Damn...ga jij helemaal naar rotjeknor voor je velgen?
Ik ga zo mijn troetelbeertje eens lekker verwennen met een sopje , en eens ff die originele luchtfilter monteren....kijken hoe dat rijd tov de wai :-)
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
vtec vince wrote:Damn...ga jij helemaal naar rotjeknor voor je velgen? Ik ga zo mijn troetelbeertje eens lekker verwennen met een sopje , en eens ff die originele luchtfilter monteren....kijken hoe dat rijd tov de wai :-)
voor mijn banden,was 235,- verschil hier in het dorp of in rotterdam halen,exact dezelfde.dus dat is me een ritje rotterdam wel waard :wink:
ik rij nu even naar malden kijken waar het is enzo, morgen komen Wendy ik en mijn zwager naar Nijmegen toe waar we jullie treffen bij het tankstation texaco
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
net de auto gewassen, rij ik richting huis laat een warmte schot van de cat los... Hij rammelt nu dus... Even kijken of ik het voor morgen nog gefixt krijg...
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Zal ik je diffusor meenemen Dim? Dan hebben we nog wat te doen :wink:.
Voordeel van weinig rijden is dat ik alleen het stof eraf hoefde te blazen :lol:.
We zien jou dus in Oss, Patrick? Zal je mijn nummer even PB-en mocht het tegenzitten onderweg (of je gewoon kei hard verslapen hebt) zodat je het kan laten weten haha.
Dacht dat ik hem zag liggen in de EG6 maar had er verder weinig aandacht voor. Was met de DC2 bezig .
Zag dacht ik bubbeltjes papier liggen. Kan me vergissen maar nu ik binnen zit schiet bedacht ik het dat opeens. Je kan er beter zeker van zijn dan achteraf spijt van hebben :wink:.