Ik vraag me af wat je daar dan nog kan betekenen. Je zit dan toch nog in het douane (verboden) gebied? Kun je alleen maar lijdzaam toezien hoe hij mishandeld wordt .
Op de ITR van wendy is ook de lip kapot gereden tijdens transploft, en uiteraard de pookknop gejat..
VTECCIE wrote:Ik weet dat en jij weet dat maar de mannen hierboven gaan van het goede uit. Uiteraard wordt niet elke wagen beschadigd of 'getest' maar het is een kleine moeite om in Rozenburg op de kade te gaan staan. We hebben het immers maar over 35.000 euro...
Rozenburg is in Rotterdam?
Dan ga ik wel vroeg op het terrein staan in amsterdam
Mag ook... hier in Rozenburg is een speciaal terrein waar 40.000 auto's staan nadat ze van de boot komen dus daar ging ik voor het gemak maar vanuit. Het verhaal blijft hetzelfde maar de plaats is anders.
Bij wagens die aankomen in Rotterdam kun je als particulier wel bij zijn.
Ik zou in ieder geval de agent in Rotterdam van de transport onderneming even contacteren en dit regelen, zou normaliter absoluut geen probleem moeten zijn.
Wil je absoluut niks aan praten maar bij de schepen die met grote aantallen binnenkomen worden gelost door vaak jongens van 18-25, als er dan een dekkie volstaat met ferrari's of enig zins sportwagens kun je raden wat die doen als ze de kans krijgen om daar ff mee te 'scheuren'.
In 020 zal het hetzelfde werken als in Rotterdam en weet ik zeker dat je er WEL bij kunt zijn via je agent in Nederland. Zou ik zeker ff uitzoeken.
Sincx wrote:Bij wagens die aankomen in Rotterdam kun je als particulier wel bij zijn. Ik zou in ieder geval de agent in Rotterdam van de transport onderneming even contacteren en dit regelen, zou normaliter absoluut geen probleem moeten zijn.
Wil je absoluut niks aan praten maar bij de schepen die met grote aantallen binnenkomen worden gelost door vaak jongens van 18-25, als er dan een dekkie volstaat met ferrari's of enig zins sportwagens kun je raden wat die doen als ze de kans krijgen om daar ff mee te 'scheuren'. In 020 zal het hetzelfde werken als in Rotterdam en weet ik zeker dat je er WEL bij kunt zijn via je agent in Nederland. Zou ik zeker ff uitzoeken.
Tuurlijk het kan altijd fout gaan maar niet als ik erbij sta :wink:
Ik heb tussen 1991 en 2001 auto's geinspecteerd voor verzekeraars, rederijen, importeurs voornamelijk in Rozenburg !
Ik kan je vertellen daar behandelen ze (nieuwe) auto's met respect. Ik verwacht dat het er de laatste 7 jaar alleen maar beter op is geworden.
En Amsterdam tja wat zal ik zeggen "Always room for improvement"
juggie wrote:Tuurlijk het kan altijd fout gaan maar niet als ik erbij sta :wink:
Ik heb tussen 1991 en 2001 auto's geinspecteerd voor verzekeraars, rederijen, importeurs voornamelijk in Rozenburg ! Ik kan je vertellen daar behandelen ze (nieuwe) auto's met respect. Ik verwacht dat het er de laatste 7 jaar alleen maar beter op is geworden.
We houden het in de gaten.....
Daar rekenen we natuurlijk allemaal op
Iedergeval mocht er iets stuk gaan, nja dan kan ik wel gaan flippen etc. maar dat is het risico met Ro/Ro, uiteraard zal ik der eerst goed gaan bekijken of alles wel klopt.
juggie wrote:Tuurlijk het kan altijd fout gaan maar niet als ik erbij sta :wink:
Ik heb tussen 1991 en 2001 auto's geinspecteerd voor verzekeraars, rederijen, importeurs voornamelijk in Rozenburg ! Ik kan je vertellen daar behandelen ze (nieuwe) auto's met respect. Ik verwacht dat het er de laatste 7 jaar alleen maar beter op is geworden.
Iedergeval mocht er iets stuk gaan, nja dan kan ik wel gaan flippen etc. maar dat is het risico met Ro/Ro, uiteraard zal ik der eerst goed gaan bekijken of alles wel klopt.
We shall See.
Gewoon even bellen met die rakkers 8)
Ik ben bang dat het dinsdag word..
Schip komt volgens hun aan op 21-3 om 22:00.. en dan kan er niet afgehaald worden.. sterker nog douane is gesloten. en eerst volgende pickup is op dinsdag..
We shall See.
Gewoon even bellen met die rakkers 8)
Ik ben bang dat het dinsdag word..
Schip komt volgens hun aan op 21-3 om 22:00.. en dan kan er niet afgehaald worden.. sterker nog douane is gesloten. en eerst volgende pickup is op dinsdag..
:evil: gesloten???? douane is 24/7 open damn @#%@#%!!!!! a.s vrijdag is de meeting
Ik heb in 2004 en 2005 in Rozenburg op de Car Terminal gewerkt. En ja, ook ik ben waarschijnlijk schuldig voor turbo's die niet zo heel lang mee gaan. Werk is werk, en er word geprobeerd er voorzichtig mee om te gaan, maar die boot MOET leeg, dus starten, knallen, neerzetten. Of het nou een Alto is, of een Impreza STi, maakt niet uit.
Ik moet zeggen, de grijze import worden vaak door een baas of andere medewerker van de boot gereden, dus je hebt kans dat er met respect mee om word gegaan.