Rare voor- en nadelen bezit Type-R! Vul aan...

Alle informatie & nieuws berichten over Honda
Locked
Dimer

Post by Dimer »

Die Scion is bruut!

Image
trebboR

Post by trebboR »

L4urenZ wrote:
Rikky wrote:
Ja voor de achterkant is het inderdaad ideaal die spoiler, maar de voorkant :roll:

Spoiler op de voorkant doen, Doen ze in amerika ook met hun Scion Time Attack auto :roll:

Ik denk: "Je maakt een geintje"

Eh nee, LOL!

Image

Dimer wrote:Die Scion is bruut!

Image
LaurenZ

Post by LaurenZ »

Trebbor, ondanks dat ik officieel mijn eigen R nog niet heb, heb ik soms nog wel een serieuze inbreng op het forum 8)

En honda rijdt zelf ook met een spoiler op de voorkant...

Iig wel de 5Zigen Time Attack Accord.

Image
'98 JDM Integra Type-R
donkeykong

Post by donkeykong »

ja man wat een mannetjes, like what are u trying to prove man....

MLM wrote:
donkeykong wrote:
Jo& wrote:
donkeykong wrote:championship white word snel vies :)

Wordt net zo snel vies als elke andere kleur... Alleen zie je het beter :wink:

jajajajajajajaja :)

onrustig als ie koud is
iedereen wil met je battlen omdat ze zich minder voelen in hun eigen auto :)

bv gisteren, een groene honda HB met turbo, semi slicks etc...kijk eens hoe hard ik kan optrekken hahaha :)

Haha, zat zeker een grote antilliaan in
vtec vince

Post by vtec vince »

Nog 2 voordelen...
Mijn vriendin durft niet in de ATR te rijden , omdat ie zo snel / fel reageerd op het gaspedaal.
En mijn ouders hebben het al helemaal niet op die auto, dus die hoef ik nooit weg te brengen ;-)
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Hebben ze dat al met een Accord R??? En die is nog wel zo rustig te rijden!
Dragen ze geitewollen sokken ofzo?

Ze hebben zeker allemaal in een vw diesel gelest? Die kan je idd vrij ruw behandelen zonder dat hij fel wordt. De koppeling is net zo. Je kan hem gewoon laten schieten en dan gaat het nog niet te hard.

De Accord is gewoon een auto met een natuurlijk mechaniek dat zonder dempers etc werkt. Niks extra fel, gewoon ongedempt.
Ik moet toegeven dat mn meisie ook niet kan omgaan met direct reagerende auto's. Die heeft ook leren autorijden in zo'n suffe vw...

De grap is dat ik zelf weer niet kan omgaan met die gedempte regelingen. Ik zit er altijd mee te kloten! hhahaa
LCR

Post by LCR »

De ATR is een gewone rijdbare auto...als je dat fel vind :dontspeak:
JDMTEG

Post by JDMTEG »

Het kan maar een voordeel voor hem zijn. Top... :thumbs:
Rikky

Post by Rikky »

Gaskleppie wrote:De grap is dat ik zelf weer niet kan omgaan met die gedempte regelingen. Ik zit er altijd mee te kloten! hhahaa

Hmm komt mij heel bekend voor wij hebben een VW Polo, heb ik ook altijd dat gekloot met dat het gas te laat is :lol: al voordat ik Honda reed zelfs
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
baRt

Post by baRt »

@Gaskleppie: erg bekend... ik heb gelest in een golf 4 Sdi... dat was AGONY...

en nu hebben we een Avensis diesel bijgekocht voor de kilometers... gadverdamme wat irritant... net als de diesel van pa en ma, die vertraagde gasrespons is daar helemaaaaal frustrerend (Citroen C5)
Jo&

Post by Jo& »

Ik vind jullie allemaal maar overdrijven. Elke auto is voor een ander doel en doelgroep gemaakt. Ik vind het niet erg om in een diesel te rijden die minder fel reageert. Relax glijden de km's onder me door :wink:
En in mn CTR (of in een andere sportachtige auto) vind ik het ook heerlijk om te rijden, snelle reactie, scherper rijden etc.

En ik vind dat als je zegt niet om te kunnen gaan met het een of met de ander, dan heb je of te weinig ervaring of ben je gewoon geen goede bestuurder omdat je de auto niet aan kan voelen. Elke auto heeft namelijk een andere 'handeling' nodig en dat moet je aanvoelen.
baRt

Post by baRt »

natuurlijk overdrijven we. we zitten hier op een forum voor mensen die strak reagerende auto's als hobby hebben. Alles wat dat niet goed doet is dus per definitie ondergeschikt.

Ik denk dat jij het niet helemaal goed begrijpt.

[edit] denk hier ff smileys bij Jo... anders zou je me serieus gaan nemen en zo :lol:
Jo&

Post by Jo& »

baRt wrote:natuurlijk overdrijven we. we zitten hier op een forum voor mensen die strak reagerende auto's als hobby hebben. Alles wat dat niet goed doet is dus per definitie ondergeschikt.

Ik denk dat jij het niet helemaal goed begrijpt.

[edit] denk hier ff smileys bij Jo... anders zou je me serieus gaan nemen en zo :lol:

Is maar goed dat je dat van die smilies erbij had gezet!

:hug: :toost:
baRt

Post by baRt »

De gemiddelde Honda maakt herrie, is nauwelijks comfortabel, is opvallend (behalve die suffe EP3s natuurlijk :razz: ) en dat is nog zonder dat je iets veranderd hebt.

Al met al helemaal niet wat een 'normaal' iemand wil hebben.

En dan vinden ze ons nog eens extra vreemd omdat wij vinden dat DAT nou juist GOEDE eigenschappen zijn :D
vtec vince

Post by vtec vince »

Gaskleppie wrote:Hebben ze dat al met een Accord R??? En die is nog wel zo rustig te rijden!

Ze hebben zeker allemaal in een vw diesel gelest? Die kan je idd vrij ruw behandelen zonder dat hij fel wordt. De koppeling is net zo. Je kan hem gewoon laten schieten en dan gaat het nog niet te hard.

De Accord is gewoon een auto met een natuurlijk mechaniek dat zonder dempers etc werkt. Niks extra fel, gewoon ongedempt.
Ik moet toegeven dat mn meisie ook niet kan omgaan met direct reagerende auto's. Die heeft ook leren autorijden in zo'n suffe vw...

De grap is dat ik zelf weer niet kan omgaan met die gedempte regelingen. Ik zit er altijd mee te kloten! hhahaa

Ze rijd in een suzuki baleno 1.3 :wink:
Dat is voor mij dus een hel , trap op het gas en wachten , wachten , wachten...en 3 dagen later ben je pas een beetje op snelheid!

Ik vind ook dat de ATR erg makkelijk te rijden is, mag van mij rustig nog feller zijn.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
LCR

Post by LCR »

vtec vince wrote:
Gaskleppie wrote:Hebben ze dat al met een Accord R??? En die is nog wel zo rustig te rijden!

Ze rijd in een suzuki baleno 1.3 :wink:
Dat is voor mij dus een hel , trap op het gas en wachten , wachten , wachten...en 3 dagen later ben je pas een beetje op snelheid!

Ik vind ook dat de ATR erg makkelijk te rijden is, mag van mij rustig nog feller zijn.

VELLER??!! DAT KAN!!!!!
Alleen moet je bij de ATR erug diep in de buidel tasten :evil:
ITR DC2

Post by ITR DC2 »

baRt wrote:(behalve die suffe EP3s natuurlijk :razz: )

Vooral die rode uit K. ad. IJssel :razz:
mr. X

Post by mr. X »

ITR DC2 wrote:

Die rode kwam toch uit Gestel :lol:

Mijn god wat moest ik hier even zelf om lachen. Komt waarschijnlijk ook omdat het laat is en ik gi-gántisch melig ben...
SteefO

Post by SteefO »

Ik ga toch voor het feit dat altijd iedereen met mij mee wilt rijden als we ergens heen gaan... Gelukkig gooi ik het er nu maar op dat er het beste 2 mensen totaal in de FN2 kunnen zitten... :P
Jo&

Post by Jo& »

mr. X wrote:Mijn god wat moest ik hier even zelf om lachen. Komt waarschijnlijk ook omdat het laat is en ik gi-gántisch melig ben...

Die rode kwam toch uit Gestel :lol:

Ik woon al lang niet meer in Gestel...

ITR DC2 wrote:

Ja tuurlijk, auto past bij de persoon he... :roll:
Misschien koop ik ooit nog een ITR en een ATR voor mn mini Honda museum droom 8) :zzz:

En toen was ik weer wakker haha
Locked