UPDATE: 20th NSX Anniversary @ Nurburgring [17/18-juli]
Was super gaaf om zoveel NSX-en bij elkaar te zien! Ook erg leuk om zoveel NSX eigenaren te spreken.
Heen reis was chaotische evenals de organisatie op de ring.
Toch hebben mn pa en ik een fantastisch weekend gehad.
Terugreis was misschien wel het leukste!
Dat moet een gezicht zijn geweest, 5 NSX-en knallend door de Eiffel, haha.
Volgende keer weer... misschien 25-jarig jubileum op Zandvoort? Organisatie door de Nederlanders !
Heen reis was chaotische evenals de organisatie op de ring.
Toch hebben mn pa en ik een fantastisch weekend gehad.
Terugreis was misschien wel het leukste!
Dat moet een gezicht zijn geweest, 5 NSX-en knallend door de Eiffel, haha.
Volgende keer weer... misschien 25-jarig jubileum op Zandvoort? Organisatie door de Nederlanders !
- vtec vince
Hey mensen,
Leuk om te horen dat jullie het allemaal goed naar jullie zin hebben gehad.
De organisatie van het event zelf liet hier en daar nogal wat te wensen over. Desalniettemin vond ik het persoonlijk ook een zeer geslaagd weekend.
Zaterdag had ik wel graag eerder op de ring willen zijn. Het was een beetje krap tijd, maar we hebben het toch nog gehaald om mensen een rondje te laten doen voor etenstijd. Ook de presentatie van Jacco was leuk in elkaar gezet en heeft ons een mooie avond bezorgd.
Het event was hier en daar onduidelijk, maar wederom zijn mensen de baan op kunnen gaan voor trackday. Ik vond het wel sneu dat de NSX-en hun rondje of pride niet of later in de avond pas hebben kunnen doen. :wink:
Hoe dan ook wil ik iedereen die mee was bedanken voor de gezelligheid en hopelijk kunnen we zulke weekenden nog eens dunnetjes overdoen
Owjaaa, het weer maakt altijd veel goed op zo'n dag:

Leuk om te horen dat jullie het allemaal goed naar jullie zin hebben gehad.

De organisatie van het event zelf liet hier en daar nogal wat te wensen over. Desalniettemin vond ik het persoonlijk ook een zeer geslaagd weekend.
Zaterdag had ik wel graag eerder op de ring willen zijn. Het was een beetje krap tijd, maar we hebben het toch nog gehaald om mensen een rondje te laten doen voor etenstijd. Ook de presentatie van Jacco was leuk in elkaar gezet en heeft ons een mooie avond bezorgd.
Het event was hier en daar onduidelijk, maar wederom zijn mensen de baan op kunnen gaan voor trackday. Ik vond het wel sneu dat de NSX-en hun rondje of pride niet of later in de avond pas hebben kunnen doen. :wink:
Hoe dan ook wil ik iedereen die mee was bedanken voor de gezelligheid en hopelijk kunnen we zulke weekenden nog eens dunnetjes overdoen

Owjaaa, het weer maakt altijd veel goed op zo'n dag:

Damn was een tof weekend!!
Ik kon de weg naar de parkeerplaats al niet vinden na goede begleiding van Wendy was ik er toch en nog 1,5 uur moeten wachten voor we vertrokken :lol:
daarna was het ontsettend jammer dat de route zo ontsettend slecht geregeld was, maargoed al met al vond ik het een hele mooie route!!
Toen met Ries de ring op geweest en damn gast wat kan jij rijden en wat heb ik genoten
De volgende dag was ook mooi!! Ik vond alleen die minder netjes ogende modellen die er rond liepen geen porum (deze zin gaat me denk ik niet goed doen hier :lol: ) maar ben blij dat ze mijn auto hebben over geslagen (zover ik weet)
Het was ook jammer dat het voor de mensen met de NSX zo slecht was geregeld...
De terug reis was ook weer leuk alleen behoorlijk jammer dat het alleen maar snelweg was ik had liever zo'n tour gehad zoals de heenweg :lol:
Ik wil even de mensen bedanken van de organisatie die wel klopte dus Wendy bedankt!! Daarnaast was het hotel super!!
Iedereen bedankt voor het gezellige weekend en de foto's komen nog.
En offcourse het "amateur" nürburgring stickertje geplakt (ook daar komt de foto nog van)
Je weet dat je commentaar krijgt, waarom dan toch doen? Gr. Jo& Lol ik bedoelde dat ik ander comentaar zou krijgen van de meeste mannen hier want de meeste vonden die meide helemaal geweldig :roll:
Ik kon de weg naar de parkeerplaats al niet vinden na goede begleiding van Wendy was ik er toch en nog 1,5 uur moeten wachten voor we vertrokken :lol:
daarna was het ontsettend jammer dat de route zo ontsettend slecht geregeld was, maargoed al met al vond ik het een hele mooie route!!
Toen met Ries de ring op geweest en damn gast wat kan jij rijden en wat heb ik genoten

De volgende dag was ook mooi!! Ik vond alleen die minder netjes ogende modellen die er rond liepen geen porum (deze zin gaat me denk ik niet goed doen hier :lol: ) maar ben blij dat ze mijn auto hebben over geslagen (zover ik weet)
Het was ook jammer dat het voor de mensen met de NSX zo slecht was geregeld...
De terug reis was ook weer leuk alleen behoorlijk jammer dat het alleen maar snelweg was ik had liever zo'n tour gehad zoals de heenweg :lol:
Ik wil even de mensen bedanken van de organisatie die wel klopte dus Wendy bedankt!! Daarnaast was het hotel super!!
Iedereen bedankt voor het gezellige weekend en de foto's komen nog.
En offcourse het "amateur" nürburgring stickertje geplakt (ook daar komt de foto nog van)
Je weet dat je commentaar krijgt, waarom dan toch doen? Gr. Jo& Lol ik bedoelde dat ik ander comentaar zou krijgen van de meeste mannen hier want de meeste vonden die meide helemaal geweldig :roll:
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
L4urenZ wrote:Jullie weten btw dat de Ringsticker ongeluk brengt indien je zelf nog niet met de auto op de ring gereden heeft he 8)
Ik ben zovaak onder een trap door gelopen en er is nog nooit wat gebeurt :wink:
Helaas ik geloof niet in die dingen :wink:
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Ik heb een hele hoop foto's. Ik denk dat ik ze vanavond online kan zetten.
Ik heb nog wel deze phonepic. Deze opnames zijn voor een autoprogramma van de grootste locale tv zender. Ik ben daar trouwens best verbrand
M'n schouders/nek is helemaal rood en ik heb ook een mooie witte plek van m'n zonnebril in m'n gezicht staan :lol:

Ik heb nog wel deze phonepic. Deze opnames zijn voor een autoprogramma van de grootste locale tv zender. Ik ben daar trouwens best verbrand

Hier toevallig een filmpje van een duitser die ook om 15:00 de ring op ging. 2:10 kom ik voorbij en iets later ook Frans :lol:
http://www.youtube.com/watch?v=i2BYMp0U ... _embedded#!
Hierbij wat van mijn fotos. Brunette zag er best ok uit, alleen volgens de paps van Dimer had ze een sinaasappelhuid :-? Heenweg was helaas een beetje in het water gevallen. Vaak letterlijk het bos ingestuurd, maar uiteindelijk verdwaald in de bergen met verschrikkelijk leuke wegen!
Helaas ben ik door de adrenaline vergeten om wat fotos te maken van omgevallen boomstammen op weggetjes en onvoorziene slagbomen.
Was verder wel een heel gezellig weekend, vooral veel gelachen. Wendy, bedankt voor de organisatie! En de rest bedankt voor de lol.
Fotos:
Dimer met zn rukker

Helaas ben ik door de adrenaline vergeten om wat fotos te maken van omgevallen boomstammen op weggetjes en onvoorziene slagbomen.
Was verder wel een heel gezellig weekend, vooral veel gelachen. Wendy, bedankt voor de organisatie! En de rest bedankt voor de lol.
Fotos:

Dimer met zn rukker

Sincx wrote:Hier toevallig een filmpje van een duitser die ook om 15:00 de ring op ging. 2:10 kom ik voorbij en iets later ook Frans :lol:
En nog snel ook!