Foto topic
Vandaag maar eens een paar mooie en leuke foto's gemaakt 8)
Dit waren de mooie, nu de leuke... Ik rijd hier iedere keer langs als ik naar mijn pa ga, ik kon het deze keer niet laten
om een paar geinige foto's te maken: :roll: (de zon stond helaas verkeerd, dus er zit een beetje veel schittering in.)
Tot zo ver...

Dit waren de mooie, nu de leuke... Ik rijd hier iedere keer langs als ik naar mijn pa ga, ik kon het deze keer niet laten
om een paar geinige foto's te maken: :roll: (de zon stond helaas verkeerd, dus er zit een beetje veel schittering in.)
Tot zo ver...
Deus Ex Machina!
Ik heb een beetje een uitlaatspruitstuk fetish. Op nagenoeg elke auto die ik hiervoor had, monteerde ik een spagnettispruitstuk en/of high performance uitlaat.
Soms was het resultaat nihil, geen vermogenstoename, wel een goed geluid. Vaak wel een gewichtsbesparing.
Het is jammer dat het uitlaatsysteem soms verstopt zit onder de auto, want er zitten sexy exemplaren bij.
Hieronder een impressie van wat er allemaal mogelijk is:

Soms was het resultaat nihil, geen vermogenstoename, wel een goed geluid. Vaak wel een gewichtsbesparing.
Het is jammer dat het uitlaatsysteem soms verstopt zit onder de auto, want er zitten sexy exemplaren bij.
Hieronder een impressie van wat er allemaal mogelijk is:

Ik ben al een tijdje bezig met fotografie, maar ik was (en ben) nog altijd zoekende naar wat ik echt wil doen met fotografie. Mensen zijn altijd leuk, vooral mijn zoontje van 3 is een leuk model :wink:. Uiteindelijk wil ik mijn hobbies combineren. Auto's en fotografie! Mijn andere hobby, horloges, gebruik ik ook al veel als fotografie objecten. Maar auto's is toch andere koek.
Mijn gear tot nu toe:
Canon 5D I
Canon 350D
Canon EF 24-105 F4 IS USM L
Canon EF 50 F1.8 II
Canon EF-S 17-55 F3.5/5.6
Canon EF 75-300 F4/5.6 USM III
Dit is wat ik er mee heb gemaakt:
Ik ben me nu aan het verdiepen in flitsers en voor product- en autofotografie vooral in de strobisten techniek.
Maar deze week verwacht ik mijn nieuwste goodies:
Drie Manfrotto Super Clamps:
Twee Manfrotto Suction Cups:
Een Manfrotto Magic Arm:
Het ziet er allemaal leuk uit.. maar wat kun je ermee?
Uiteindelijk is het de bedoeling zulke foto's te kunnen maken:

Mijn gear tot nu toe:
Canon 5D I
Canon 350D
Canon EF 24-105 F4 IS USM L
Canon EF 50 F1.8 II
Canon EF-S 17-55 F3.5/5.6
Canon EF 75-300 F4/5.6 USM III
Dit is wat ik er mee heb gemaakt:

Ik ben me nu aan het verdiepen in flitsers en voor product- en autofotografie vooral in de strobisten techniek.
Maar deze week verwacht ik mijn nieuwste goodies:
Drie Manfrotto Super Clamps:

Twee Manfrotto Suction Cups:

Een Manfrotto Magic Arm:

Het ziet er allemaal leuk uit.. maar wat kun je ermee?

Uiteindelijk is het de bedoeling zulke foto's te kunnen maken:

Oehhh foto topic !
Even een van mijn probeersels in een donkere ruimte op een hoge iso waarde :
Ik pas hem aan als jullie hem te groot vinden, maar persoon vind ik dat qualitatieve foto's nou eenmaal groot moeten.
Dat is de nieuwe fohn voor de niksan van een goede vriend van me.
Verder knal ik mijn foto's gewoon op Flickr.com
Zie onderstaande link voor mijn "Photostream"
http://www.flickr.com/photos/l4urenz/
Even een van mijn probeersels in een donkere ruimte op een hoge iso waarde :

Ik pas hem aan als jullie hem te groot vinden, maar persoon vind ik dat qualitatieve foto's nou eenmaal groot moeten.
Dat is de nieuwe fohn voor de niksan van een goede vriend van me.
Verder knal ik mijn foto's gewoon op Flickr.com
Zie onderstaande link voor mijn "Photostream"
http://www.flickr.com/photos/l4urenz/
'98 JDM Integra Type-R