen. Sowieso zijn we de eerste echte luxe juwelier met een eBoutique.
Aangezien mijn werk ook mijn hobby is, kijk eens rond op www.AceJewelers.com De eBoutique is mijn toko :wink:
-
Dimer wrote:shameless plug:
Mochten mensen naar een nieuw horloge zoeken, ik ben juwelier :wink:
En hoe zit dat met club korting? :razz:
Er staan wel een paar snaakke horloge's tussen Dimer maar ook mooie prijzen.
Die zijn alleen te betalen door mensen die een Nsx rijden :wink:
Die Nixon is wel een mooi model..
Nog meer leuke modelletjes?
Mijn god wat een geld voor zo'n klokkie... dat moet wel echt hobby met zulke prijzen.
Ik heb sinds mijn 12e ofzo geen horloge meer om. Het zit niet lekker en de tijd lees ik wel af op mijn telefoon.
Ik heb sinds mijn 12e ofzo geen horloge meer om. Het zit niet lekker en de tijd lees ik wel af op mijn telefoon.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Dimer wrote:Jo& wrote:OH RECLAME!!!!!!!!!
Dit is niet echt in balans brengenIk deed het nog netjes, zonder naam enzo. Dan ga ik ook maar even los :lol:
Wij zijn de eerste en tot nu toe enige geautoriseerde online dealer van IWC en Baume & Mercier. Dat betekent dat wij dus de enige zijn die deze horloges officieel online, wereldwijd, mogen verkopen. Sowieso zijn we de eerste echte luxe juwelier met een eBoutique.
Aangezien mijn werk ook mijn hobby is, kijk eens rond op www.AceJewelers.com De eBoutique is mijn toko :wink:
sjieke peop hoor.. ik wou dat ik zoveel geld had voor klokjes, vind het heerlijk om zo'n grote unit om mn pols te hebben 8)
ach eerst maar s afstuderen, wie weet daarna eens een fatsoenlijke kopen :lol:
Delta_lima wrote:De kasten van de Hawks zijn gefabriceerd uit een stuk 316L stainless steel. Ze zijn uitgevoerd met een geschroefd achterdeksel en een solide schroefkroon om de 100M waterdichtheid te garanderen. Het glas is krasvast en ontspiegeld en de wijzers en cijfers lichten op in het donker.
De Black Hawk is zwart gekleurd door middel van PVD ion plating. Deze moderne technologie wordt gebruikt voor het aanbrengen van een coating op staal en zorgt voor een extreem slijtvaste en solide kleurlaag.
Horloge wordt inderdaad gedragen door special forces.
En over 1,5week begin ik aan mijn AMO :P
Delta-Lima ik dacht al..
Nato codetaal.
Waar heb jij je AMO? Als je wat wil weten..
Er zijn er hier meerderen die je zijn voor gegaan.

Demian.
-
Ik word ook poep gereden door mijn vriendin... CTR vs oude Civic Coupe.
Tot ik de motor pak...
Tot ik de motor pak...

Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Jo& wrote:Mijn vriend wordt ook 'poep' gereden door mij.
Als we samen met mijn auto zijn denken mensen altijd dat het zijn auto is. Stomme hokjes denk mensen!
haha toen ik mijn reply typte moest ik gelijk aan jou denken.
Ik wist gewoon dat jou reactie ging komen.. :lol:
Je snapt wel dat ik maar zat te stoken héj.. :twisted:
iVTEC-fab wrote:dus jij wordt dalijk poep gereden door je vriendin.. :lol:
dat is een schande voor de mannelijkheid, ik zou het niet toestaan !
Haha zou LELIJK zijn.
Ik ben wel zoon mannetje...gaat wat worden haha!
Mwa ik verwacht dat mn Dc5 heel wat extra PKs krijgt dus we moeten het nog zien..de start leg ik zoiezo af.
Ik denk dat het een EVO 5/6 gaat worden.
Ben al druk aan het rondsnuffelen miss dat er hier mensen zijn die me extra info kunnen geven oven hoe en wat.
@Nick.
Nee die woont ergens anders :wink: hoezo?
Geen EVOs bij ons in de buurt volgens mij.
Demian.
Als je de snelste wil zijn koop je een Supra en legt er de meest stom bizar grote turbo op die je kunt vinden. Gezever altijd over de snelste. Koop een motor net als Sander dan is het ook over.
Als je aan het eind van de dag maar gelukkig bent met je auto, dat is veel belangrijker. Wanneer iemand me dadelijk 'stront' rijdt met een Supra (of wat voor andere auto dan ook) zal ik hem nog een thumbs up geven. Wil je echt laten zien dat je kan rijden wil ik zo'n grote jongen wel eens treffen op het circuit. Dan kan je vermogen hebben maar nog altijd verliezen.
God, ik kan me er weer mateloos over opwinden..
Als je aan het eind van de dag maar gelukkig bent met je auto, dat is veel belangrijker. Wanneer iemand me dadelijk 'stront' rijdt met een Supra (of wat voor andere auto dan ook) zal ik hem nog een thumbs up geven. Wil je echt laten zien dat je kan rijden wil ik zo'n grote jongen wel eens treffen op het circuit. Dan kan je vermogen hebben maar nog altijd verliezen.
God, ik kan me er weer mateloos over opwinden..