BZRKbb2
-
- Posts: 47
- Joined: Fri Jan 27, 2006 1:37 am
Gisteren gare as vervangen voor een hele versie, kleppen laten stellen en ontsteking op tijd (tenminste, dat laatste was de bedoeling).
Vanavond met Frank de boel afgesteld, allereerst de ontsteking wel echt op tijd gezet. Dealer had hem dus flink verkeerd gezet, slim van Frank dat die het toch nog ff gecheckt. Toen flink wat rondjes A4 bij Delft geknald, tot er wat Politie begon op te duiken, toen maar verder de A4 op gereden. Resultaat is in ieder geval dat alles nu lekker soepel loopt en eenmaal in VTEC schiet die er echt doorheen, gelukkig nu wel een begrenzer van een H22 ipv B18
Heb nu het gevoel dat die loopt zoals die moet lopen.
Nu toch wel benieuwd naar de cijfers, misschien maar een bezoekje aan de rollerbank brengen.
Thanks Frank!
Vanavond met Frank de boel afgesteld, allereerst de ontsteking wel echt op tijd gezet. Dealer had hem dus flink verkeerd gezet, slim van Frank dat die het toch nog ff gecheckt. Toen flink wat rondjes A4 bij Delft geknald, tot er wat Politie begon op te duiken, toen maar verder de A4 op gereden. Resultaat is in ieder geval dat alles nu lekker soepel loopt en eenmaal in VTEC schiet die er echt doorheen, gelukkig nu wel een begrenzer van een H22 ipv B18

Nu toch wel benieuwd naar de cijfers, misschien maar een bezoekje aan de rollerbank brengen.
Thanks Frank!



Lightweight spec.
- geen dakje
- geen 4WS
- geen Airbags
- geen ABS
- H22a
- Climate Control
Wordt een projectwagen, auto is motorisch in zeer goede staat, lak is zwaar kut dus complete respray.
Eerst strippen, spuiten, opbouwen, waarschijnlijk zonder achterbank e.d., rollbar, huidige spullen (velgen/remmen/dempers) overzetten.
Uiteindelijk zal de huidige Prelude het veld dus gaan ruimen voor een daily