Golfie's van 3 Jaar oud hebben meer problemen dan een FN2.
En dan echte grote problemen waar ze al jaren mee struggelen.
bijv. de waardeloze versnellingsbak en wiel assen en nog vele kleine probleempjes met elektronica enz.
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
g-unit wrote:Golfie's van 3 Jaar oud hebben meer problemen dan een FN2. En dan echte grote problemen waar ze al jaren mee struggelen. bijv. de waardeloze versnellingsbak en wiel assen en nog vele kleine probleempjes met elektronica enz.
g-unit wrote:Alle nieuwe Auto's hebben kinderziektes en zullen die blijven houden naarmate de technologie zich blijft vernieuwen
Toch valt mij op dat na alweer 4,5 jaar in de meest geavanceerde auto die er te koop is vandaag (Toyota Prius) alles (en er zit een berg aan techno in!) perfect blijft werken (Made in Japan 8) )
Toch wel veel mensen met meerdere problemen. Ik heb alleen het probleem met de 3e versnelling gehad, en de handrem die vervangen moest worden. O ja en 4 kale banden die vervangen moeten worden na 25000km. :lol:
update... vandaag werdt de koppelingspomp vervangen omdat deze lekte... mijn auto ontkoppeld nog steeds niet goed en de garage beweerd dat men koppeling versleten is... deze mag ik dus op eigen kosten vervangen na 40000 km.... echt tevreden :thumbs: blij dat ik voor honda gegaan ben.... echt wel kwaliteit zo blijkt..
En hoe hebt ge gereden met die auto, koppelingen verslijten naar gelang de rijstijl vooral, bruut vertrekken, als het een systematisch probleem moest zijn zouden er hier nog wel klagen derover zeker, mss is da wel zo da wetek ni? BTW het is werd :wink:
bartman wrote:update... vandaag werdt de koppelingspomp vervangen omdat deze lekte... mijn auto ontkoppeld nog steeds niet goed en de garage beweerd dat men koppeling versleten is... deze mag ik dus op eigen kosten vervangen na 40000 km.... echt tevreden :thumbs: blij dat ik voor honda gegaan ben.... echt wel kwaliteit zo blijkt..
Het spijt me te horen van al je ongemakken met je FN2.
Dat met die koppelingscilinder, kun je misschien aangeven waar het gelekt heeft? Heb je dat zelf ontdekt? Want dit zijn toch wel serieuze gebreken.
nee waar ie lekte weet ik niet presies... het gaat overe de hulpkoppelingscilinder... het heeft niet geholpen de auto ontkoppeld nog altijd heel slecht.. de garage zeft dat het de koppeling zal zijn die op is ,maar 2000km geleden toen de sycronisatie van 3de vervangen is toen was de koppeling nog maar half versleten... dus op 2000km kan die toch niet versleten zijn?
zou het ook aan de drukgroep kunnen gelegen zijn ? op hoge toeren kan ik geen enkele versnelling nog vlot nemen.
een goede vriend van mij heeft ook zijn koppelingspomp laten vervangen bij de civic, was wel geen type r (een 1.8 benzine).
Zijn garage heeft toen onmiddelijk de hele versnellingsbak vervangen (omdat de pomp ertegen had zitten drukken ofziets geloofk) ik zal eens details vragen!
Waardeloos man! Koppeling moet volgens mij iets van 100k meegaan! Ik snap niet waarom je dealer zo moeilijk doet. Bij elk rammeltje wat ik meld wordt er direct (kosteloos) gekeken waar het vandaan komt. Tot nu (62.000 km) toe heb ik nog geen enkele kosten gehad, behalve banden en kleine en grote beurt enz.
Jammer dat je zo een negatief beeld over Honda krijgt. Succes ermee!
mijn auto is ontertussen hersteld en de koppeling is niet vervangen. het bleek aan de afstelling van de pedaal en koppelingspomp te liggen. blij dat ik een tweede mening gevraagd heb,een bepaalde honda dealer die ik niet vernoem zei dat koppeling vervangen de enige oplossing was..
geen kosten en de auto rijdt nu beter dan ooit . ik ben tevreden. :razz: