Een beetje?
Witte lijnen zijn compleet taboe om in de regen over te rijden!
Je moet eigenlijk gewoon op het midden van de baan blijven, niet de binnenbochten opzoeken, daar is het spekglad.
Heel..heeeeeeeeeel lang geleden in mijn EK VTI tijd had ik een instructeur naast me die de weg wees...ja, in de (mot)regen op Zandvoort. Die man zag zijn leven voorbij flitsen bij het Scheivlak :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: .....ik ging veels te hard en hij zei zoiets van: Ho..ho..WAAGT HET NIET OM NU TE REMMEN!!!.....met zijn voeten wat omhoog bewegen. Tis wel goed gekomen hoor :wink:
What about normaal straatbanden in de regen dan ivm met de R888?
Had ongeveer zoiets in dezelfde bocht. Alleen geen curbs geraakt maar lift-of oversteer. Was best een spannende ervaring (toch, Robin? :roll: )en gelukkig geen schade.
Dat je er een widebody aan hebt overgehouden is natuurlijk mooi meegenomen.
ik kijk al uit op de openbare weg met de r888 met de bochten.
hier hebben ze het verstand om er overal een fietspad op te plakken...
en 60 km weg van te maken. dit met regen is niet leuk.
@Katana... Dit gaat de eerste zijn, waarbij wij NIET aanwezig zullen zijn...
@Luc... Volgens mij moet je gewoon rondjes rijden... De originele INlap, FLYINGlap, OUTlap is niet meer....
En hou er nou rekening mee, dat je van alles links en rechts voorbij kan krijgen...
@Luc... Volgens mij moet je gewoon rondjes rijden... De originele INlap, FLYINGlap, OUTlap is niet meer.... En hou er nou rekening mee, dat je van alles links en rechts voorbij kan krijgen...
Ach...jammer. Kon wel wat tips gebruiken. Voel me niet erug lekker de afgelopen dagen vanwege griepje denk ik...of stress, maar goed....
Ik ga geen gekke dingen doen. Ik heb de ATR al een shakedown gegeven en het voelt goed aan. Belagrijkste is mijn koppeltoename vanaf 2500rpm tot het einde en de remmen!! We zien wel.....thx voor de tip :thumbs: