Uk Weekend Trip "Japfest at Castle Comb" [mei-09]

Alles van voor 2016 zal hier gearchiveerd worden.
Katana

Post by Katana »

erwin wrote:
itr assen wrote:heb de trein ook geboekt.
wordt erg vroeg rijden.

@erwin- hoe laat vertrek jij?

Hoi jan dit is mijn gsm 06..is misschin wel makelijk.
ps ik ben geen creditcard dus ik bel vrijdag 8 mei naar 0900 5040540
om te boeken en te betalen?? dan is het wel makelijk dat ik weet welke tijd jij hebt besproken? bel graag zo spoedig mogelijk.
gr erwin

Lukt het niet kan u mij weer bellen. Dan regel ik het voor u
Raymond en Liset

Post by Raymond en Liset »

Zo de dame is weer klaar en thuis uit het auto hospitaal, nadat ze gisteren nog op de intensive care lag.
Volgens de geleerden moet ze engeland nu in ieder geval wel halen :wink:
Zal dit weekend even een wintervelg in het reserve wiel compartiment stoppen, voor het geval dat. ( Hoef ik in ieder geval niet op een thuisbrenger te rijden)
erwin

Post by erwin »

Katana wrote:
erwin wrote:
itr assen wrote:heb de trein ook geboekt.
wordt erg vroeg rijden.

@erwin- hoe laat vertrek jij?

Hoi jan dit is mijn gsm 06..is misschin wel makelijk.
ps ik ben geen creditcard dus ik bel vrijdag 8 mei naar 0900 5040540
om te boeken en te betalen?? dan is het wel makelijk dat ik weet welke tijd jij hebt besproken? bel graag zo spoedig mogelijk.
gr erwin

Lukt het niet kan u mij weer bellen. Dan regel ik het voor u

Bedankt maar het is geregeld. ik heb het geld over ge maakt wacht nog op een mail.
gr erwin
CTR-Voorburg

Post by CTR-Voorburg »

Hallo allemaal,

Blijft 06.00 uur verzamelen bij Shell Hazeldonk zoals Miguel aangaf staan? Of komt er nog een andere tijd of locatie?
bertjehonda

Post by bertjehonda »

nou na een hele strijd gister bij tcc zitten mijn swaybars er gelukkig voor voor engeland nog onder dus ik weer helemaal blij kan ik de hele route me nieuwe speel goed testen.
@frank het is een wereld van verschil niet normaal.
maar ik denk niet dat jij ze nodig heb nu ik gezien heb hoe star jou auto is. :twisted:
slydawg

Post by slydawg »

CTR-Voorburg wrote:Hallo allemaal,

Blijft 06.00 uur verzamelen bij Shell Hazeldonk zoals Miguel aangaf staan? Of komt er nog een andere tijd of locatie?

06:00 vertrekken van de Shell he :wink:
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

6 uur in Hazeldonk? pfff, lijkt net een werkdag?
slydawg

Post by slydawg »

Gaskleppie wrote:6 uur in Hazeldonk? pfff, lijkt net een werkdag?

Owhh, voor jou geen probleem dan :D
Katana

Post by Katana »

Schema/info:

Er zijn een aantal rust punten op de route om te tanken of jezelf even te verfrissen. Vrijdag middag komen we aan in het historische stad Bath. Hier parkeren we de auto’s in een parkeer garage en nemen de “hop on-hop offâ€￾bus naar het oude centrum, deze bus neemt ons ook meteen de stad rond langs aan bezienswaardigheden. In het centrum kunnen de Dames en Heren naar hartelust shoppen of relaxen op een terras. Een bezoek aan het historische Romeinse Bathuis is later op de dag zeker aan te raden.
We verzamelen later bij de tipische Engelse Pub “Ravenâ€￾waar we eventueel ook een hapje kunnen eten. Na de locale avond spits vertrekken we naar ons Hotel.

Schema:
Vrijdag 15 mei 2009
- 05:15h vertrek Tankstation A27 (tussen Meerkerk en Gorinchem): http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s ... 3&t=h&z=17
- 06:00 h Vertrek Hazeldonk tankstation A16:
- 08:50h Aankomst Calais Fr
- 09:20h Vertrek Euro Tunnel Trein
- 08:55h Aankomst Folkstone UK
- 12:30h Aankomst Bath CarPark
- 19:00h vertrek Bath
- 19:45h Aankomst Hotel
Zaterdag 16 mei 2009
- 08:00h Vertrek Hotel
- 09:00h Aankomst Japfest
- 18:00h Hotel
Zondag 17 mei 2009
- 11:00h Tour English CountrySide/Photoshoot
- 20:50h Aankomst Folkstone UK
- 21:20h Vertrek Euro Tunnel Trein
- Back to Holland blaze

Kortom het wordt een lekker druk weekend . Op de zaterdag avond en zondag is er echter genoeg tijd om weer bij te komen. Op zondag kunnen eerst naar Stone-Henge rijden voor een foto-shoot. Dit is leuke trip van 98km. Maar zijn er andere ideeen dan hoor ik het graag.

Nog een paar dagen en dan is het zover! Was/Meguiars spullen mee 8)
bertjehonda

Post by bertjehonda »

bah megiars meuk ik zal wel wat proberen mee te nemen van riwax dat is een merk dat meer op de proffesionele markt wordt verkocht en vergelijkbaar met cartech tot nog beter.
zal de vertegenwoordiger eens bellen voor wat probeersels.
is terminste ook niet zo kanonnen duur als meg...
(beetje concurentie op zijn tijd kan geen kwaad haha) :twisted:
bertjehonda

Post by bertjehonda »

ohja ik schiet er bij gorinchem avelingen op dat is 2 km na t tankstation. ik zie jullie wel voorbij komen
Katana

Post by Katana »

bertjehonda wrote:bah megiars meuk ik zal wel wat proberen mee te nemen van riwax dat is een merk dat meer op de proffesionele markt wordt verkocht en vergelijkbaar met cartech tot nog beter.
zal de vertegenwoordiger eens bellen voor wat probeersels.
is terminste ook niet zo kanonnen duur als meg...
(beetje concurentie op zijn tijd kan geen kwaad haha) :twisted:

Welja, aangepast naar "wassen" :lol:
Raymond en Liset

@Frans : Heb je deze reistijd van de routeplanner?

Ben dit weekend in engeland geweest om een auto op te halen, en er is in België een stuk van ongeveer 10 km waar je maar 70km/h mag vanwege wegwerkzaamheden. En ik kan je melden, wij stonden daar gisteren avond in de file. En als ik dat zo kan bekijken, komen we daar in de spits langs.
Katana

Post by Katana »

Clantastic wrote:@Frans : Heb je deze reistijd van de routeplanner?

Ben dit weekend in engeland geweest om een auto op te halen, en er is in België een stuk van ongeveer 10 km waar je maar 70km/h mag vanwege wegwerkzaamheden. En ik kan je melden, wij stonden daar gisteren avond in de file. En als ik dat zo kan bekijken, komen we daar in de spits langs.

Ja, als we een hoog gemiddelde aanhouden van 100-120 dat maakt die 10km niets uit en halen we dit makkelijk. De route planner gaat meestal uit van een lager gemiddelde.
erwin

Post by erwin »

hoi ik heb vrijdag gebelt naar eurotunnel en ik heb geen kaarten voor zondagavond 21:20 (was al vol)maar wel voor 21:50 is dat een probleem??? :roll:
gr erwin
Katana

Post by Katana »

Katana wrote:
Clantastic wrote:@Frans : Heb je deze reistijd van de routeplanner?

Ik heb nog even gekeken en inderdaad tussen de Nederlandse grens en Brecht is er werk aan de weg.

http://www.verkeerscentrum.be/verkeersi ... vlaanderen

Als iedereen op tijd bij de grens is dan kunnen we op tijd vertrekken en moet het geen probleem zijn.

erwin wrote:hoi ik heb vrijdag gebelt naar eurotunnel en ik heb geen kaarten voor zondagavond 21:20 (was al vol)maar wel voor 21:50 is dat een probleem??? :roll:
gr erwin

Vol? Dat is vervelend. Dat moeten we dan maar bekijken als we er aankomen. Op het moment dat je aankomt en je je code intikt bij de poort zal de automatische een aanbieding doen om een trein vroeger te nemen als er dan wel plaats is.
erwin

Post by erwin »

hoi katana

bij eurotunnel hebben ze een fout gemaakt. ik kreeg vandaag bevesteging dat ik pas terug kwam op 17sep09 en heb het verandert naar 17mei09 om 21:20.

gr erwin
Lucas79

Post by Lucas79 »

Echt balen dat ik niet mee kan :( Ik wens jullie in ieder geval alvast een heel fijn weekend toe! Ik zie de Pics wel verschijnen.
Deus Ex Machina!
Raymond en Liset

Ik denk dat die pics wel goed komen, wij zijn in ieder geval bewapend met een foto en een video camera.
En ik denk dat er vast wel meer zijn die iets van deze aard mee hebben.
donkeykong

Post by donkeykong »

vette shit, dat weekend!!

veel plezier daarroooo, en als je olie wilt kopen ga bij opie oils langs!! cheap en veel keus :)
Locked