Mr. X... Y-56 DC2 (Final Goodbye)
mr. X wrote:You wuss, I was sweating man.
Toch wel he Dim? Ze staat daar zo dat we er nog wel aan kunnen werken mocht je willen :wink: Let me know.
Dat zou nog kunnen hoor Chris![]()
Waarschijnlijk komt ik woensdag dan langs na half 2 :wink: M'n schoonmoeder is over uit Istanbul, dus zij kan (hoop ik) thuis blijven voor Bram :lol:
Kentekenplaat plaats:
Vond het zelf echt heel stoer staan. Doet me wat denken aan een EVO. Aan de andere kant van de bumper staat dus INTEGRA en in het midden is niet mogelijk zonder dat ik iets maak waar de sticker overheen kan. Tevens vind ik de twee gaatjes wel gaaf. Ook daar zullen de meningen over verdeeld zijn.
*edit
Foto's verwijderd.
Schieten maar :mrgreen:.
Het 'echte' kenteken blijft standaard in de auto liggen zodat het, mocht het nodig zijn, ter plaatse gemonteerd kan worden bij een toekomstige controle. Ik vind dit echt zoveel mooier dan die lelijk grote plaat voorop, hij steekt overal te ver uit.
Vond het zelf echt heel stoer staan. Doet me wat denken aan een EVO. Aan de andere kant van de bumper staat dus INTEGRA en in het midden is niet mogelijk zonder dat ik iets maak waar de sticker overheen kan. Tevens vind ik de twee gaatjes wel gaaf. Ook daar zullen de meningen over verdeeld zijn.
*edit
Foto's verwijderd.
Schieten maar :mrgreen:.
Het 'echte' kenteken blijft standaard in de auto liggen zodat het, mocht het nodig zijn, ter plaatse gemonteerd kan worden bij een toekomstige controle. Ik vind dit echt zoveel mooier dan die lelijk grote plaat voorop, hij steekt overal te ver uit.
-
Kenteken staat zo veeel beter! Ik heb liever ook geen kenteken op m'n bumper. Staat echt zo lelijk. De voorkant is gelijk een stuk cleaner en strakker geworden.
Alleen misschien staat het nog mooier als de sticker nog iets meer naar rechts was geplakt. Eigelijk op dezelfde plek waar Integra staat op de linker kant van de bumper.
Alleen misschien staat het nog mooier als de sticker nog iets meer naar rechts was geplakt. Eigelijk op dezelfde plek waar Integra staat op de linker kant van de bumper.
Meer naar rechts, dat bedoel je als je IN de auto zit (aangezien je ook Integra links op de bumper vindt staan)?
Heb het geprobeerd, heb er zowat een uur over gedaan voor ik er tevreden mee was :lol:, maar dit was echt de mooiste plaats. Iets verder naar links of iets verder naar rechts vond ik niet mooi. Luisterde heel nauw terwijl je dat niet zou verwachten.
Achter is het overigens een lange Nederlandse plaat geworden zonder de opliggende plastic letters.
Heb het geprobeerd, heb er zowat een uur over gedaan voor ik er tevreden mee was :lol:, maar dit was echt de mooiste plaats. Iets verder naar links of iets verder naar rechts vond ik niet mooi. Luisterde heel nauw terwijl je dat niet zou verwachten.
Achter is het overigens een lange Nederlandse plaat geworden zonder de opliggende plastic letters.
-
mr. X wrote:Meer naar rechts, dat bedoel je als je IN de auto zit (aangezien je ook Integra links op de bumper vindt staan)?
Bedoel eigelijk als je in de auto zit en dan meer naar rechts. bij de hoek van de bumper. Either way. Staat goed zo. Lekker zo laten. :wink:
Niet bang dat je elke maand een bekeuring gaat krijgen? Ik heb er vorige maand nog 1 gehad voor amerikaanse platen. :evil: Toen snel terug naar nederlandse platen. Maar nu rij ik met kenteken achter het raam. Ga hem ook niet op de bumper doen, tenzij ik weer een bekeuring krijg. Ik heb me tot nu toe er al 2 x eruit weten te lullen. :razz:
Ja dat bedoelde ik ook :wink:.
Zoals ik eerder heb gezegd, ik blijf stug door rijden en hoop dat ik me de volgende keren er wel onderuit weet te praten. Zal hem heus nog wel een keer krijgen :lol:. De auto komt toch niet vaak buiten dus dat risico wil ik wel lopen.
Als ik er dagelijks mee zou rijden was het een ander verhaal. Tevens ga ik er wel rekening mee houden als ik naar Amsterdam ofzo ooit zou gaan. In grote steden zijn ze over het algemeen strenger. Zit al te denken aan een magneet systeem. (Magneet tussen de oogjes van de montage punten aan de achterkant van de bumper plaatsen, kentekenplaat vastmaken op een magneet die sterk genoeg is de plaat vast te houden voor een korte periode)
Zoals ik eerder heb gezegd, ik blijf stug door rijden en hoop dat ik me de volgende keren er wel onderuit weet te praten. Zal hem heus nog wel een keer krijgen :lol:. De auto komt toch niet vaak buiten dus dat risico wil ik wel lopen.
Als ik er dagelijks mee zou rijden was het een ander verhaal. Tevens ga ik er wel rekening mee houden als ik naar Amsterdam ofzo ooit zou gaan. In grote steden zijn ze over het algemeen strenger. Zit al te denken aan een magneet systeem. (Magneet tussen de oogjes van de montage punten aan de achterkant van de bumper plaatsen, kentekenplaat vastmaken op een magneet die sterk genoeg is de plaat vast te houden voor een korte periode)
-
mr X let op met politie controle kerel,was zondag bij wegmisbruikers,per 1-1-2010 lul je je er niet meer uit,kostenplaatje 240,- voor een Niet correcte plaat.ook al heb je de orginele in de auto liggen,het is dokken en niet verder rijden voordat de orginele erop zit,en anders word je kentekenbewijs in beslag genomen,want je bent ook niet verzekerd met een andere plaat die niet aan de NL wet voldoet.
het is maar even dat je het weet :wink:
en ik sluit me bij arno aan
het is maar even dat je het weet :wink:
en ik sluit me bij arno aan