itr-5742 ''update''
-
-
nieuwe update's
-JDM raam bediening in het zelfde carbon dat voorzien is in een itr waarom ze deze alleen maar in een jdm dc2 gestoken hebben begrijp ik toch niet
old vs new
geplaatst :P
JDM windowvisors
en nieuwe ruitewissers.... wat een verschil ivm de normale ruitewissers :shock:
normaal ging ik ook nog JDM 'spetslappen' hebben maar die gingen niet lang eraan gehangen ging die er sebiet afgereden hebben omdat ze te laag bij de grond kwamen...
soon more update's :wink:
-JDM raam bediening in het zelfde carbon dat voorzien is in een itr waarom ze deze alleen maar in een jdm dc2 gestoken hebben begrijp ik toch niet
old vs new

geplaatst :P

JDM windowvisors

en nieuwe ruitewissers.... wat een verschil ivm de normale ruitewissers :shock:

normaal ging ik ook nog JDM 'spetslappen' hebben maar die gingen niet lang eraan gehangen ging die er sebiet afgereden hebben omdat ze te laag bij de grond kwamen...
soon more update's :wink:
-
@g-unit yes i know :wink: wagen word om de 2 a 3 dagen afgespoten maar er ligt hier verschrikkelijk veel zout en modder op de wegen (belgie :roll: ) da ik hem alle dagen zou moeten wassen voor hem proper te houden :evil:
@Arno het stuk van de passagier past perfect maar die van de bestuurder moet wel serius bij gewerkt worden tege die deftig past :wink:
@Arno het stuk van de passagier past perfect maar die van de bestuurder moet wel serius bij gewerkt worden tege die deftig past :wink:
-
V-tje integra wrote:"Jo&":2fw8lq6i wrote:Ik vind die bloemen binnen spiegel zekers helemaal de bomb!
Mooiste upgrade die je hebt!
Hoeveel pk is dat? Stuk of 10pk en 30NM koppel?
:dunno:
waarom deze reactie eig :?: :?: :?:[/quote:2fw8lq6i]
Is een grapje hoor! 8)
Is moeilijk om dermate van een getypt berichtje over te brengen :wink:
-
Jo& wrote:"V-tje integra":44s9d0px wrote:"Jo&":44s9d0px wrote:Ik vind die bloemen binnen spiegel zekers helemaal de bomb!
waarom deze reactie eig :?: :?: :?:[/quote:44s9d0px]
Is een grapje hoor! 8)
Is moeilijk om dermate van een getypt berichtje over te brengen :wink:[/quote:44s9d0px]
ok :wink:
moet wel zeggen da de meeste mensen comentaar hebben op die krans

V-tje integra wrote:"Jo&":7mpf8euh wrote:"V-tje integra":7mpf8euh wrote:"Jo&":7mpf8euh wrote:Ik vind die bloemen binnen spiegel zekers helemaal de bomb!
waarom deze reactie eig :?: :?: :?:[/quote:7mpf8euh]
Is een grapje hoor! 8)
Is moeilijk om dermate van een getypt berichtje over te brengen :wink:[/quote:7mpf8euh]

Sorry dat ik het zeg maar ik vind het dan ook een lelijk ding wat erin hangt. En het belemmert volgens mij het zicht ook helemaal.
Maar ieder zijn ding natuurlijk. :wink:
V-tje integra wrote:"Jo&":1wjixxyp wrote:"V-tje integra":1wjixxyp wrote:"Jo&":1wjixxyp wrote:Ik vind die bloemen binnen spiegel zekers helemaal de bomb!
waarom deze reactie eig :?: :?: :?:[/quote:1wjixxyp]
Is een grapje hoor! 8)
Is moeilijk om dermate van een getypt berichtje over te brengen :wink:[/quote:1wjixxyp]

Nja het was wel echt een grapje van mijn kant. Ik zou zo een ding er niet inhangen (sowieso niks aan me spiegel, irritant!) maar jij moet dat zelf weten.
Was sarcastisch bedoelt omdat hier veel mensen gewicht willen besparen en alleen dingen tuned die 'zin' hebben als in performance en niet sticker tuning.
Als jij er blij mee bent, lekker laten zitten en niks van anderen aantrekken!
-
Jo& wrote:"V-tje integra":2ofk7urz wrote:"Jo&":2ofk7urz wrote:"V-tje integra":2ofk7urz wrote:"Jo&":2ofk7urz wrote:Ik vind die bloemen binnen spiegel zekers helemaal de bomb!
waarom deze reactie eig :?: :?: :?:[/quote:2ofk7urz]
Is een grapje hoor! 8)
Is moeilijk om dermate van een getypt berichtje over te brengen :wink:[/quote:2ofk7urz]

Nja het was wel echt een grapje van mijn kant. Ik zou zo een ding er niet inhangen (sowieso niks aan me spiegel, irritant!) maar jij moet dat zelf weten.
Was sarcastisch bedoelt omdat hier veel mensen gewicht willen besparen en alleen dingen tuned die 'zin' hebben als in performance en niet sticker tuning.
Als jij er blij mee bent, lekker laten zitten en niks van anderen aantrekken![/quote:2ofk7urz]
ja hangt soms wel in de weg zeker als ik aant spelen ben met een andere auto :-?
dan smijt ik hem op de grond....
ie gaat er toch af is naar de vaantjes juist weet ik niet wat ik moet doen met men geur boomke.... is ook maar dwaas als daar zo juist een geel geur boomke in hangt :roll:
-
[quote="DC2TYPER"]Een geurtje aan het ventilatierooster hangen ? Ik heb nooit zo reukdingetjes gehangen, doet me altijd aan overijverige wc madammen denken
ops: :lol:
Nice upgrade's btw ]
thx :wink:
die voor aan de ventilatorroosters te hangen stinken :lol:
gelijk ge zegt wc maddamen.... ik heb zo een geel boomke.... das eig hier bij ons de mode hier noemen ze da een VTEC boomke :lol:
en ja men roos eendje vliegt ook van de spiegel af :lol:

Nice upgrade's btw ]
thx :wink:
die voor aan de ventilatorroosters te hangen stinken :lol:
gelijk ge zegt wc maddamen.... ik heb zo een geel boomke.... das eig hier bij ons de mode hier noemen ze da een VTEC boomke :lol:
en ja men roos eendje vliegt ook van de spiegel af :lol:
-
V-tje integra wrote:ITR897 wrote:Rook jij in je ITR?
heel zelden.... als ik ver moet rijden kan da wel eens voor vallenops:
maar da ruik je niet in de itr.... maar een fris heurtje in de itr vind ik wel goed.... de teg staat altijd buiten kan soms een muf heurtje hebben :evil:
lol, ik wist dat jullie de G niet konden uitspreken, maar ik wist niet dat jullie hem ook niet konden typen :razz: