Gladheid?
- Gaskleppie
LCR wrote::evil:
Vandaag knalde een scooter op een auto naast mij om vervolgens ook mij te raken. Stapte uit ...... WTF!!! En weg was ie...Moddervokker!!!!
Plastic drukschroeven van de achterbumper los, bumper wappert nu bij VTEC en morgen na het wassen zie ik wat voor krassen erop zitten :evil:
Zo die is wel heel beidehand,.. ik zou er achterna zijn gereden en hem van zijn scootertje hebben gebeukt :O
-
Hier ook weer genoeg sneeuw en hagel...
Gisteravond zat ik rust ik rustig TV te kijken, opeens BANG!!! en tegelijk een flits de huiskamer in en de TV uit... Echt een bizar harde knal, waarschijnlijk was er ergens hier bliksem ingeslagen. Gelukkig niks kapot. Het gekke was dat alleen het scherm uitging, maar het geluid ging wel door...
Gisteravond zat ik rust ik rustig TV te kijken, opeens BANG!!! en tegelijk een flits de huiskamer in en de TV uit... Echt een bizar harde knal, waarschijnlijk was er ergens hier bliksem ingeslagen. Gelukkig niks kapot. Het gekke was dat alleen het scherm uitging, maar het geluid ging wel door...
wesjes wrote:LCR wrote::evil:
Vandaag knalde een scooter op een auto naast mij om vervolgens ook mij te raken. Stapte uit ...... WTF!!! En weg was ie...Moddervokker!!!!
Plastic drukschroeven van de achterbumper los, bumper wappert nu bij VTEC en morgen na het wassen zie ik wat voor krassen erop zitten :evil:
Zo die is wel heel beidehand,.. ik zou er achterna zijn gereden en hem van zijn scootertje hebben gebeukt :O
Ik zou dat normaal gesproken wel hebben gedaan,maar dit keer sla ik over. Te glad voor mij gladde schoentjes en ik haalde mij kind op van bijles waar de halve Chineze gemeeschap daar ook zat

Amsterdammed FTW...Purmerend is niks vergeleken met dit......
LCR wrote:wesjes wrote:LCR wrote::evil:
Ik zou dat normaal gesproken wel hebben gedaan,maar dit keer sla ik over. Te glad voor mij gladde schoentjes en ik haalde mij kind op van bijles waar de halve Chineze gemeeschap daar ook zatops:
in de 1e van swinden gebeurt? ik vind het maar niks om mijn auto in de javastraat neer te zetten, altijd een plekje aan t zoeken waar ie zichtbaar is vanuit mn huis :-?
Dimer wrote:Hier ook weer genoeg sneeuw en hagel...
Wazig is het scherm doorgebrand ofzo?
Bij mijn zus thuis die wonen in een woonerf precies op een T slitsing de situatie laat daar met droog weer niet meer dan 5km/h toe, en toch zijn er gister 4 auto's tegen hun huis aan gegleden de gemeente wilde niet strooien want het was een parkeerplaats :-? Hebben ze de politie gebeld en na 45min was de gemeente toch even komen kijken hoe het zat...
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Gisteren 3 uur gedaan over Venray - Rotterdam.
Was gister avond om half 9 vertrokken en om 11:30 pas op plaats van bestemming.
Wat raar was dat er heeel veel verschil zat in de hoeveelheid sneeuw en gladheid op de snelwegen.
Bijv. 50 km lang dikke sneeuw en enorm glad, dan weer 100 meter opeens helemaal niets op de weg en weer gladde weg met weggeveegd sneeuw en dan weer paar honderd meter verder een lege snel weg... En zo ging het door.
Heb stukken 50 gereden en stukken 100...
Ik reed bijv. rustig en verantwoordelijk 70 op de rechterbaan. En dan heb je van die sukkels die op de linkerbaan met 100 voorbij komen knallen... Zucht...
Was gister avond om half 9 vertrokken en om 11:30 pas op plaats van bestemming.
Wat raar was dat er heeel veel verschil zat in de hoeveelheid sneeuw en gladheid op de snelwegen.
Bijv. 50 km lang dikke sneeuw en enorm glad, dan weer 100 meter opeens helemaal niets op de weg en weer gladde weg met weggeveegd sneeuw en dan weer paar honderd meter verder een lege snel weg... En zo ging het door.
Heb stukken 50 gereden en stukken 100...
Ik reed bijv. rustig en verantwoordelijk 70 op de rechterbaan. En dan heb je van die sukkels die op de linkerbaan met 100 voorbij komen knallen... Zucht...
-
-
Sjow niet normaal joh!
Tsja dat komt ervan als mensen elkaar niet meer serieus kunnen nemen.
Denk je nou echt dat de politie of gemeente iets gaat doen als er 1 persoon belt dat het er spekglad is en dat er ongelukken gaan gebeuren, nee hoor, vergeet het maar.
De slechte verpesten het voor de goede.
chris wrote:LCR wrote:wesjes wrote:LCR wrote::evil:
Ik zou dat normaal gesproken wel hebben gedaan,maar dit keer sla ik over. Te glad voor mij gladde schoentjes en ik haalde mij kind op van bijles waar de halve Chineze gemeeschap daar ook zatops:
in de 1e van swinden gebeurt? ik vind het maar niks om mijn auto in de javastraat neer te zetten, altijd een plekje aan t zoeken waar ie zichtbaar is vanuit mn huis :-?
Nope...Amstellyceum.
Ik zwijg over van Swindenstraat....1 sigarettepeuk op mijn dak en eentje laatst op de motorkap. Ik ga serieus een keer wat afschieten hiero.. :evil:
Is het zo ver dat jij normaal met de auto gaat? Lijkt me wel ver lopen dan...
Sowieso S2K is sneeuw... Ik heb nog trauma's van een herfst in Duitsland... Opeens rijden we daar bergop zo de sneeuw in. Met de 1st gen S2K met Potenza S1's eronder.... GEEEN grip, een en al glijden! We moesten naar de rechterbaan tussen de vrachtwagens en proberen met 80 mee te komen. Voor de volgende afslag kwam was de sneeuw alweer weg. Heel vaag maar super eng!
Sowieso S2K is sneeuw... Ik heb nog trauma's van een herfst in Duitsland... Opeens rijden we daar bergop zo de sneeuw in. Met de 1st gen S2K met Potenza S1's eronder.... GEEEN grip, een en al glijden! We moesten naar de rechterbaan tussen de vrachtwagens en proberen met 80 mee te komen. Voor de volgende afslag kwam was de sneeuw alweer weg. Heel vaag maar super eng!
MLM wrote:Ben net een week terug uit Azie, maar denk dat ik binnenkort maar weer een bespreking ga inplannen.
assistent nodig? :lol:
mn ouders zijn na paar weken nederland weer rechtsomkeert terug gegaan naar thailand..mn broer vertrekt vrijdag voor maand indonesie..
en waar zit ik? in de bieb van de universiteit, door de sneeuw erheen en weer terug.
bah.