verwijderd, reizende zon prestatie problemen
-
- Posts: 1466
- Joined: Fri Feb 27, 2009 12:35 pm
Hallo Allemaal,
Ondertussen hoeven we niet meer uit te leggen hoe moeilijk het kan zijn om J's Racing spullen te leveren, dat is ondertussen bekend.
De toestant in Japan heeft wel voor een kleine vertraging gezorgd, maar meer ook niet.
De container is onderweg, daar kunnen we niets meer aan doen. Hoe kwaad, of zenuwachtig iedereen ook is, die boot is varende en komt medio mei aan.
Máár, de meeste J's Racing uitlaten zijn per luchtvracht onderweg, deze verwachten wij met twee weken. Het is immers niet even een doosje inpakken, er moet speciaal inpak materiaal gekocht worden, aangezien alles goed verpakt moet zijn voor de vlucht, daarbij alles moet op een pallet komen, vast zetten etc. etc.
Als het goed is, is dit voor de mensen die een uitlaat besteld hebben ondertussen geen nieuws meer.
Om even in te gaan op itr03627, Steven. Helaas wilt de beste klant alleen per email contact met ons. Wij hebben tot 4 of 5 keer toe gevraagd om zijn telefoonnummer om het een en ander toe te lichten, dit wilt hij al maanden niet geven, dat is uiteraard zijn goed recht. Maar zijn manier van communiceren laat te wensen over, de manier waarop is ook alles behalve beleefd en/of correct. Goed, dat laten we voor de rest in het midden, hij is nu eenmaal boos dat zijn uitlaat er nog niet is.
Ook hem is verteld dat zijn uitlaat per luchtvracht komt, vandaar dat hij zijn geld niet terug krijgt, hij krijgt immers zijn bestelde product zeer spoedig.
Met Maskertje, Yee Lai hebben wij het ook telefonisch kortgesloten, hier lijkt ons ook dan geen probleem.
Een knokploeg zien we graag verschijnen, kom aub langs want tot nu toe wordt er puur op dit forum enorm over ons gespuugd, maar bellen, of emailen doen de meeste niet, laat staan een keer langskomen.
Nogmaals, we kunnen er uren over door gaan, maar jullie geloven niet dat wij onze stinkende best doen voor al onze klanten... kom voor de gein eens een dagje aan ons bureau zitten.... Kijk gewoon even mee. Ik denk dat de meeste anders zullen praten dan dat er nu gedaan wordt.
Goed, maakt allemaal niet uit, wij weten wat we doen en onze klanten weten dat ook. Overigens zijn de meeste hier met een grote mond geen of nauwelijks klant bij ons.... gek is dat toch...
Vreemd genoeg gaan alle klanten nog steeds met een goed gevoel en een brede glimlach de deur uit, we doen onze best om dit ook bij leden van dit forum voor elkaar te krijgen, maar ook wij begrijpen.... can't win them all.
Als er mensen zijn met vragen, neem CONTACT MET ONS OP !!!!!!!!
Overigens, zoals het er nu naar uit ziet, de uitlaten die bij ons besteld zijn, worden persoonlijk door Ian of Tonny afgeleverd bij de desbetreffende klant.
Ondertussen hoeven we niet meer uit te leggen hoe moeilijk het kan zijn om J's Racing spullen te leveren, dat is ondertussen bekend.
De toestant in Japan heeft wel voor een kleine vertraging gezorgd, maar meer ook niet.
De container is onderweg, daar kunnen we niets meer aan doen. Hoe kwaad, of zenuwachtig iedereen ook is, die boot is varende en komt medio mei aan.
Máár, de meeste J's Racing uitlaten zijn per luchtvracht onderweg, deze verwachten wij met twee weken. Het is immers niet even een doosje inpakken, er moet speciaal inpak materiaal gekocht worden, aangezien alles goed verpakt moet zijn voor de vlucht, daarbij alles moet op een pallet komen, vast zetten etc. etc.
Als het goed is, is dit voor de mensen die een uitlaat besteld hebben ondertussen geen nieuws meer.
Om even in te gaan op itr03627, Steven. Helaas wilt de beste klant alleen per email contact met ons. Wij hebben tot 4 of 5 keer toe gevraagd om zijn telefoonnummer om het een en ander toe te lichten, dit wilt hij al maanden niet geven, dat is uiteraard zijn goed recht. Maar zijn manier van communiceren laat te wensen over, de manier waarop is ook alles behalve beleefd en/of correct. Goed, dat laten we voor de rest in het midden, hij is nu eenmaal boos dat zijn uitlaat er nog niet is.
Ook hem is verteld dat zijn uitlaat per luchtvracht komt, vandaar dat hij zijn geld niet terug krijgt, hij krijgt immers zijn bestelde product zeer spoedig.
Met Maskertje, Yee Lai hebben wij het ook telefonisch kortgesloten, hier lijkt ons ook dan geen probleem.
Een knokploeg zien we graag verschijnen, kom aub langs want tot nu toe wordt er puur op dit forum enorm over ons gespuugd, maar bellen, of emailen doen de meeste niet, laat staan een keer langskomen.
Nogmaals, we kunnen er uren over door gaan, maar jullie geloven niet dat wij onze stinkende best doen voor al onze klanten... kom voor de gein eens een dagje aan ons bureau zitten.... Kijk gewoon even mee. Ik denk dat de meeste anders zullen praten dan dat er nu gedaan wordt.
Goed, maakt allemaal niet uit, wij weten wat we doen en onze klanten weten dat ook. Overigens zijn de meeste hier met een grote mond geen of nauwelijks klant bij ons.... gek is dat toch...
Vreemd genoeg gaan alle klanten nog steeds met een goed gevoel en een brede glimlach de deur uit, we doen onze best om dit ook bij leden van dit forum voor elkaar te krijgen, maar ook wij begrijpen.... can't win them all.
Als er mensen zijn met vragen, neem CONTACT MET ONS OP !!!!!!!!
Overigens, zoals het er nu naar uit ziet, de uitlaten die bij ons besteld zijn, worden persoonlijk door Ian of Tonny afgeleverd bij de desbetreffende klant.
t0n wrote:Hallo Allemaal,
Ondertussen hoeven we niet meer uit te leggen hoe moeilijk het kan zijn om J's Racing spullen te leveren, dat is ondertussen bekend.
De toestant in Japan heeft wel voor een kleine vertraging gezorgd, maar meer ook niet.
De container is onderweg, daar kunnen we niets meer aan doen. Hoe kwaad, of zenuwachtig iedereen ook is, die boot is varende en komt medio mei aan.
Máár, de meeste J's Racing uitlaten zijn per luchtvracht onderweg, deze verwachten wij met twee weken. Het is immers niet even een doosje inpakken, er moet speciaal inpak materiaal gekocht worden, aangezien alles goed verpakt moet zijn voor de vlucht, daarbij alles moet op een pallet komen, vast zetten etc. etc.
Als het goed is, is dit voor de mensen die een uitlaat besteld hebben ondertussen geen nieuws meer.
Om even in te gaan op itr03627, Steven. Helaas wilt de beste klant alleen per email contact met ons. Wij hebben tot 4 of 5 keer toe gevraagd om zijn telefoonnummer om het een en ander toe te lichten, dit wilt hij al maanden niet geven, dat is uiteraard zijn goed recht. Maar zijn manier van communiceren laat te wensen over, de manier waarop is ook alles behalve beleefd en/of correct. Goed, dat laten we voor de rest in het midden, hij is nu eenmaal boos dat zijn uitlaat er nog niet is.
Ook hem is verteld dat zijn uitlaat per luchtvracht komt, vandaar dat hij zijn geld niet terug krijgt, hij krijgt immers zijn bestelde product zeer spoedig.
Met Maskertje, Yee Lai hebben wij het ook telefonisch kortgesloten, hier lijkt ons ook dan geen probleem.
Een knokploeg zien we graag verschijnen, kom aub langs want tot nu toe wordt er puur op dit forum enorm over ons gespuugd, maar bellen, of emailen doen de meeste niet, laat staan een keer langskomen.
Nogmaals, we kunnen er uren over door gaan, maar jullie geloven niet dat wij onze stinkende best doen voor al onze klanten... kom voor de gein eens een dagje aan ons bureau zitten.... Kijk gewoon even mee. Ik denk dat de meeste anders zullen praten dan dat er nu gedaan wordt.
Goed, maakt allemaal niet uit, wij weten wat we doen en onze klanten weten dat ook. Overigens zijn de meeste hier met een grote mond geen of nauwelijks klant bij ons.... gek is dat toch...
Vreemd genoeg gaan alle klanten nog steeds met een goed gevoel en een brede glimlach de deur uit, we doen onze best om dit ook bij leden van dit forum voor elkaar te krijgen, maar ook wij begrijpen.... can't win them all.
Als er mensen zijn met vragen, neem CONTACT MET ONS OP !!!!!!!!
Overigens, zoals het er nu naar uit ziet, de uitlaten die bij ons besteld zijn, worden persoonlijk door Ian of Tonny afgeleverd bij de desbetreffende klant.
nou dit respecteer ik zeker en vast dat jullie, toch je best doen om het hier openlijk te komen uitleggen :wink: ik hoop dat jullie toch een beetje begrijpten dat ik wat boos was :?: ruziemaker ben ik zeker en vast niet nu weet ik weer wat meer en hopelijk mag ik de uitlaat in april ontvangen :thumbs:
Jo& wrote:Hele havens zijn verdwenen, fabrieken stil gelegd en infrastructuur verdwenen... Niet zo raar als een container uit Japan vertraging heeft.......
Ik neem aan dat een container die eerst gepland stond voor einde februari hier aan te komen toch al een tijdje uit Japan vertrokken zou moeten zijn.. En dus helemaal geen hinder zou mogen ondervinden van de natuurramp daar :wink:
*edit* in before “eerst zeg je eind maart, en nu ineens februariâ€.. Wel dus.. De aankomst zou eerst eind februari zijn, daarna werd dat dan einde maart..
Mij maakt het in principe niet veel uit, een maandje of twee langer wachten is geen ramp.. Ik weet gewoon graag wanneer ik mijn spullen kan verwachten, zodat ik een roadtrip kan plannen om alles bij RSP (en anderen) op te halen :-)