Page 7 of 16
Posted: Thu Jul 29, 2010 3:18 pm
by LaurenZ
Daar hadden mijn collega's t ook al over. Ben benieuwd...
Posted: Thu Jul 29, 2010 9:55 pm
by Sincx
Zal zelf in sunparks hotel bivakkeren 4 op 5 augustus zodat ik smorgens niet al te vroeg me nest uit hoef !
En als we zoals vorig jaar de pitboxen smorgens vroeg kunnen fixen lijkt me het geen probleem. 2 per box dus wie wil moet ff regelen om te delen.
Wel goed lezen voor wat betreft die Heartrace. Die stichting gaat alleen van 17:00 tot 19:00 het circuit op. Tot die tijd hebben ze andere activiteiten. Wel cool trouwens. Misschien mogen we ook wel meedoen

2 uur extra rijden hehe.
Dat ongeluk staat Race Planet netjes. Weet niet tot hoever het circuit Zandvoort zelf verantwoordelijk blijft bij verhuur maar race planet heeft toch duidelijk verzaakt.
Had zelf ook al een brandblusser besteld, hoop dat ik hem op tijd binnen heb want met zulke berichten...kan altijd wat fout gaan.
Posted: Thu Jul 29, 2010 10:22 pm
by integra
Ik ben me al weer aan het voorbereiden, Om heel vroeg uit bed te gaan.
Zal er wel weer als eerste zijn. :lol:
Posted: Thu Jul 29, 2010 10:47 pm
by Katana
slydawg wrote:Gaat dus drukker worden in de middag........
@ Frans, ieder voor zich als ik het goed begrijp dan?
Nee, een pitbox kost 100,-. Hier passen 2 auto's in.
Je kan dus bij mij staan dan delen we de kosten.
Zijn er meer mensen die er een wensen dan direct boeken en even een PB naar mij.
Ik zorg dan dat via BAT dat alle club leden een pitbox naast elkaar hebben.
@Urvin,
Een verschrikkelijk ongeluk vanmiddag. Ik was laat thuis dus heb niemand op het circuit gesproken, maar het gaat om RacePlanet.
Verschrikkelijk om te verbranden. Een wijse les dat als je in een auto op het circuit gaat rijden waar alles behoorlijk heet wordt is een brandblusser vanzelfsprekend. Ik trek ook mijn Nomex pak aan.
(nee, ik ga geen foto posten voor jullie van mezelf met het pak aan)
Posted: Fri Jul 30, 2010 6:08 am
by slydawg
Is goed Frans!
Posted: Fri Jul 30, 2010 6:57 am
by Rikky
Katana wrote:(nee, ik ga geen foto posten voor jullie van mezelf met het pak aan)
Damn daar had ik nou echt op gehoopt :roll:
Posted: Fri Jul 30, 2010 6:57 am
by Katana
slydawg wrote:Is goed Frans!
Okidoki, update 1st post
Posted: Fri Jul 30, 2010 7:13 am
by Rikky
Frans ik zie dat ik nog in de eerste post sta... Mij mag je daaruit halen want ik ga niet mee zoals aangegeven op pagina 6 :-)
Edit: bedankt!
Posted: Fri Jul 30, 2010 7:23 am
by Katana
Rikky wrote:Frans ik zie dat ik nog in de eerste post sta... Mij mag je daaruit halen want ik ga niet mee zoals aangegeven op pagina 6 :-)
Ok aangepast
Posted: Sat Jul 31, 2010 11:29 am
by Arno
Weet nog niet of ik kan, auto gaat woensdag ff langs de garage...
Posted: Sat Jul 31, 2010 4:37 pm
by Lucas79
1. Grondige check gedaan.
2. Olie (ook versnellingsbak) ververst.
3. Nieuwe Ferodo DS2500 pads voor en achter geregeld.
3. Slicks (deze keer echte) plus 17" velgen geregeld.
kortom: Ik ben er klaar voor. 8)
Posted: Sat Jul 31, 2010 5:07 pm
by Katana
unicorn wrote:1. Grondige check gedaan.
2. Olie (ook versnellingsbak) ververst.
3. Nieuwe Ferodo DS2500 pads voor en achter geregeld.
3. Slicks (deze keer echte) plus 17" velgen geregeld.
kortom: Ik ben er klaar voor. 8)
Heb je ook een harness?
Posted: Sat Jul 31, 2010 5:16 pm
by Lucas79
Hoi Frans,
Zo'n mooie 4punts gordel bedoel je neem ik aan?
In dat geval helaas niet. Komt ook niet in deze auto. De volgende wel. Ik weet dat het verre van vervanging is, maar ik zet mijn stoel naar achteren, lock mijn gordel en schuif vervolgens de stoel weer naar voren.
Posted: Sat Jul 31, 2010 5:35 pm
by Rikky
unicorn wrote:maar ik zet mijn stoel naar achteren, lock mijn gordel en schuif vervolgens de stoel weer naar voren.
Doe ik ook altijd dit werkt echt super!

Posted: Sat Jul 31, 2010 6:07 pm
by Sincx
unicorn wrote:1. Grondige check gedaan.
2. Olie (ook versnellingsbak) ververst.
3. Nieuwe Ferodo DS2500 pads voor en achter geregeld.
3. Slicks (deze keer echte) plus 17" velgen geregeld.
kortom: Ik ben er klaar voor. 8)
Neem aan dat road legal semi's bedoelt

Of heb je een een rolkooi in de auto ? Waarschuw even in het geval dat anders ben je straks teleurgesteld:
Vehicles will NOT be permitted to run slick tyres unless fitted with suitable roll-over protection. In the case of a Caterfield-style car this means an FIA approved roll-bar. In the case of a saloon or hatchback this means a half or full roll cage. Cars without adequate roll-over protection are restricted to running road-legal tyres.
Heb vandaag de 888 eronder gezet en auto gechecked. Ben er klaar voor.
Moest ook even een koelvloeistof reservoir vervangen.
Ding was losgeraakt ?? En multiriem had er een klein lek in gesleten....
Maar ding kon er alleen via bovenkant uit. Voorkant en onder was geen optie. Wel moest ik daarvoor het motorblok loshalen en even iets naar achteren duwen....ffies voor zo'n pest reservoirtje lol.
Maar goed...fixed !
Weersvoorspelling is nog niet echt positief ....hoop dat het aan zee mee gaat vallen.
Posted: Sat Jul 31, 2010 9:38 pm
by Gaskleppie
Olie ververst
onderstel omgebouwd
onderstel uitgelijnd
nieuwe wiel setup erop gezet
rem koelers gemonteerd
remblokken vervangen
losse zooi uit de auto gehaald
stuurbekrachtiging weg gehaald (Ik hoop dat ik er geen spijt van ga krijgen)
ecu gemapt
krat met reserve zooi bij elkaar gezocht
met andere woorden: redelijk klaar voor een dagje knallen...
Zijn er nog lui die een box willen delen?
Posted: Sat Jul 31, 2010 9:55 pm
by mr. X
Heb je hem weer uitgelijnd met je touwtjes?
En ik zat er laatst aan te denken of ik stuurbekrachtiging in de EK9 wil. Ben heel benieuwd naar je bevindingen.
Posted: Sat Jul 31, 2010 10:35 pm
by Gaskleppie
Nee, dit keer met een officieel apparaat.
Dit ivm mn wiel setup die voor een andere wielmaat heeft dan achter. En touwtjes zijn zo moeilijk in verzetjes van 1"

Posted: Sun Aug 01, 2010 4:06 am
by Sincx
Gaskleppie wrote:Zijn er nog lui die een box willen delen?
Yep dat is goed !
Posted: Sun Aug 01, 2010 9:31 am
by Gaskleppie
Had je er al 1 aangevraagd?