Frans, Het is niet zo handig geweest om dit zo definitief op het forum te zetten, qua vertrektijden.
1. Er zijn er meerderen geweest die niet zo vroeg wilden vertrekken en 2. Er zijn er ook meerderen zondag niet zo laat wilden vertrekken in verband met een werkdag maandag.
Dan stel ik voor om in twee groepen te gaan rijden.
Hoe laat zou u met de twee groep vertrekken?
Zien we elkaar later in Bath voor het dagje shoppen.
slydawg wrote:@Robin, bedoel je niet de A27 i.p.v. de A28? Voor jouw lijkt me het snelst via de A2, A27, A16? Ik pak de A27 en de A16, we zouden dan eventueel ergens langs de A27 kunnen meeten en samen verder rijden richting Shell.
Adres van Shell Hazeldonk is: Hazeldonk 5002, 4836 LZ Breda. (Controleer voor de zekerheid als dit klopt)
Vanaf Shell is het ongeveer een 2u30min rijden naar de Tunnel volgens Google. Check in sluit om 08:50 dus rond 08:30 daar aankomen lijkt me. Dan moeten we uiterlijk 06:00 vertrekken van de Shell, damn :!: :shock: :!:
Iemand die mijn tijdsberekening ff naloopt?
:wink: Yep, Ik zal vanavond(nacht) het schema posten. Ik moet mijn navigatie nog uitlezen voor de cordinaten van de BP tank stations.
Volgens mij kan dat wel Wim... wij blijven zowiezo niet tot zo laat...
volgens mij kan je wel eerder met de trein terug, op het moment dat er plek over is (als het ware)
zo voor mij is er ook geboekt. de tijden die aangegeven staan op t forum. ik vind t juist wel lekker dat vroeg weg en laat terug. zo vaak kom ik niet in engeland. sterker nog nooit. dus dan wil ik er ook van genieten. zo 1keer in het jaar mag je wel brak op je werk komen maandag.
(ik heb vrij) en het is toch maar een korte week want donderdag is hemelvaartsdag weer tijd genoeg om bij te komen. :wink:
Ik ben toen met de motor een dag eerder aangekomen bij de tunnel. We konden toen kiezen of nog een nachtje wachten in Folkstone waar het koud en winderig was, of al die avond naar Calais. We zijn toen gewoon naar de tunnel gereden en het ging nog ook! Als er plaats is mag je gewoon eerder mee.
itr assen wrote:heb de trein ook geboekt. wordt erg vroeg rijden.
@erwin- hoe laat vertrek jij?
Hoi jan dit is mijn gsm 06..is misschin wel makelijk.
ps ik ben geen creditcard dus ik bel vrijdag 8 mei naar 0900 5040540
om te boeken en te betalen?? dan is het wel makelijk dat ik weet welke tijd jij hebt besproken? bel graag zo spoedig mogelijk.
gr erwin
itr assen wrote:heb de trein ook geboekt. wordt erg vroeg rijden.
@erwin- hoe laat vertrek jij?
Hoi jan dit is mijn gsm 0621881077 is misschin wel makelijk. ps ik ben geen creditcard dus ik bel vrijdag 8 mei naar 0900 5040540 om te boeken en te betalen?? dan is het wel makelijk dat ik weet welke tijd jij hebt besproken? bel graag zo spoedig mogelijk. gr erwin