JDM ITR 98spec
DeraileD wrote:Nice nice!!! Heb eventueel nog wel een setje spoon veren liggen, maar je zal wel op zoek zijn naar een schroefset denk ik...
Als de combinatie Spoon veren en OEM dempers mee vallen wil ik het misschien wel overwegen.
Iemand een tweede opinie misschien?
Stuur maar een pm met je eventuele vraagprijs. Ik wil het zeker in gedachten houden.
Benjdmin wrote:Veren zijn meestal een waist of time, zou gelijk een schroefset kopen als ik jou was...
Maar als de combinatie veren/dempen goed overeenkomt kan het in mijn ogen toch niet slecht zijn.
Een schroefset is misschien wel interessanter als je regelmatig het circuit op gaat maar zelfs dan zijn er weinig personen, denk ik, die hun schroefset gaan bij regelen.
Mocht de combinatie van de Spoon veren/OEM dempers wel goed zijn vind ik persoonlijk die schroefset een waist of money. :lol:
Nu, oorspronkelijk was ik dus wel aan het denken aan een schroefset hoor. Niemand die iets liggen heeft?
Vandaag de kilometer / miles convertor er tussen uit gehaald.
Is toch handiger de snelheid in kilometers af te lezen.
Dan de bedrading voor het achter mistlicht een beetje fatsoenlijk gemaakt. Soldeerwerk trok op niet veel. Mistlicht zit wel op de plaats van één van de achteruit rijlichten.
Daarna de motor een beetje gepoetst. Kan nog beter eigenlijk. Misschien iemand die tips heeft om het blok zelf grondig te reinigen zonder demontage.
De Mugen Twin Loop staat er ook al onder.
En ik heb een 2dehands Mugen Airbox op ebay gekocht die nu onderweg is vanuit de States naar hier.
Is toch handiger de snelheid in kilometers af te lezen.
Dan de bedrading voor het achter mistlicht een beetje fatsoenlijk gemaakt. Soldeerwerk trok op niet veel. Mistlicht zit wel op de plaats van één van de achteruit rijlichten.
Daarna de motor een beetje gepoetst. Kan nog beter eigenlijk. Misschien iemand die tips heeft om het blok zelf grondig te reinigen zonder demontage.
De Mugen Twin Loop staat er ook al onder.
En ik heb een 2dehands Mugen Airbox op ebay gekocht die nu onderweg is vanuit de States naar hier.
Vandaag een hoop overtollig aantal kabel uit de deuren gehaald wat er gewoon onaangesloten lag te liggen. Eén van de vorige eigenaren dacht misschien dat het een vuilbak of stockage ruimte was.
Weer kilootje lichter. :lol:
De luidsprekers heb ik er ook uit gehaald alsook andere deurpanelen geplaatst. (zonder tweeter gaten)
De toekomst zal uitwijzen of er terug een radio in komt.
Weer kilootje lichter. :lol:
De luidsprekers heb ik er ook uit gehaald alsook andere deurpanelen geplaatst. (zonder tweeter gaten)
De toekomst zal uitwijzen of er terug een radio in komt.
- Knite Force
Voodoo wrote:S.J. wrote:Super kom je ermee naar de Foodstrip?
Hij woont iets te ver om even naar de foodstrip te komen denk....
@SJ: Misschien als hem klaar is en op Belgische platen staat. Maar hij moet nog eerst naar de spuiter en die afspraak heb ik nog niet gemaakt. Dus het gaat krap worden.
@Voodoo: Ben er vorig jaar ook even geweest.