ik hoop et (heuts) was volgens de schilder goed zat...
grondverf (wit) bij heuts was voor de klauwen te verven.
rode lak ook heuts..
zeer goed alles blank gemaakt,alles heeft 24 uur gedroogd (cabine)en alles in de autohobbyclub ( 3 man met 64 jaar auto ervaring) weer gemonteerd. en nieuwe remvloeistof erop.
totaal was ik 2 dagen bezig hiermee en alles was goed.
misschien dat mijn fout de grondverf is. maar ik denk dat ik de spuitlans bij de wasserette er te dicht op heb gehouden..
Welk merk strutbrace heb jij eigenlijk ? Past deze een beetje langs de leidingen van de airco ?
was toch van E-TECH je strut?
mooie spulletjes hoor!
Strutbrace is van Alutec. (pag 1 staan alle details)
Het kost wel wat extra werk als je airco hebt, maar is wel te doen.
Waar ik wel moeite mee had was de engine damper, omdat de "voet" van mijn strubrace te dik is en heb ik bhierdoor weinig schroefruimte. Gelukkig waar ik werk konden ze speciale moertjes maken en wat kleine aanpasssingen dat het had kunnen passen.
Als ik eerlijk mag zijn, ik zou niet weten of het een F of D-type dop is. Stond er wel op dat het voor een EP3 is. Het zat wel in een Mugen verpakking, maar of het dan een echte is weet ik het niet.
Hahahaha nee, moet het nog laten spuiten. Ik denk dat het even gaat duren. Waarschijnlijk in de herft vakantie. Vandaag heb ik ook nog een ander leuke speelgoed gekregen. Foto's volgen zodra die gemonteerd zijn.
Na +/- 4maanden wachten, eindelijk mijn Mugen style front splitter gekregen en gemonteerd. Moet nog wel gespoten worden. Nu heb ik direct luchttoevoer naar mijn CAI. Als het regent heb ik wel een probleem denk ik, dus daar moet ik een oplossing voor zoeken. Voor de rest past het prima.