baRt, maffe brabo met nog maffere ideeen

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
HONDA

Post by HONDA »

Op de foto's vind je de wagen niet netjes begrijp ik?
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
RedSun

Post by RedSun »

hahaha jawel joh! in het echt is hij nog netter! dat bedoelde ik eigenlijk.
zeker zo in het zonnetje!
Nana korobi ya oki
VTECRob

Post by VTECRob »

Bart,

Martijn heeft nog een paar foto's gemaakt van jouwes...

http://users.skynet.be/sennini/asten%202006/index.htm
Filip

Post by Filip »

VTECRob wrote:Bart,

Martijn heeft nog een paar foto's gemaakt van jouwes...

http://users.skynet.be/sennini/asten%202006/index.htm

Ook die van Erwin zit ertussen
CW ITR 01034
baRt

Post by baRt »

ik heb ze zelfs al in het HUUUUUGE... :)

martijn is liev! en dat nadat ik zijn middag had verpest zaterdag
baRt

Post by baRt »

Armsteun vandaag binnen gekregen. Fuckers bij de douane hebben me er nog ff aan genaaid... maar who cares, hij is eindelijk binnen.

Nu nog even de badge erop zien te bevestigen zonder alles 'TE permanent' te maken en ik ben weer blij ;)
wilco

Post by wilco »

Dit moet natuurlijk gevierd worden met foto's :lol: :wink:
baRt

Post by baRt »

ja weet ik, maar eerst ff die badge erop
heb natuurlijk wel het plan om die achter op de steun te maken, zoals het hoort...

ow ja, iemand tips voor me voor op het circuit? 17 oktober vroemdag op Zolder en ze hebben mij ingeschreven als rijder hoor ik net...
Voodoo

Post by Voodoo »

baRt wrote:ja weet ik, maar eerst ff die badge erop
heb natuurlijk wel het plan om die achter op de steun te maken, zoals het hoort...

ow ja, iemand tips voor me voor op het circuit? 17 oktober vroemdag op Zolder en ze hebben mij ingeschreven als rijder hoor ik net...

Heb je de checklist gezien die Frans toen opgesteld had voor onze circuitdag op Zolder? Zoniet, dan is hier de link:

http://hotel.messageboard.nl/3633/viewtopic.php?t=1876
VTECRob

Post by VTECRob »

baRt wrote:ow ja, iemand tips voor me voor op het circuit? 17 oktober vroemdag op Zolder en ze hebben mij ingeschreven als rijder hoor ik net...

Je standaard blokken upgraden...
En zorgen dat je uitlaat DB niet te hoog is...

Verder niet...
ITR1217

Post by ITR1217 »

Niet in slaap vallen en voorzichtig zijn :lol:
baRt

Post by baRt »

1. no worries, ben veel te schijt dat ik iets kapot maak
2. no worries, ben veel te schijt dat ik iets kapot maak

hahaha

blokken, dammit... ff regelen dan... oliewissel ook al geregeld ;)
uitlaat dB's moet ik even zien, ik wilde de OEM pijp er al onder schroeven, maar die wil ik eigenlijk nog onder handen nemen (is vies / roest / oem / je kent het wel
Liever beetje noize dan een uitlaat die er onderuit dondert natuurlijk.

Ow ja, updeet: Op die armsteun hoort nog een mount-plate voor de badge. Gina neemt dat mee uit de states voor me. Dus de armsteun gaat er wss vanavond in zonder de badge. Die volgt dan wanneer zij weer eens een keer terug is in het land!

dus uhmmm... mijn auto is voorlopig #incognito of zow :)
VTECRob

Post by VTECRob »

baRt wrote:Liever beetje noize dan een uitlaat die er onderuit dondert natuurlijk.

Beetje noise is niet erg...
Teveel noise is wel erg, want dan ben je snel uitgeoefend...
(Dan wordt je van de baan gehaald.)

Zolder is nogal streng qua DB normen...
Katana

Post by Katana »

baRt wrote:
17 oktober vroemdag op Zolder en ze hebben mij ingeschreven als rijder hoor ik net...

Hmm, vroemdag=vrij rijden?

Ik heb de 17e al wat %$#$%^ :evil: en het is nog doordeweeks ook. Waarom rijd je niet in het weekend en wie organiseert het?
VTECRob

Post by VTECRob »

geen oktober dagen nu gaan roepen hoor... Das nou net de maand, dat wij 3 weken even wat anders aan onze hoofd hebben...
baRt

Post by baRt »

je kunt niet zomaar mee doen hoor... er is een aantal mensen die worden UITGENODIGD. die mensen kunnen dan weer wat anderen extra opgeven.

Zo ben ik dus door iemand bij Hondamatics eraan genaaid (ik wilde eigenlijk wel meedoen, maar had zoiets van "eerst nog wat meer onderhoud en leren omgaan met dat ding") en ach... nie miepen...

Als er meer mensen interesse hebben, is het misschien volgend jaar te regelen. Maar ik zal eerst eens kijken hoe alles eraan toe gaat daar.

's ochtends rij je rustige rondjes, met allerhande niet-normale kinderen (ja kut, hoe zeg je zoiets nou politiek correct? zitten bakken met down syndroompjes tussen, maar bv ook ADHD krengen). Je hoeft geen helm op, maar ze verwachten van je dat je genoeg verstand in je botte hoofd hebt om geen capriolen uit te gaan halen.

's middags mogen de taxi-chauffeurs nog een keer over het circuit, maar dan met helm en zonder kids... aka gewoon vrij rijden, maar dan zonder dat het je geld kost. Hoe en wat precies weet ik nog niet (bv hoe lang of hoeveel rondjes, whatever), maar dat weet ik die avond naderhand wel te vertellen...

hoe dan ook, doe je iets goeds en krijg je er fun voor terug. mooi toch?
slydawg

Post by slydawg »

Behalve remblokken ook ff de conditie van de remvloeistof nakijken en zonodig verversen, is ook zo gebeurd.
Katana

Post by Katana »

VTECRob wrote:geen oktober dagen nu gaan roepen hoor... Das nou net de maand, dat wij 3 weken even wat anders aan onze hoofd hebben...

:lol:

@BaRt: Een nobel doel, succes man.

We verwachten een mooi verslag met pics :wink:
baRt

Post by baRt »

hahaha... alleen dan moet je wel ff de goede tekst quoten...

Sennini, AccordDriver en ik zijn er, allemaal fotosukkels... dus dat deel komt wel goed... Alhoewel ik misschien mijn camera lekker thuis laat (prioriteiten stellen he)
VTECRob

Post by VTECRob »

Ik heb zo'n idee, dat ie wel goed zat met qouten...
En dat ie mij aan het uitlachen is...
Locked