Vandaag weer aan de slag gegaan. Het blok is er uit. We begonnen rond 11uur en rond 13:00 was het blok eruit. We zijn meteen begonnen met onderdelen overzetten. Donderdag of vrijdag gaat het blok erin. Ik hoop dat ik ermee op foodstrip kan komen.
Als je het maar uit je hoofd laat jezelf te gaan haasten om de foodstrip meeting te halen waardoor er dadelijk zaken over het hoofd gezien worden met grote gevolgen.
Haha maak je geen zorgen ik heb de hele week en doe lekker rustig aan.
Vandaag niet echt heel veel gedaan. Alleen Motorruimte schoongemaakt. Bak schoongemaakt daar zat zeker 1cm aan oude olie en andere vieze shit op. En me blok in elkaar gezet. Ik denk dat het blok er morgen ingaat.
Ja kut jonge. Vandaag alles aangesloten. Wilden we starten. Nee hoor.
Wat blijkt verdelerkap geeft geen vonken. Dus nieuwe kap besteld. Morgen moet ik naar school dus vrijdag moet ie rijden.
Wat vinden jullie van me nieuw JDM pookknop?
S.J. wrote:Ja vagina jonge. Vandaag alles aangesloten. Wilden we starten. Nee hoor. Wat blijkt verdelerkap geeft geen vonken. Dus nieuwe kap besteld. Morgen moet ik naar school dus vrijdag moet ie rijden. Wat vinden jullie van me nieuw JDM pookknop?
Ik hoop dat het lukt!
Het zijn altijd die kleine k*t dingen.. Ik probeer ook voor vrijdag een auto klaar te hebben, alles in orde dacht ik... was de oliedruksensor kapot.. dus als de motor draait gaat ie olie lekken. Is een dingetje van een paar euro, maar wel zwaar irritant!
Verdelerkapje had ik nog wel 3 voor je liggen :wink:.
Maar beter is gewoon een nieuwe, dingen kosten ook niet zoveel meer (26 euro dacht ik?) Je hebt toch wel gelijk ook een nieuw rotortje genomen?
Het is in ieder geval wel heel mooi dat hij hem al rond gooit!
Tevens wil ik de mensen bedanken die mij hebben geholpen met de auto.
Porsche revisie en tune bedrijf KRAB www.krabsc.nl, Sebastiaan(CVX), Jair, Jantje, Ehwald, Showandgo, Benjamin.
Zeer mooie auto S.J.
Lekker dat ie weer loopt!
Alleen die golf he...dat kenteken is wel een beetje dubieus.
Denk die D eens weg uit de plaat , zelfs het jaartal klopt :wink:
Hoe toevallig he?! :-)
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden