Gladheid?

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Locked
Roy

Post by Roy »

Hier ligt ook weer een pak en wij liggen en echt aan de kust.

Ik kan de zee hier vandaan ruiken.
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Gaskleppie wrote:Nou, zelfs hier ligt nu eindelijk een aardig pak sneeuw! Moet niet gekker worden...
(Regio randstad aan de kust)

en het is al weer weg........
LCR

Post by LCR »

:evil:
Vandaag knalde een scooter op een auto naast mij om vervolgens ook mij te raken. Stapte uit ...... WTF!!! En weg was ie...Moddervokker!!!!
Plastic drukschroeven van de achterbumper los, bumper wappert nu bij VTEC en morgen na het wassen zie ik wat voor krassen erop zitten :evil:
wesjes

Post by wesjes »

LCR wrote::evil:
Vandaag knalde een scooter op een auto naast mij om vervolgens ook mij te raken. Stapte uit ...... WTF!!! En weg was ie...Moddervokker!!!!
Plastic drukschroeven van de achterbumper los, bumper wappert nu bij VTEC en morgen na het wassen zie ik wat voor krassen erop zitten :evil:

Zo die is wel heel beidehand,.. ik zou er achterna zijn gereden en hem van zijn scootertje hebben gebeukt :O
donkeykong

Post by donkeykong »

purmerend he :) ghetto!!

heb je zijn kentekenplaat niet gezien???
Dimer

Post by Dimer »

Hier ook weer genoeg sneeuw en hagel...

Gisteravond zat ik rust ik rustig TV te kijken, opeens BANG!!! en tegelijk een flits de huiskamer in en de TV uit... Echt een bizar harde knal, waarschijnlijk was er ergens hier bliksem ingeslagen. Gelukkig niks kapot. Het gekke was dat alleen het scherm uitging, maar het geluid ging wel door...
LCR

Post by LCR »

wesjes wrote:

Zo die is wel heel beidehand,.. ik zou er achterna zijn gereden en hem van zijn scootertje hebben gebeukt :O

Ik zou dat normaal gesproken wel hebben gedaan,maar dit keer sla ik over. Te glad voor mij gladde schoentjes en ik haalde mij kind op van bijles waar de halve Chineze gemeeschap daar ook zat :o ops:

Amsterdammed FTW...Purmerend is niks vergeleken met dit......
chris

Post by chris »

LCR wrote:
wesjes wrote:

Ik zou dat normaal gesproken wel hebben gedaan,maar dit keer sla ik over. Te glad voor mij gladde schoentjes en ik haalde mij kind op van bijles waar de halve Chineze gemeeschap daar ook zat :o ops:

in de 1e van swinden gebeurt? ik vind het maar niks om mijn auto in de javastraat neer te zetten, altijd een plekje aan t zoeken waar ie zichtbaar is vanuit mn huis :-?
Rikky

Post by Rikky »

Dimer wrote:Hier ook weer genoeg sneeuw en hagel...

Gisteravond zat ik rust ik rustig TV te kijken, opeens BANG!!! en tegelijk een flits de huiskamer in en de TV uit... Echt een bizar harde knal, waarschijnlijk was er ergens hier bliksem ingeslagen. Gelukkig niks kapot. Het gekke was dat alleen het scherm uitging, maar het geluid ging wel door...

Wazig is het scherm doorgebrand ofzo?

Bij mijn zus thuis die wonen in een woonerf precies op een T slitsing de situatie laat daar met droog weer niet meer dan 5km/h toe, en toch zijn er gister 4 auto's tegen hun huis aan gegleden de gemeente wilde niet strooien want het was een parkeerplaats :-? Hebben ze de politie gebeld en na 45min was de gemeente toch even komen kijken hoe het zat...
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Jo&

Post by Jo& »

Gisteren 3 uur gedaan over Venray - Rotterdam.
Was gister avond om half 9 vertrokken en om 11:30 pas op plaats van bestemming.

Wat raar was dat er heeel veel verschil zat in de hoeveelheid sneeuw en gladheid op de snelwegen.
Bijv. 50 km lang dikke sneeuw en enorm glad, dan weer 100 meter opeens helemaal niets op de weg en weer gladde weg met weggeveegd sneeuw en dan weer paar honderd meter verder een lege snel weg... En zo ging het door.

Heb stukken 50 gereden en stukken 100...
Ik reed bijv. rustig en verantwoordelijk 70 op de rechterbaan. En dan heb je van die sukkels die op de linkerbaan met 100 voorbij komen knallen... Zucht...
berryb0nzo

Post by berryb0nzo »

dat doet me echt denken aan dit filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=UGhjGVVFjUs

:D :D :D :D
berryb0nzo

Post by berryb0nzo »

Jo& wrote:Heb stukken 50 gereden en stukken 100...
Ik reed bijv. rustig en verantwoordelijk 70 op de rechterbaan. En dan heb je van die sukkels die op de linkerbaan met 100 voorbij komen knallen... Zucht...

En die lui overkomt niks hea!
Die scheuren als gekken en komen er ook nog goed van af :-?
Jo&

Post by Jo& »

berryb0nzo wrote:dat doet me echt denken aan dit filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=UGhjGVVFjUs

:D :D :D :D

Sjow niet normaal joh!

Tsja dat komt ervan als mensen elkaar niet meer serieus kunnen nemen.

Denk je nou echt dat de politie of gemeente iets gaat doen als er 1 persoon belt dat het er spekglad is en dat er ongelukken gaan gebeuren, nee hoor, vergeet het maar.
De slechte verpesten het voor de goede.
LCR

Post by LCR »

chris wrote:
LCR wrote:
wesjes wrote:

in de 1e van swinden gebeurt? ik vind het maar niks om mijn auto in de javastraat neer te zetten, altijd een plekje aan t zoeken waar ie zichtbaar is vanuit mn huis :-?

Nope...Amstellyceum.

Ik zwijg over van Swindenstraat....1 sigarettepeuk op mijn dak en eentje laatst op de motorkap. Ik ga serieus een keer wat afschieten hiero.. :evil:
baRt

Post by baRt »

blij dat ik niet eens in de buurt van de stad woon...
ben vandaag maar gaan lopen naar mijn werk... zonder sneeuw zijn zomerbanden in mijn geval beter, maar nu is het hier ook weer wit... teveel gok om te wagen.

ach, is gezond, lekker lopen :D
Jo&

Post by Jo& »

Is het zo ver dat jij normaal met de auto gaat? Lijkt me wel ver lopen dan...

Sowieso S2K is sneeuw... Ik heb nog trauma's van een herfst in Duitsland... Opeens rijden we daar bergop zo de sneeuw in. Met de 1st gen S2K met Potenza S1's eronder.... GEEEN grip, een en al glijden! We moesten naar de rechterbaan tussen de vrachtwagens en proberen met 80 mee te komen. Voor de volgende afslag kwam was de sneeuw alweer weg. Heel vaag maar super eng!
baRt

Post by baRt »

De s2000 is superfun in de sneeuw, mits je winterbanden hebt op dat moment... daarom dat ik ben gaan lopen: ik heb ze er alweer onderuit gehaald (zie eerder in dit topic)

Ach, het is nooit goed toch? Tijd om met zijn allen te verkassen naar zuid frankrijk of zo :D
Dimer

Post by Dimer »

Ik moet zeggen, ondertussen verlang ik wel naar de lente!
MLM

Post by MLM »

Ben net een week terug uit Azie, maar denk dat ik binnenkort maar weer een bespreking ga inplannen.
chris

Post by chris »

MLM wrote:Ben net een week terug uit Azie, maar denk dat ik binnenkort maar weer een bespreking ga inplannen.

assistent nodig? :lol:

mn ouders zijn na paar weken nederland weer rechtsomkeert terug gegaan naar thailand..mn broer vertrekt vrijdag voor maand indonesie..

en waar zit ik? in de bieb van de universiteit, door de sneeuw erheen en weer terug.

bah.
Locked