Foto topic
Ik heb een foto weggehaald van de week waar een auto te zien was die zichtbaar en duidelijk de snelheidlimiet overtrad. Uitleg en discussie over dit onderwerp kan plaatsvinden in het volgende topic: http://hotel.messageboard.nl/3633/viewtopic.php?t=7456
Dit is afgesplitst om dit foto topic schoon te houden van deze discussie, alle andere commentaar hierover in het huidige foto-topic zal verwijderd worden. Dus als je er iets over wil zeggen of vragen dan vooral daar en niet hier.
Dit is afgesplitst om dit foto topic schoon te houden van deze discussie, alle andere commentaar hierover in het huidige foto-topic zal verwijderd worden. Dus als je er iets over wil zeggen of vragen dan vooral daar en niet hier.
Ik had al een tijdje twee Manfrotto zuignappen liggen met Superclamps en een Magic Arm. Gister heb ik dan eindelijk ook de boom in elkaar gezet. Ik heb een aluminium trapleuning gekocht. Een stuk van 2.70 en een van 1.00 meter. Die van 2.70 heb ik in tweeen gezaagd, zo past het precies in de achterbak van de NSX
Nu kwam het moeilijkste, de drie stukken moesten ook weer in elkaar gezet worden en de stevigheid mocht niet verloren gaan evenals het lichte gewicht! Ik heb een stuk hout gekocht die precies in de buis kon en er metalen strips tegenaan gelijmd voor de stevigheid. Zo kon ik de buizen makkelijk koppelen. Het geheel is nog steeds licht en heel erg sterk.
Helaas was het al donker toen de boel af was, maar ik wilde het toch gaan testen. Hier het shot zoals ie uit de camera kwam:
Na wat tunewerk:
Er zitten nog een aantal schoonheidsfoutjes in. Ik had de uitlaat liever wat meer belicht en er zitten nog wat kleine 'clone' foutjes in, maar voor de eerste keer ben ik niet ontevreden.

Helaas was het al donker toen de boel af was, maar ik wilde het toch gaan testen. Hier het shot zoals ie uit de camera kwam:

Na wat tunewerk:

Er zitten nog een aantal schoonheidsfoutjes in. Ik had de uitlaat liever wat meer belicht en er zitten nog wat kleine 'clone' foutjes in, maar voor de eerste keer ben ik niet ontevreden.
Jo& wrote:Mooi :wink:
Benjdmin wrote:Damn Rikky your Dc2 looks awesome!
Both thanks

Arno wrote:Mooie bandjes ennuh wtf?! Ik zie OEM pinkers? Zoals het hoort imo :razz:
Dank u, Ja van die witte is een glaasje eraf gevallen :evil: Dus bij de sloop voor €5,- 2 OEM pinkers gehaald...
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Arno wrote:Behalve zwart 8)
En geel :lol:
Zonder dollen, elke kleur heeft zijn eigen charme op de DC2 en geen een originele kleur is lelijk op die auto. Ik kan nooit kiezen, R-81 is zo gaaf, NH-0 heeft historie, NH-592P staat lekker 'racy' en Y-56... Tsja..
@ Rikky
De OEM pinkers koop je voor € 15,- bij de dealer. Ben nu alleen vergeten of het per stuk was of voor de twee. Heb ze zelf namelijk ook gekocht.
daar heb je echt helemaal geleik! Over de pinkers ik heb ze van een 2000 km oude civic van "93 voor 5,- dus vind het wel prima er komen transparante voor terug zoals er op zat...mr. X wrote:Arno wrote:Behalve zwart 8)
En geel :lol:
Zonder dollen, elke kleur heeft zijn eigen charme op de DC2 en geen een originele kleur is lelijk op die auto. Ik kan nooit kiezen, R-81 is zo gaaf, NH-0 heeft historie, NH-592P staat lekker 'racy' en Y-56... Tsja..
@ Rikky
De OEM pinkers koop je voor € 15,- bij de dealer. Ben nu alleen vergeten of het per stuk was of voor de twee. Heb ze zelf namelijk ook gekocht.
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!