THE END............TO BE CONTINUED
Goeie middag :P
Me alle eerste post heb me nog niet voor gesteld ookal rij ik op dit moment in een honda vti
. Wacht er dan ook even mee tot mijn nieuwe aanschaf.
Erg mooie type-r in die kleur, hij ziet er prachtig uit. Ben zelf van plan om een type-r aanteschaffen alleen weet ik dus nog niet welke kleur ik hem wil hebben. Wat een luxe
Ik heb 1 jaar geleden in Almere :P zoéen type-r cosmic grey heel HEEL kort gezien en was er gelijk verliefd op
ops:
Alleen ben ik erg bang dat er hier weinig van zijn gemaakt oftewel moeilijk te vinden zijn. hoelang ben jij bezig geweest?
Heeft elk cosmic grey uitvoering rood/zwart stoelen vanaf 2004 of? want dat is me niet helemaal duidelijk geworden.
Er staat er nu wel 1 op marktplaats maar is naar mijn idee teveel aan veranderd, oem ownz punt.
Nogmaals mooie bak.
MvGr, Brandon
Me alle eerste post heb me nog niet voor gesteld ookal rij ik op dit moment in een honda vti

Erg mooie type-r in die kleur, hij ziet er prachtig uit. Ben zelf van plan om een type-r aanteschaffen alleen weet ik dus nog niet welke kleur ik hem wil hebben. Wat een luxe

Ik heb 1 jaar geleden in Almere :P zoéen type-r cosmic grey heel HEEL kort gezien en was er gelijk verliefd op

Alleen ben ik erg bang dat er hier weinig van zijn gemaakt oftewel moeilijk te vinden zijn. hoelang ben jij bezig geweest?
Heeft elk cosmic grey uitvoering rood/zwart stoelen vanaf 2004 of? want dat is me niet helemaal duidelijk geworden.
Er staat er nu wel 1 op marktplaats maar is naar mijn idee teveel aan veranderd, oem ownz punt.
Nogmaals mooie bak.
MvGr, Brandon
Benjdmin wrote:Angelus wrote:alleen weet ik dus nog niet welke kleur ik hem wil hebben. Wat een luxe![]()
Milano-Red, die van mij is te koop!Angelus wrote:vanaf 2004 of? want dat is me niet helemaal duidelijk geworden.
Inderdaad vanaf 2004---
Klopt, ik hou dit forum al een tijdje in de gaten, je hebt overigens een erg mooie auto, mooie prijs, weinig km.
Maar ik heb ietsjes gelogen omtrent welke kleur, ik zit namelijk erg te twijfelen tussen 2 kleuren (cosmic grey of zwart)
Misschien heb ik geluk, maar was best benieuwd hoelang deze jongen bezig is geweest voor zoéen uitvoering.
MvGr
Angelus wrote:Goeie middag :P
Me alle eerste post heb me nog niet voor gesteld ookal rij ik op dit moment in een honda vti. Wacht er dan ook even mee tot mijn nieuwe aanschaf.
Ik heb 1 jaar gelden in Almere :P zoéen type-r cosmic grey heel HEEL kort gezien en was er gelijk verliefd opops:
Nogmaals mooie bak.
MvGr, Brandon
Hallo Brandon,
Graag volgens de hier geldende regels u eerst voor stellen:
http://hotel.messageboard.nl/3633/viewforum.php?f=4
Maakt niet uit waar u in rijd. We weten graag met wie we praten.
Gr.Frans
Katana wrote:Angelus wrote:Goeie middag :P
......
Nogmaals mooie bak.
MvGr, Brandon
Hallo Brandon,
Gr Frans
Indien dat moet (respect) zal ik u verder niet meer lastig vallen, natuurlijk komt mijn voorstel uiterraad wel op dit forum, maar helaas zal dat nog even moeten wachten.
Dit betreft de reden in mijn eerste post, wil het namelijk niet af raffelen en leuke foto's bij een nieuwe aanwinst maakt het alleen maar motiverend.
MvGr, Brandon
Angelus wrote:Katana wrote:Angelus wrote:Goeie middag :P
......
Nogmaals mooie bak.
MvGr, Brandon
Hallo Brandon,
Gr Frans
Indien dat moet (respect) zal ik u verder niet meer lastig vallen, natuurlijk komt mijn voorstel uiterraad wel op dit forum, maar helaas zal dat nog even moeten wachten.
Dit betreft de reden in mijn eerste post, wil het namelijk niet af raffelen en leuke foto's bij een nieuwe aanwinst maakt het alleen maar motiverend.
MvGr, Brandon
Onzin, u begrijpt niet waarom wij u vragen voor te stellen...
Ten eerste weten wij graag met wie wij praten.
Ten tweede zijn wij geïnteresseerd in uw auto.
Je kunt je voorstel topic later weer updaten cq aanpassen als de nieuwe aanwinst er is.
Angelus wrote:Benjdmin wrote:Angelus wrote:alleen weet ik dus nog niet welke kleur ik hem wil hebben. Wat een luxe![]()
Milano-Red, die van mij is te koop!Angelus wrote:vanaf 2004 of? want dat is me niet helemaal duidelijk geworden.
Inderdaad vanaf 2004---
Misschien heb ik geluk, maar was best benieuwd hoelang deze jongen bezig is geweest voor zoéen uitvoering.
MvGr
Hallo Brandon,
Om even kort antwoord te geven op je vraagstelling, kan ik je aangeven er ruim een jaar voorbij ging alvorens ik de cosmic grey EP3 had gevonden. Dit was de enige kleur die ik graag wilde bezitten.
Stel je overigens gewoon even voor, zeker gezien je al in een Honda rijdt.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd !
Groeten,
Tommy
THE END................TO BE CONTINUED.
Vanmorgen is onze laatste Honda, de Civic Type R, verkocht.
In principe stond hij niet te koop, maar een zeer enthousiaste koper en verandering in de gezinssituatie, wij verwachten een derde kindje, heeft ons laten besluiten de auto toch te laten gaan.
Met een vreemd gevoel in de maag gaat nu, na zo'n 16 jaar aan bedreven Honda rijden, mijn hobby de koelkast in.
Ik wil iedereen bedanken voor het met vol enthousiastme delen van onze gezamenlijke passie.
Het zijn mooie jaren geweest.
Ik zou dan ook willen zeggen:
Bij deze ook heel veel plezier toegewenst aan de nieuwe eigenaar, welke zichzelf ongetwijfeld binnenkort kenbaar zal maken.
Groeten,
Tommy
In principe stond hij niet te koop, maar een zeer enthousiaste koper en verandering in de gezinssituatie, wij verwachten een derde kindje, heeft ons laten besluiten de auto toch te laten gaan.
Met een vreemd gevoel in de maag gaat nu, na zo'n 16 jaar aan bedreven Honda rijden, mijn hobby de koelkast in.
Ik wil iedereen bedanken voor het met vol enthousiastme delen van onze gezamenlijke passie.
Het zijn mooie jaren geweest.
Ik zou dan ook willen zeggen:
Bij deze ook heel veel plezier toegewenst aan de nieuwe eigenaar, welke zichzelf ongetwijfeld binnenkort kenbaar zal maken.
Groeten,
Tommy