THE END............TO BE CONTINUED

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
Beekie

Post by Beekie »

Gigantisch gave Civic. Persoonlijk vind ik dit model de stoerste die er is en dan in deze staat en kilometerstand :thumbs: gigantisch....

Ik wens je veel plezier met de Civic en heb er verders geen woorden voor.

Greetzz,
Jeroen.
bastiaan45

Post by bastiaan45 »

Wat een superaankoop! Gefeliciteerd..
Angelus

Post by Angelus »

Goeie middag :P

Me alle eerste post heb me nog niet voor gesteld ookal rij ik op dit moment in een honda vti :o . Wacht er dan ook even mee tot mijn nieuwe aanschaf.

Erg mooie type-r in die kleur, hij ziet er prachtig uit. Ben zelf van plan om een type-r aanteschaffen alleen weet ik dus nog niet welke kleur ik hem wil hebben. Wat een luxe :)

Ik heb 1 jaar geleden in Almere :P zoéen type-r cosmic grey heel HEEL kort gezien en was er gelijk verliefd op :o ops:
Alleen ben ik erg bang dat er hier weinig van zijn gemaakt oftewel moeilijk te vinden zijn. hoelang ben jij bezig geweest?

Heeft elk cosmic grey uitvoering rood/zwart stoelen vanaf 2004 of? want dat is me niet helemaal duidelijk geworden.

Er staat er nu wel 1 op marktplaats maar is naar mijn idee teveel aan veranderd, oem ownz punt.

Nogmaals mooie bak.

MvGr, Brandon
Benjdmin

Post by Benjdmin »

Angelus wrote:alleen weet ik dus nog niet welke kleur ik hem wil hebben. Wat een luxe :)

Milano-Red, die van mij is te koop!

Angelus wrote:vanaf 2004 of? want dat is me niet helemaal duidelijk geworden.

Inderdaad vanaf 2004---
Angelus

Post by Angelus »

Benjdmin wrote:
Angelus wrote:alleen weet ik dus nog niet welke kleur ik hem wil hebben. Wat een luxe :)

Inderdaad vanaf 2004---

Klopt, ik hou dit forum al een tijdje in de gaten, je hebt overigens een erg mooie auto, mooie prijs, weinig km.
Maar ik heb ietsjes gelogen omtrent welke kleur, ik zit namelijk erg te twijfelen tussen 2 kleuren (cosmic grey of zwart)

Misschien heb ik geluk, maar was best benieuwd hoelang deze jongen bezig is geweest voor zoéen uitvoering.

MvGr
Katana

Post by Katana »

Angelus wrote:Goeie middag :P

Me alle eerste post heb me nog niet voor gesteld ookal rij ik op dit moment in een honda vti :o . Wacht er dan ook even mee tot mijn nieuwe aanschaf.

Erg mooie type-r in die kleur, hij ziet er prachtig uit. Ben zelf van plan om een type-r aanteschaffen alleen weet ik dus nog niet welke kleur ik hem wil hebben. Wat een luxe :)

Ik heb 1 jaar gelden in Almere :P zoéen type-r cosmic grey heel HEEL kort gezien en was er gelijk verliefd op :o ops:
Alleen ben ik erg bang dat er hier weinig van zijn gemaakt oftewel moeilijk te vinden zijn. hoelang ben jij bezig geweest?

Heeft elk cosmic grey uitvoering rood/zwart stoelen vanaf 2004 of? want dat is me niet helemaal duidelijk geworden.

Er staat er nu wel 1 op marktplaats maar is naar mijn idee teveel aan veranderd, oem ownz punt.

Nogmaals mooie bak.

MvGr, Brandon

Hallo Brandon,

Graag volgens de hier geldende regels u eerst voor stellen:

http://hotel.messageboard.nl/3633/viewforum.php?f=4

Maakt niet uit waar u in rijd. We weten graag met wie we praten.

Gr.Frans
Angelus

Post by Angelus »

Katana wrote:

......

Nogmaals mooie bak.

MvGr, Brandon

Hallo Brandon,

Gr Frans

Indien dat moet (respect) zal ik u verder niet meer lastig vallen, natuurlijk komt mijn voorstel uiterraad wel op dit forum, maar helaas zal dat nog even moeten wachten.

Dit betreft de reden in mijn eerste post, wil het namelijk niet af raffelen en leuke foto's bij een nieuwe aanwinst maakt het alleen maar motiverend.

MvGr, Brandon
Jo&

Post by Jo& »

Angelus wrote:
Katana wrote:

......

Nogmaals mooie bak.

MvGr, Brandon

Hallo Brandon,

Gr Frans

Indien dat moet (respect) zal ik u verder niet meer lastig vallen, natuurlijk komt mijn voorstel uiterraad wel op dit forum, maar helaas zal dat nog even moeten wachten.

Dit betreft de reden in mijn eerste post, wil het namelijk niet af raffelen en leuke foto's bij een nieuwe aanwinst maakt het alleen maar motiverend.

MvGr, Brandon

Onzin, u begrijpt niet waarom wij u vragen voor te stellen...
Ten eerste weten wij graag met wie wij praten.
Ten tweede zijn wij geïnteresseerd in uw auto.

Je kunt je voorstel topic later weer updaten cq aanpassen als de nieuwe aanwinst er is.
Benjdmin

Post by Benjdmin »

Back on topic!

Heb de Ef9 vanavond weer mogen bewonderen, echt een nieuwe auto uit 1990.

Ding is echt SUUUUUUUUUUUUUUUUPER mooi!

:thumbs:
ToyZ

Post by ToyZ »

Angelus wrote:
Benjdmin wrote:

Inderdaad vanaf 2004---

Misschien heb ik geluk, maar was best benieuwd hoelang deze jongen bezig is geweest voor zoéen uitvoering.

MvGr

Hallo Brandon,

Om even kort antwoord te geven op je vraagstelling, kan ik je aangeven er ruim een jaar voorbij ging alvorens ik de cosmic grey EP3 had gevonden. Dit was de enige kleur die ik graag wilde bezitten.

Stel je overigens gewoon even voor, zeker gezien je al in een Honda rijdt.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd !

Groeten,

Tommy
ToyZ

THE END................TO BE CONTINUED.

Post by ToyZ »

Vanmorgen is onze laatste Honda, de Civic Type R, verkocht.
In principe stond hij niet te koop, maar een zeer enthousiaste koper en verandering in de gezinssituatie, wij verwachten een derde kindje, heeft ons laten besluiten de auto toch te laten gaan.

Met een vreemd gevoel in de maag gaat nu, na zo'n 16 jaar aan bedreven Honda rijden, mijn hobby de koelkast in.

Ik wil iedereen bedanken voor het met vol enthousiastme delen van onze gezamenlijke passie.
Het zijn mooie jaren geweest.

Ik zou dan ook willen zeggen:

THE END................TO BE CONTINUED.

Bij deze ook heel veel plezier toegewenst aan de nieuwe eigenaar, welke zichzelf ongetwijfeld binnenkort kenbaar zal maken.

Groeten,

Tommy
TypeDUde

Post by TypeDUde »

Tommy

Nogmaals bedankt :lol: :worshippy:

Ik kan niks anders zeggen

my dream have come true

Ik geniet echt van :thumbs:
Ray

Post by Ray »

Respect !
Lijkt me toch wel moeilijk om zo'n mooie bak te verkopen :-?
en de hobby de koelkast in te schuifen :shock:
Good luck in the future.

Grtz

Ray
1990 Civic EE9
2003 Civic EP3
2008 Civic FA5

Image
Locked