Japanse Autosport Festival [1 April 2007]
-
Ik heb even gekeken waar iedereen vandaan moet komen.
Voor het maken van verzamelpunten
Vanuit de regio Rotterdam/Den Haag/Breda Komen
diverse leden.
Alleen na de afslag A12 ri. A27-A28 komen er bijna geen tankstation meer.
Ik denk dat het verstandig is dat we verzamelen bij Shell Tankstation Dekkersland net na de afslag Staphorst.
Dit is het pompstation waar we al meer verzameld hebben.
vertrek hier zal zijn om ± 7:45 - 8:00 uur
Vanaf hier is het nog ongeveer een half uur rijden.
Wil je toch kijken om van te voren een verzamelpunt te maken.
Probeer dat dan kort te sluiten hierop het forum!!
Heb je vragen dan hoor ik het wel.
Ik zal 1 iemand vragen of hij vanaf dat punt de leiding neemt met betrekking tot het Collone rijden.
Doe dit verstandig en blijf in een Lange R rij achter elkaar.
Deze persoon geef ik z.s.m. door.
( Ik geef hem wel een konijnenpak aan, leek me leuk met de Pasen in het vooruitzicht :lol: )
Tot Zondag
Voor het maken van verzamelpunten
Vanuit de regio Rotterdam/Den Haag/Breda Komen
diverse leden.
Alleen na de afslag A12 ri. A27-A28 komen er bijna geen tankstation meer.
Ik denk dat het verstandig is dat we verzamelen bij Shell Tankstation Dekkersland net na de afslag Staphorst.
Dit is het pompstation waar we al meer verzameld hebben.
vertrek hier zal zijn om ± 7:45 - 8:00 uur
Vanaf hier is het nog ongeveer een half uur rijden.
Wil je toch kijken om van te voren een verzamelpunt te maken.
Probeer dat dan kort te sluiten hierop het forum!!
Heb je vragen dan hoor ik het wel.
Ik zal 1 iemand vragen of hij vanaf dat punt de leiding neemt met betrekking tot het Collone rijden.
Doe dit verstandig en blijf in een Lange R rij achter elkaar.
Deze persoon geef ik z.s.m. door.
( Ik geef hem wel een konijnenpak aan, leek me leuk met de Pasen in het vooruitzicht :lol: )
Tot Zondag
@Pikske: Hoe laat denk je daar dan te zijn? Als je op de paddock wil staan moet je deze tijd aanhouden. Later vind de organisatie het geen goed idee als er auto's erop en eraf rijden. Er lopen ook mensen met kinderen. Daarom verzamelen we van te voren.
Ik ken er nog een
:lol:
VTECRob wrote: volgens mij klopt jouw geslacht niet... :wink:
Ik ken er nog een
-
Katana wrote:@Pikske: Hoe laat denk je daar dan te zijn? Als je op de paddock wil staan moet je deze tijd aanhouden. Later vind de organisatie het geen goed idee als er auto's erop en eraf rijden. Er lopen ook mensen met kinderen. Daarom verzamelen we van te voren.VTECRob wrote: volgens mij klopt jouw geslacht niet... :wink:
Ik ken er nog een
Het is wel de bedoeling dat je i.d.d. op tijd bent.
We staan nu achter de kraampjes volgens mij, en daar kom je niet meer voorbij als het open is.
Dus graag tussen 8 en 9 uur op de paddock!
-
accordR alias AccordS wrote:"accordR alias AccordS":4d48eji2 wrote:Deze persoon geef ik z.s.m. door.
Tot Zondag
Deze persoon is Voodoo.
Ook bekend onder Kar-Ming, rijdend in een CW ATR.
Ik zal proberen dat konijnenpak bij hem te krijgen :lol:[/quote:4d48eji2]
Als je dat maar laat! :twisted:
Dat ga ik nooit halen. ik vertrek om 8:30 pas thuis dus dan ben ik er rond 11:00 pas. Waar slaat dat op dat je voor zolaat daar moet zijn. Ik ben echt niet van plan om, om 6:00 te vertrekken. Ik ben daar nog altijd zolaat aangekomen en ik ben nog nooit geweigerd. En een vriend van mij rijd dan ook met mij mee en hij staat bij nissan club nederland. Hun hebben de paddock kaarten thuis gestuurd gekregen. ik hhoor het wel. gr niels
pikske wrote:Dat ga ik nooit halen. ik vertrek om 8:30 pas thuis dus dan ben ik er rond 11:00 pas. Waar slaat dat op dat je voor zolaat daar moet zijn.
Het is wel de bedoeling dat je i.d.d. op tijd bent.
We staan nu achter de kraampjes volgens mij, en daar kom je niet meer voorbij als het open is.
Dus graag tussen 8 en 9 uur op de paddock!
Als je op de paddock wil staan moet je deze tijd aanhouden. Later vind de organisatie het geen goed idee als er auto's erop en eraf rijden. Er lopen ook mensen met kinderen. Daarom verzamelen we van te voren.
Lijkt me wel duidelijk zo toch? Als iedereen op tijd is kunnen we ook direct een mooie opstelling met de auto's maken en hoeven dan niet weer te gaan schuiven en verplaatsen voor mensen die later arriveren.
@Pikske, is 6 uur te vroeg dan? Lijkt me een mooie tijd, lekker vroeg en weinig verkeer. :wink:
Ja dat is veel te vroeg ik ga op een zondag niet om 6:00 opstaan. Waarom moet de type-r club er zolaat zijn en de nissan club daar is niks tegen gezegd?????? onzin, maar dan hoef ik er ook niet meer bij tekomen staan dan ga ik zelf wel een plekje zoeken. Ik mag toch zelf wel een tijd bepalen dat ik vertrek. Dan is het JAF ook voortaan sucks. gr niels
Niels,
Voor zover ik weet zijn de openingstijden van JAF van 10:00 uur tot 17:00 uur...
Ik heb ergens gelezen dat de organisatie het liefst wil dat alle auto's op de paddock op hun plek staan om 10:00uur...
Dit dus losstaand van de bezoekers met (kleine) kinderen en ook losstaand van het feit, dat wij als club een "leuke" presentatie willen neerzetten...
Ik weet wel dat er dit jaar een nieuwe organisatie is... ik weet dan weer niet hoe zij omgaan met paddock auto's die "te laat" arriveren...
Volgens mij lieten ze vorig jaar nog wel mensen door die dus vervolgens dwars tussen de bezoekers door moesten rijden...
Voor zover ik weet zijn de openingstijden van JAF van 10:00 uur tot 17:00 uur...
Ik heb ergens gelezen dat de organisatie het liefst wil dat alle auto's op de paddock op hun plek staan om 10:00uur...
Dit dus losstaand van de bezoekers met (kleine) kinderen en ook losstaand van het feit, dat wij als club een "leuke" presentatie willen neerzetten...
Ik weet wel dat er dit jaar een nieuwe organisatie is... ik weet dan weer niet hoe zij omgaan met paddock auto's die "te laat" arriveren...
Volgens mij lieten ze vorig jaar nog wel mensen door die dus vervolgens dwars tussen de bezoekers door moesten rijden...