Japans Autosport Festival Assen 2009 [05-09-2010]
We staan trouwens wel ver in het verdom hoekje.
Twijfelde vandaag of ik toch niet stiekem op en neer wilde blazen met de gele voor een paar uurtjes (want wil toch op mijn verjaardag het grootste aantal uur van de dag thuis zijn) maar dan zie ik er vanaf.
Veel plezier heren en zoals Frank zei, laat ze maar zien dat vermogen niet alles is.
Twijfelde vandaag of ik toch niet stiekem op en neer wilde blazen met de gele voor een paar uurtjes (want wil toch op mijn verjaardag het grootste aantal uur van de dag thuis zijn) maar dan zie ik er vanaf.
Veel plezier heren en zoals Frank zei, laat ze maar zien dat vermogen niet alles is.
- vtec vince
- vtec vince
Was idd gezellig , erg leuk spul gezien.
Heenweg nog verassend mooi Type r convooi gevormd!
Wat een drukte als je tot het einde blijft...laatste keer geweest dat ik tot het einde blijf bij jaf.
Laurenz nog zien "cruizen" op de baan...;-)
Domper op de dag was de schade aan bryan zn achterlip.
Leek wel of er iemand met de uitlaat tegenaan gekomen is.
Heenweg nog verassend mooi Type r convooi gevormd!
Wat een drukte als je tot het einde blijft...laatste keer geweest dat ik tot het einde blijf bij jaf.
Laurenz nog zien "cruizen" op de baan...;-)
Domper op de dag was de schade aan bryan zn achterlip.
Leek wel of er iemand met de uitlaat tegenaan gekomen is.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
LCR wrote:Heeft iemand toevallig de uitslag??!
Ben reuze nieuwsgierig......
Ik heb de uitslag van de Semi-Pro Street.Eerste Maarten Behr in een ITR die ging als de brandweer. Ding liep echt verbazingwekkend hard bij mij weg.
Niels was 6e en ik was 8e. Ben er zelf zeker tevreden over om met een haast stock EK9 netjes mee te kunnen rijden. Was weer erg leuk en de EK9 is zeker ook absoluut een leuke circuit-auto. En nu heb ik dus een probleem: de EK9 moet nu ook aangepakt worden

Was leuk om deze en gene te ontmoeten! Altijd leuk om gezicht bij een naam te weten. Tot de volgende keer!
Ik ga zelf vanavond en morgen foto's en video's uploaden, dus later meer nieuws