Specificaties nieuwe Forcus RS bekend

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Locked
ikelfkens

Post by ikelfkens »

mr. X wrote:Overigens om even in te haken op de Golf V R32. Heb er zelf ook mee gereden maar ik was er verre van onder de indruk!
Een V GTI met ABT tunings-pakket daarentegen (met 240 PK op de voorwielen) is wel degelijk tegen de verwachtingen in spectaculair en snel te noemen!

Ik heb beide gehad... De GTI is echt een fijnere auto. De R32 is gewoon een log hok... Wel eluk geluid overigens. Slurpt ook aardig :-) Maar is altijd nog zuiniger dan mijn 9...
mr. X

Post by mr. X »

BMW rijders kunnen niet rijden :mrgreen:.

Gaaf joh, ben zo benieuwd naar je geel monster hoe dat nu rijdt.
Wist niet dat je twee Golfjes had gehad. Is je EK9 nu nog altijd onzuiniger met het nieuwe hartje? Met de B18C6 moet toch wel 1 op 10 gehaald kunnen worden, zeker als hij in een lichtere auto hangt.

Als het waar is dat je de Z4 zoek reed zou ik zeggen dat je, met een goede start en de goodies die je hebt op een 5-5.3 seconde zou moeten kunnen zitten.
Benjdmin

Post by Benjdmin »

R32 heeft wel een mooie sound inderdaad, VR6 always sounds decent!
Dimer

Post by Dimer »

Benjdmin wrote:R32 heeft wel een mooie sound inderdaad, VR6 always sounds decent!

R32 heeft inderdaad een hele mooie sound!! In Amsterdam rijdt er een rond met (ik denk) een aftermarket uitlaat. Ding klinkt echt gek!
Roy

Post by Roy »

hier in de Denhelder rijdt er ook een paar R32.

En een Leon 2.8 V6 cupra, dat ding klinkt pas mooi!
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
Locked