DC2 wrote:Komt er ook een GP-pack op? Weet niet of dit achteraf kan? Zal 'm goed staan.
als het goed kan hij gewoon gemonteert worden zoals ik heb gezien bij die zwarte die op foto heb gezet.
Staat zeker heel mooi ook op de CW.En is ook erg verleidelijk maar daar zijn we nog niet helemaal over uit.Ik ben al wel aan het kijken waar ik de grille embleem kan kopen.Zit hier en daar wel wat prijs verschil tussen.
En ook een aantal imitaties.
DC2 wrote:Komt er ook een GP-pack op? Weet niet of dit achteraf kan? Zal 'm goed staan.
als het goed kan hij gewoon gemonteert worden zoals ik heb gezien bij die zwarte die op foto heb gezet. Staat zeker heel mooi ook op de CW.En is ook erg verleidelijk maar daar zijn we nog niet helemaal over uit.Ik ben al wel aan het kijken waar ik de grille embleem kan kopen.Zit hier en daar wel wat prijs verschil tussen. En ook een aantal imitaties.
Erg leuke foto's. Ik vind hem in CW trouwens ook erg mooi. Staat hij eindelijk eens een keer goed op de foto, is in het half jaar dat we hem hebben eigenlijk nog nooit gebeurt.
We hebben wel een kennis die wel vaker een fotoshoot voor ons doet, maar van deze is het er nog niet van gekomen.
Nou de meters zijn inmiddels al een weekje binnen en heb vandaag alvast de watersensor/adapter opgehaald en zaterdag als hij binnen is de sandwich plate voor de olie temp.
Voor de Cw is vandaag de Type R embleem voor de grille binnen gekomen.Ziet er mooi uit,foto's volgen nog uiteraard.