wesjes wrote:Mijn limiter zit op de 8400RPM wat dus wel klopte bij de vorige run 8375RPM
Die kleine onnauwkeurigheid komt waarschijnlijk door het ijken van het toerental op de dyno.
wesjes wrote:Frank ik heb hieronder het linkje naar mijn start topic:
http://hotel.messageboard.nl/3633/viewtopic.php?t=4255&postdays=0&postorder=asc&&start=389
En wat ik ook vreemd vond zijn de waardes als Max power bij de vorige run 8205RPM @ 165.9Kmh en bij de 2e run 8455RPM @ 211km/h
en Max attained RPM, bij de vorige Run 8375RPM @ 169.4km/h en bij de laatste run 8530RPM @ 212.9Kmh
Gaskleppie wrote:Ik ga zo naar bed en tiep 1 dezer dagen wel een verslag. Maar er is 1 ding watt mij dwarszit. Ben me telefoon kwijt! Heeft iemand een Zwart schuif Samsung gevonden met als achtergrond een ITR? laat mij het zo snel mogelijk weten!
Is die niet uit je broekzak gevallen toen je in 1 van de auto's gestapt bent? Gebeurt mij ook nog wel eens...
IvoG wrote:Overigens wel een leuke tijd gehad, de opkomst was groot en gezellig, veel mooie wagens gezien (Miguel :bow: :thumbs: ), en een van mijn motto's (Meten is Weten, Gissen is Missen) tot uitvoering gebracht zien worden is altijd fijn 8) .
Nu die andere nog! :idea:
Tune yourself first, you're probably the weakest link yourself! :worshippy:
IvoG wrote:You're welcome. Ik heb ze in mijn post aangepast naar jouw locatie! 8)
Waarom niet? Niemand zal je hier uitlachen (dat is bij Rica al gebeurd namelijk :mrgreenMLM wrote:Gaskleppie wrote:Oja, als iedereen nou even zn uitdraai inscaned en plaatst samen met zn aanpassingen en verdere gegevens van de auto/motor kunnen andere er ook nog wat van leren.
Durf em niet te postenops:
Benjdmin wrote:Was weer leuk gisteren, heel veel leuke autos en fanatics!
Voor mij was dit het leukste meeting van dit jaar...
De resultaten vielen voor sommige mensen tegen, maar ik betwijfel of dit iets met de bank te maken heeft.
Er waren ook nog enige met bijna spot-on resultaten bij voorbeeld de mooie EK4!
Anderen hebben weer heel wat geleerd voor de volgende keer, ik trouwens ook.
Looking forward to next time! :wink: