Man man man wat moet jij toch een heerlijke verjaardag hebben! Wat een goede muziek draaien ze al de hele week op de radio in verband met het Amsterdam Dance Event. Was het maar elke week zo'n feest zeg! Daar kunnen wij geen genoeg van krijgen of wel :wink:
Verjaardag zelf was top, Stappen met ADE was helemaal super !
Gister mn feestje geviert voor mn vriendjes. was ook erg gezellig tot in de late uurtjes ^^
@ Chris, persoonlijk vind ik teal enkel mooi bij een EG en geen andere auto.. ook niet qua kleuren op een auto
Inmiddels wat kleine spullen besteld van mijn verjaardags geld.
een set PU motor mount inserts ( worden morgen gemonteerd )
Verder ook een setje spatlappen en Fender braces. Deze ga ik zondag ophalen. Moet alleen even kijken hoe ik een rolkooi van een evo3 in de auto kwijt kan...
Super snelle service via Djapcars.nl !
Ik heb dus weer wat te sleutelen.
Verder gebeurt er morgen weer klein onderhoud ala olie en olie filter.
Ook gaan de 15 inch ITR wielen er weer onder incl winterbanden.
goed bezig weer...
zijn je koplampen trouwens nog wat verbeterd, ben ik vergeten te kijken vorige week...
en uhm:
[quote="L4urenZ"]persoonlijk vind ik teal enkel mooi bij een EG en geen andere auto.. ook niet qua kleuren op een auto ]
Er is meer dan een EG wat teal goed kan hebben hoor... ik zal eens voor je zoeken naar pics
baRt wrote:goed bezig weer... zijn je koplampen trouwens nog wat verbeterd, ben ik vergeten te kijken vorige week...
Nope niet aan toegekomen..
BaRt wrote:en uhm:
L4urenZ wrote:persoonlijk vind ik teal enkel mooi bij een EG en geen andere auto.. ook niet qua kleuren op een auto ] Er is meer dan een EG wat teal goed kan hebben hoor... ik zal eens voor je zoeken naar pics
Ik ken de CRX'jes ! Maar blijf gewoon verlieft op mn oude teal EG ^^
boikel wrote:
een set PU motor mount inserts ( worden morgen gemonteerd )
Ga je dat zelf doen? Veel plezier met de achterste motorsteun.
Neen, krijg hulp van VDV Tuning&Design.
Kan daar mooi op de brug, meteen de onderkant voorzien van een laagje tectyl.
Ja hou maar op... 4 uur later klaar dan geplanned omdat de achterste motorsteun zwaar tegen zat... Maar nu wel helemaal klaar voor de winter en zondag even spullen opgehaald bij DJapcars... EVo3 Rolkooi past gewoon inde Dc2 !
Mijn oprechte excuses bart, Die kleur siert de S2000 ook heel erg mooi !
Aantal updates van mijn kant :
Fender braces en spatlappen op de kop getikt ^^
Spatlappen zal ik er een deze weken wel opschroeven als ik tijd en zin heb. Fender braces doe ik wel een keer van 't voorjaar
Verder vandaag de sleutel gekregen van mn eigen huis.
Hoeft niks te gebeuren, enkel nieuwe meubels van mezelf en mn huidige dingen over zetten...
Prima schuur erbij om mn eigen spullen daar te bewaren ipv mn pa gek te maken met alle auto onderdelen in de Schuur.
Het leuke is wel dat de letters van mn postcode "DC" zijn ^^