hij was zo goed als klaar
Maar blijkbaar problemen met nokkenas
En ondertussen zit dat er ook al een andere in...
Dan was er nog een probleempje met de remkrachtverdeler
En dat zou nu ook opgelost worden...
Dus ik hoop dat hij echt volledig af is op 2april voor zolder
Daarna onmiddellijk de motor eruit
en herspuiten int wit...
Rode ITR zetels heb ik ook ondertussen + Takata 4punt gordels besteld
mr. X wrote:Krijg je geen problemen met keuring of iets dergelijks? :-?
Ze zeggen dat België altijd zo streng is met hun auto's en wetten, en dit is verre van standaard.
Alles zal terug std moeten gezet worden. Alleen over de kleur zullen ze geen problemen maken.
De rest wel, dus ieder jaar turbo, schokdempers, remmerij, rolkooi, zetels etc omwisselen...
mr. X wrote:Krijg je geen problemen met keuring of iets dergelijks? :-?
Ze zeggen dat België altijd zo streng is met hun auto's en wetten, en dit is verre van standaard.
Alles zal terug std moeten gezet worden. Alleen over de kleur zullen ze geen problemen maken. De rest wel, dus ieder jaar turbo, schokdempers, remmerij, rolkooi, zetels etc omwisselen...
Zetels en rolkooi mag...
Turbo en remmen ga ik ook proberen op te laten zitten...
Wie niet waagt niet wint :lol:
Enkel schokdempers er van onder
Wetten zijn er zeker om te overtreden
Anders zou het hier maar een saai landje zijn !!
Dus je kunt nog best wel wegkomen met het een en ander begrijp ik?
Wat wordt er precies getest jaarlijks? Als men namelijk geen verstand heeft van zaken, en er zit een supercharger op die zo netjes weg is gewerkt dat het standaard lijkt, krijg je dan alsnog problemen?
Ze zijn strang op APK dingen. alles meot standaard anders is het een gevaar. Maar ja stoelen boeite niet, gordels wel lijkt me, rolkooi boeit ook niet.
motorische onderdelen zijn uit den boze, volgens mij een CAI zelfs...
keuringstation
Je heb 2 soorten controles
Jaarlijkse controle en keuring bij verkoop als het voertuig van eigenaar verandert
Jaarlijkse controle: Lichten , remmen, banden , speling op stuurdelen, schokdempers en roest... in grote lijnen natuurlijk ze kijken op kleinere dingen ook
Keuring voor verkoop: controleren ze alles van het voertuig
Of alle bedieningen werken, de volledige uiterlijke staat en car pass met de echte kilometerstand
En daar wordt dan een volledig rapport over gemaakt
Aangezien er al kuipstoelen inzitten en deze gewoon wat van model veranderen, Kan dit niet echt kwaad...
CAI zeggen ze normaal niets op enkel een opmerking
Turbo mag niet, Maar je weet maar nooit dat ze er niets op zeggen
Of dat iemand is die er niets van kent
Maar ze gaan er dan toch overvallen omdat ik geen katalysator heb...
Dus gewoon eens zo gaan
Dan weet ik onmiddellijk wat ik moet veranderen en wat niet
Kost mij maar 12 euro extra