Rikky - ITR #1649 Update p.41 Climatic Control
- Knite Force
Ik heb ze een keer allemaal vervangen door OEM'ers dus it wasn't me...
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
jupke wrote:lekker bezig daaro![]()
Dimer wrote:nice!!
Benjdmin wrote:Yay it works!
Thanks! Het zit erin alles werkt goed alleen brand nu een SRS lampje van de airbags :-? en ik heb geen idee waarom ben er niet eens bij in de buurt geweest.... Iemand ideeen?
HONDA wrote:Ik heb ze een keer allemaal vervangen door OEM'ers dus it wasn't me...
En ik ook niet ik zie het pas voor het eerst, zelfde dat er bouten missen in die kapjes....
mr. X wrote:Ben ik trouwens de enige die vindt dat je de stoelen er behoorlijk omslachtig uit gehaald hebt?
Hoezo zijn 3 bouten en 1 moertje, is ongeveer 5 min tijd per stoel....
Ik gooi zo even de update online :wink:
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
mr. X wrote:Ten eerste kan je er minder makkelijk bij dan de vier bouten die de rails op de grond houden.
Ten tweede moest ik mijn rails onder de Recaro schroeven met links drie en rechts drie bouten. 6 in totaal aan iedere kant, 12 totaal ten opzichte van 8 totaal ofwel de helft meer werk.
Je heb de bovenste Rail, die zit met 3 bouten maat 10 en 15 vast en 1 moer maat 12, en dan blijft er een rail nog onder je stoel zitten....
mr. X wrote:Ah ik zie het hoe je het gedaan hebt. Zag niet dat het bovenste gedeelte er nog op zat. Hoe dan ook blijf ik het omslachtig vinden.
Haha dan leg me maar een keer uit hoe het beter kan :wink:
En nog bedankt

Jij komt met je gele ITR toch ook de 7de maart? :roll:
Beter zeg ik niet maar minder omslachtig en makkelijker denk ik. Gewoon de vier bouten waarmee de complete stoel rail aan de grond zit los schroeven.
Alle vier dop maat 12 als ik me niet vergis dus dan hoef je niet eens van dop te wisselen.
Hoop dat het weer goed genoeg is. Dan kom ik sowieso met de gele, anders rij ik mee met iemand of pak ik de EJ9. Heb ook een leuke update. Morgen veel sleutelen en dan misschien online gooien met foto's. Ligt eraan of ik dan zin heb
Alle vier dop maat 12 als ik me niet vergis dus dan hoef je niet eens van dop te wisselen.
Hoop dat het weer goed genoeg is. Dan kom ik sowieso met de gele, anders rij ik mee met iemand of pak ik de EJ9. Heb ook een leuke update. Morgen veel sleutelen en dan misschien online gooien met foto's. Ligt eraan of ik dan zin heb

mr. X wrote:Beter zeg ik niet maar minder omslachtig en makkelijker denk ik. Gewoon de vier bouten waarmee de complete stoel rail aan de grond zit los schroeven.
Hoop dat het weer goed genoeg is. Dan kom ik sowieso met de gele, anders rij ik mee met iemand of pak ik de EJ9. Heb ook een leuke update. Morgen veel sleutelen en dan misschien online gooien met foto's. Ligt eraan of ik dan zin heb![]()
Dat scheeld inderdaad een hoop, heb nog wel een leuke foto van 1 bout waarmee de stoel los zat maar de update komt pas rond 10.
Ah tof dan wil ik ze even samen op de foto zetten als dat mag :roll:
Ik ben benieuwt

mr. X wrote:Als het niet mag doe je het toch gewoon stiekem :wink:.
Komt wel goed.
Is er geprutst dan aan je bout? Ben benieuwd.
Heb eigenlijk zin om naar de schuur te gaan, verwarming en SlamFM! aan te zetten (CLUBBIN!) en te sleutelen. Het begint te kriebelen maar de eerste 15 min is het zoooo koud :razz:.
Haha, ja daarom :lol:
Nee die bout zat zo muur vast dat die maat van me pa (kwa kracht een bodybilder alleen kan het niet vanwege zijn knie) een sleutel om zijn as een keer rond draaide :lol: heb ik ook een fototje van :razz:
Haha ik hou je niet tegen... en ander zet je de kachel aan ga je 15 min binnen wat internetten en daarna naar de garage ? :-)