Bedoelde het advies om een JDM swaybar, motor mount inserts en een ETD te plaatsen icm met zo'n header om het scheuren van deze tegen te gaan.
De meeste JDM headers is een JDM swaybar nodig, dit omdat deze dus zijn ontwikkeld op de JDM CTR en die heeft weer een ander spruit als de EU CTR.
Header zelf gaat niet scheuren, het flexibele stuk zal een korte levensduur hebben vanwege het kantelen van de motor, met die inserts verminder je het kantelen. Is dus aan te raden voor elke header met een flex stuk.
ok, de enige pic van je frikandel op de TE's doet het niet hier... jammers...
en aangezien ik nu pas het hele topic lees: hebben jullie allemaal ZOveel gezeik gehad met verzekeren? eendags-verzekering was half telefoontje, normale verzekering stelde eigenlijk ook weinig voor...
moet ik wel zeggen dat ik het via een tussenpersoon doe, die ook nog eens een van mijn beste vrienden is, dat scheelt dus...
Maar goed, Maarten, heb je een pic van je nieuwe speelgoed op de TE's?
Mijn idee was om hem stock te laten... Zo gaat sparen beter :wink:
De droom auto blijft een R34 GT-R, E46 M3 of NSX-R, maar een witte s2k is ook erg aantrekkelijk. Als ik de Ep3 ga modden, kom ik nooit bij die droom auto of iig over een paar meer jaar.