Andere hobbies ......

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Locked
crx303

Post by crx303 »

Vrouwen als hobby, ik vind het een beetje raar klinken, maar goed.

Tegenwoordig besteed ik heel veel tijd aan mijn werk, omdat dat gewoon heel leuk is, bedrijfsleider/materieelbeheerder bij de materieeldienst van een middelgroot wegenbouwbedrijf. Dus veel met techniek bezig van vrachtauto's, kranen, schepen, walsen, asfaltmachines, asfaltinstallaties, etc, etc. Reizen is minder geworden (ivm vorige functie in zelfde bedrijf) maar ik merk dat dat toch wel blijft trekken. Hele wereld rond en op allerlei plekken terecht komen en van alles meemaken.

Andere hobby is nog steeds wel muziek maken (dance-gebied), alhoewel ik daar momenteel niet zoveel tijd aan besteed.

Dit is mijn hobbyhok:

Image

Image

Image

Image

Verder, wat klooien met computers.
berryb0nzo

Post by berryb0nzo »

reactie op de onderste foto:

Hebben ze dat nog niet draadloos? :lol:
Verder mooi spul..
Rikky

Post by Rikky »

Modelbouw, dit was een Nissan Silvia S15 voor mijn zus Silvia.
Image
Image
Image

Puch, ik rij zelf een Puch z-one aardig verbouwd en ik ben samen met mijn zwager een paar keer per jaar op meetings te vinden.

Orgineel.
Image

De mijne.
Image
Image

Greetz,
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
vtec vince

Post by vtec vince »

Knap werk zeg...die nissan!!!
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Rikky

Post by Rikky »

vtec vince wrote:Knap werk zeg...die nissan!!!

Zit ook veel werk in,

Ik ben nu bezig aan een Jaguar E-Type schaal 1:8 voor mijn vader
En een Honda Integra Type-R (ronde koplampen) zie ander topic van mij....

En heb nog veel liggen :roll:
vtec vince

Post by vtec vince »

Ik heb hier thuis nog een porsche 911 in de doos liggen...
Ik denk dat ik die gekocht heb , voor als ik met pensioen ga...hahah
zoek het niet echt om er nu aan te gaan beginnen.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Rikky

Post by Rikky »

vtec vince wrote:Ik heb hier thuis nog een porsche 911 in de doos liggen...
haha, ik heb nog een honda city turbo, honda nsx-r, 2x crx(1daarvan word de civic van marcell), honda S800, honda integra japans model, 2x honda integra europees model, audi r8(word widebody), setje schaal 1/72 oorlogs voertuigen. En ben bezig aan diorama van een schaal 1/24 honda garage. Dus nog veel te doen haha.
LCR

Post by LCR »

vtec vince wrote:Ik heb hier thuis nog een porsche 911 in de doos liggen...

He, dat dacht ik ook bij mezelf :lol:
Had een F1 Williams van Tamya afgebouwd in een half jaar tijd (en destroyed door de nanny :evil: :evil: bij het schoonmaken) Had ook de McLaren van Senna erbij willen kopen,maar was niet meer te koop in Nederland. Later wel eentje gevonden in HK,maar ik had geen tijd meer.....ding kost bijna 300 GULDENS,maar verf en accesoires was ik ook tegen de 250 kwijt :-?
MLM

Post by MLM »

Die s15 lijkt een beetje hierop

Image
Rikky

Post by Rikky »

MLM wrote:Die s15 lijkt een beetje hierop

Image

aangezien die op de foto ook een Nissan Silvia S15 is :lol: lijkt hij er inderdaad op
MLM

Post by MLM »

ja maar ook qua bodykit
Rikky

Post by Rikky »

MLM wrote:ja maar ook qua bodykit

Ja klopt, maar ik meen ook dat die bodykit een extra optie was bij die auto.... Maar ik durf het niet met 100% zeker te zeggen.
Jazzstyler

Post by Jazzstyler »

Een andere hobby van mij is dat ik modelauto's verzamel van alle Corvette Official Pace Cars
van bijvoorbeeld de ; Indianapolis 500, Daytona 500, Lemans, Brickyard, enz..
Dus elke 'Corvette Pace Car' is welkom in mijn verzameling.

Mijn voorkeur heeft de Corvette 1978 Indy 500 model ;

Image

Image

Ik heb van dit model zo'n kleine 40 stuks staan in diverse schalen en van verschillende fabrikanten.
De meesten nog gewoon in originele verpakking.
Ik denk dit wereldwijd de grootste verzameling is van dit model 1978 Corvette Pace Car.

Van de andere modellen Corvette Pace Car heb ik er ook enkele tientallen van staan,
waaronder de zeer zeldzame greenmachines en white lightnings.

Hier nog een paar 1986'er Corvette Indy 500 Pace Cars ;

Image
t0n

Post by t0n »

Mijn hobbies zijn;

Honda, mijn werk.. Auto's in het algemeen, ik heb erg veel interesse in alle auto's, van klein tot groot, mooi naar lelijk.. ik kan eigenlijk alle auto's bewonderen er zijn er ook weinig die ik écht afgrijselijk vind.. ze hebben allemaal wel iets.

Kickboksen, doe het al jaren af en aan.. met name door mijn werk heb ik er niet veel tijd voor. Ik ga dit jaar proberen er aan te werken en mijn eerste wedstrijd te boksen.

Onze hond, Rocky. Er gaat net zo veel tijd inzitten als in het opvoeden van een klein kind heb ik het gevoel. Maar het is zo leuk, ik hou er echt van om met hem lekker in het bos te lopen.. met takken te gooien en te rennen..

Ons huis, ik hou van klussen en opknappen.. maar heb er op dit moment te weinig tijd voor. Ik kan eigenlijk ook niet wachten totdat we willen verhuizen... kan ik weer hele kamers verbouwen, zo heb ik in dit huis twee kleine kamers omgebouwd naar 'n grote, met nieuwe muren en plafond. Dit is allemaal zelf gedaan, eigen handen eigen gereedschap.. Ik hou er van als mijn handen maken wat mijn ogen zien.

Voor de rest, eten, italiaans.. vlees! En nog vele andere dingen, gamen, sporten in het algemeen, autoracen noem het maar op. Alles wat 'n jongen cool vind ;)
eteuben

Post by eteuben »

Fotografie...

Vandaag gemaakt;

1.
Image
2.
Image
3.
Image
VTECRob

Post by VTECRob »

Ik vind ze iedere keer weer beter gelukt Edwin...

Erg mooi :thumbs:
Roy

Post by Roy »

Image

Zo'n Boompie lijkt mij ook wel geinig.

Waar heb je die gekocht?

@ Edwin.

Super gave foto's
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
sigur

Post by sigur »

de molen is erguh mooi geworden, goed werk edwin :thumbs:
iVTEC-fab

Post by iVTEC-fab »

Prachtige foto's inderdaad.

Ik heb ook 2 hobby's, zijn eigenlijk meer 2 sporten maar er zijn maar weinig mensen die mijn hobby's als een sport erkennen. :-?

Ik ben geen teamsporter, heb vroeger veel geprobeert als voetbal en basketbal, maar de frustraties naar elkaar toe waren voor mij reden genoeg om daarmee te stoppen.

Ik hou dus van zogehete concentratie sporten. Voor mij zijn dat;

Liberen (biljarten met 3 ballen)
GKG, Groot Kaliber Geweer (sportschieten)

Ik vind dit geweldig om te doen, met name omdat je continu moet nadenken en concentreren. vooral jezelf proberen te verbeteren.
Dit is niet zo competatief, gaat niet alleen maar om het winnen. Het gaat meer om zelfontwikkeling, je eigen steeds blijven verbeteren.

En nee, ik heb nog geen GKG thuis staan, dan moet je minimaal 2 jaar lid zijn en dat ben ik nog niet.. Zit nog in m'n zogehete proefperiode. dan schiet je nog onder begeleiding van de baancommandant ed.
Jo&

Post by Jo& »

Mijn hobbies:
Auto wassen... Of gelooft niemand me meer? Haha.

Nee serieus, ik heb weinig tijd voor hobbies. Ben aan het afstuderen nu, werk al een paar jaar al de andere uren die ik niet op school zit.

Voor ik door ging studeren sportte ik heel erg veel, indoor roeien, squashen, bodypump, golf, fitness en voetbal. Voetbal was echt mijn sport, maar helaas heb ik een ernstige blessure opgelopen en mag ik nu nooit meer voetballen.

Toen de andere sporten blijven doen tot ik verhuisde. Nog tijdje naar andere sportschool geweest maar vond ik niet leuk.
Ben weer verhuisd en nu golf ik af en toe en laatst weer gesquashed maar moet even concentratie op afstuderen hebben en dan ga ik weer lid worden.
Ik wil na mn afstuderen een flink stuk gaan fietsen, naar Zuid Frankrijk. Dus momenteel ga ik wel elke maand km of 50-60 fietsen om te trainen. Dat moet ik nog gaan opbouwen als het beter weer is en als ik meer tijd heb. Het kost zoveel tijd, langeafstandssporten haha!
Wij hebben 2 lieve en prachtige honden die wandelen heerlijk vinden, dus daar gaat ook veel tijd in zitten.
(Uitgebreid) koken vind ik lekker ontspannen, kijk best wel wat filmpjes en daarnaast socializen met vrienden.
Locked