Page 8 of 10
Posted: Mon Oct 08, 2007 6:07 pm
by slydawg
Mijn beelden van Assen.
Voor degene die het nog niet weten, bij het bord TT-Assen is een meetpunt, vandaar dat ik opschakel of van het gas ga.
Dit is deel 1, deel 2 volgt.
Assen deel 1
Posted: Mon Oct 08, 2007 6:52 pm
by roblom
IvoG wrote:De reden voor mij vraag was om te evalueren of we in de toekomst nog een keer aan zoiets willen meedoen, of dat we het anders willen organiseren. Ik ken bijvoorbeeld een hele goede instructeur die ik, mits genoeg gegadigden, kan inhuren om mensen het een en ander te leren.
Verder zou zo'n dag vrij rijden zijn, oftewel een gewone circuitdag, maar dan weten onze deelnemers dat er ergens op de dag een tijdslot of 2 gereserveerd zijn voor de instructie.
Maar als men over het algemeen niet zoveel heeft gehad aan de instructie maar meer aan de daadwerkelijke rij-tijd, dan is gewoon meer circuitdagen bezoeken een betere optie volgens mij. :idea:
Want wat was nou de meerwaarde van de instructie precies? Was het ook even goed geweest om zonder instructies in sessies de baan op te gaan?
Misschien iets om het op te splitsen in lijnen rijden, insturen, remmen enz.
Nu ging het (bij mij iig) zoals ik dacht dat goed was door het een beetje af te kijken van anderen, en als de instructeur er bij zat dan gaf hij aanwijzingen wat goed of fout ging. Wat ik persoonlijk liever heb is dat er eerst uitgelegd word hoe het moet en dat je het daarna zelf in praktijk kan brengen.
Als je het in delen opsplitst kan je je denk ik beter concentreren op dat ene ding en kan je evt ook gerichter vragen/opmerkingen geven. Kort samengevat miste ik dus een stukje theorie.
Posted: Mon Oct 08, 2007 7:08 pm
by roblom
slydawg wrote:Mijn beelden van Assen.
Voor degene die het nog niet weten, bij het bord TT-Assen is een meetpunt, vandaar dat ik opschakel of van het gas ga.
Dit is deel 1, deel 2 volgt.
Assen deel 1
Gelukkig zit er op deze manier een volume knop op je uitlaat :lol:
Wat me wel opvalt is dat je de S (strubben?) bocht (na de wijde bocht na het rechte stuk) niet helemaal naar buiten gaat. Is dat bewust, want de instructeur vertelde dat ik zo ver mogelijk naar buiten moest.
Posted: Mon Oct 08, 2007 7:17 pm
by slydawg
roblom wrote:slydawg wrote:Mijn beelden van Assen.
Voor degene die het nog niet weten, bij het bord TT-Assen is een meetpunt, vandaar dat ik opschakel of van het gas ga.
Dit is deel 1, deel 2 volgt.
Assen deel 1
Gelukkig zit er op deze manier een volume knop op je uitlaat :lol:
Wat me wel opvalt is dat je de S (strubben?) bocht (na de wijde bocht na het rechte stuk) niet helemaal naar buiten gaat. Is dat bewust, want de instructeur vertelde dat ik zo ver mogelijk naar buiten moest.
De mijne zij dat ik dat stukje moest opofferen om zo die volgende het rechte stuk op harder kon uitkomen....
Als dat in mij geval heeft gewerkt weet ik niet.
Deel 2 is mijn inziens wat beter, zet hem er zo op.
Posted: Mon Oct 08, 2007 7:19 pm
by Voodoo
Een flinke lift, wel hard uit de bocht :twisted: 8)
Posted: Mon Oct 08, 2007 8:13 pm
by Sinan
slydawg wrote:roblom wrote:slydawg wrote:Mijn beelden van Assen.
Voor degene die het nog niet weten, bij het bord TT-Assen is een meetpunt, vandaar dat ik opschakel of van het gas ga.
Dit is deel 1, deel 2 volgt.
Assen deel 1
Gelukkig zit er op deze manier een volume knop op je uitlaat :lol:
Wat me wel opvalt is dat je de S (strubben?) bocht (na de wijde bocht na het rechte stuk) niet helemaal naar buiten gaat. Is dat bewust, want de instructeur vertelde dat ik zo ver mogelijk naar buiten moest.
De mijne zij dat ik dat stukje moest opofferen om zo die volgende het rechte stuk op harder kon uitkomen....
Als dat in mij geval heeft gewerkt weet ik niet.
Deel 2 is mijn inziens wat beter, zet hem er zo op.
ooit heb ik ook ergens gehoord dat als er twee bochten achter elkaar komen (ik weet niet ofdat dat nu 't geval is) dat je de eerste moet opofferen.
ps wat een mooie geluidje

Posted: Mon Oct 08, 2007 8:39 pm
by Katana
Nice 8)
Posted: Mon Oct 08, 2007 9:43 pm
by drifter
klinkt inderdaad wel lekker, nou baal ik dat ik met me silencer gereden heb
Als ik dit zo zie krijg ik direct weer zin om wat to rijden op het circuit, wanneer is de volgende keer

Posted: Mon Oct 08, 2007 10:37 pm
by slydawg
Posted: Mon Oct 08, 2007 10:38 pm
by Voodoo
Posted: Mon Oct 08, 2007 10:52 pm
by drifter
Voodoo wrote:Doet het niet :-?
vreemd bij mij wel :-?
Posted: Mon Oct 08, 2007 10:54 pm
by Sinan
bij mij ook niet
Posted: Mon Oct 08, 2007 11:03 pm
by slydawg
Moet het gewoon doen.
Posted: Mon Oct 08, 2007 11:06 pm
by Sinan
Posted: Mon Oct 08, 2007 11:07 pm
by Katana
Posted: Tue Oct 09, 2007 9:11 am
by boikel
ATR trying to pass... switch to battle mode... :mrgreen:
Posted: Tue Oct 09, 2007 11:14 am
by slydawg
boikel wrote:ATR trying to pass... switch to battle mode... :mrgreen:
:lol:
Posted: Tue Oct 09, 2007 11:51 am
by vtecmoon
ging best lekker zo te zien...en wat klinkt je CTR mooi...bij mij in de CTR is het wat rustiger...denk dat ik volgende keer ook maar mijn achterbank naar beneden zet..hehe.
Bij het schakelen lijkt het net alsof je een blowoff hebt....terwijl het een NA blok is...sexy 8)
Posted: Tue Oct 09, 2007 3:07 pm
by slydawg
vtecmoon wrote:Bij het schakelen lijkt het net alsof je een blowoff hebt....terwijl het een NA blok is...sexy 8)
Dat is wel lache ja, alleen weet ik niet waar dat precies vandaan komt...
Posted: Tue Oct 09, 2007 7:16 pm
by ToyZ
Fantastische footage Slydawg !! Keurig netjes inhouden wanneer er erg veel verkeer is en helemaal los gaan bij vrij baan.
Wat heb ik een hoop gemist zeg :-(