EE8 & Mitsubishi Lancer > update p.8

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
LCR

Post by LCR »

Pfffffffff....
Ik dacht al...De KW zijn zuperb op straat. Ze geven tov de OEM set geen krimp bij snel genomen bochten. Op circuit komen ze bij hard pushen iets te kort...moet ietsie harder.
Ik heb een setje Mugen's die ik kan overnemen, maar denk er nog even over na aangezien ik andere plannen heb met de ATR (inruilen voor FN2)
Hondablogger

Post by Hondablogger »

Wat een schitterend speelgoed !!!Zelfs die Legacy.

Welkom !!!
tommie18

Post by tommie18 »

nice die velgen staan echt goed onder de ATR! ;)

nice work! :)
RobertoVTI

Post by RobertoVTI »

beetje opfrissen hier: de ATR is sneller dan verwacht verkocht. Gelukkig aan een enorme Honda freak, dus hij is in goede handen terecht gekomen. Niet te lang meer nadenken over het geld dat ik erin had zitten..... :cry:

Inmiddels een nieuwe auto uitgekozen, komt in principe begin '12, welliswaar geen Honda, maar om zakelijk te rijden een bijzonder volle auto en erg sportief ogend.... Ik heb in principe zwart gekozen, maar twijfel nog altijd of het een lichtblauwe moet worden.... Het voelt wel een beetje als vreemdgaan, maar gelukkig staat de CRX nog in de garage. Een type-R zal het voorlopig even niet meer gaan worden, tenzij ik m'n vrouw zo gek krijg om haar Logo te verruilen voor een CTR.... :D
Image

Image

Image

Image
Jo&

Post by Jo& »

Zwart is zeker de beste keuze!
LCR

Post by LCR »

Hebben ze geen CW dan?? Zwart dan maar.....altijd goed 8)
RobertoVTI

Post by RobertoVTI »

haha, nee geen NH-O, wel standaard wit.....
HondATR46

Post by HondATR46 »

Wit is wel vet, maar dan wel met de antraciet 18"-ers eronder...

Toen ik mijn Lancer bestelde waren die er nog niet....

Ik zou het bij zwart houden... ik heb mijn sedan in de rode kleur genomen maar trekt teveel aandacht van anderen en denk dat dat ook geldt voor de blauwe kleur..

Normaal gesproken niet erg, maar zakelijk is het wel lekker om iets "discreter" te rijden...

Heb de sedan nu 3 jaar, bijna 120k op de teller maar nog steeds een fijne auto! echter geen Honda ;)

Welke uitvoering is het geworden??
RobertoVTI

Post by RobertoVTI »

ik ga idd. voor de zwate Sportback ed.2 model 2012, met wat beschaafdere achterpoiler... verder alle opties erbij, dus best een mooie volle auto, idd. geen Honda maar pas met de demo op pad geweest en rijdt heerlijk..... Gelukkig heb ik de EE8 nog, ook nog best wat plannen mee en naar de leasebak straks geen omkijken....
HondATR46

Post by HondATR46 »

Ook wel een lekker gevoel toch :)

RF Audio systeem is echt supergoed...
Locked