Mr. X.. Nieuwe onderdelen pagina 18

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
vtecmoon
Posts: 1188
Joined: Thu Mar 09, 2006 10:53 pm

Post by vtecmoon »

IvoG wrote:Mettertijd onstaat een geestelijke conditie bij sommigen, die welleens met de term "wijsheid" wordt aangeduid. Als het zover is, gaat degene die erdoor getroffen wordt allerlei zaken op hun juiste waarde beoordelen, en dingen in het leven de juiste prioriteit geven.

Volgens mij had jij zo'n moment... :lol:
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

Diep Ivo, diep :stoer:
User avatar
slydawg
Posts: 3684
Joined: Tue Jun 14, 2005 12:23 pm

Post by slydawg »

mr. X wrote:Maar dat zeg ik net:
In de bochten (op het circuit) wil ik hem niet tot het uiterste pushen.
Enkel hard rechtuit (harder rechtuit dan hij nu doet)
Ik weet nou hoe snel hij is stock, maar heb het gevoel dat hij inhoudt op hoge snelheden. Of iig meer in zijn mars heeft.

En wat Dimer zegt klopt helemaal. Zonder de TC en andere hulp middelen zou een enkeling nog maar met een super car kunnen rijden.


Ik rij sinds een week weer met complete stock uitlaat en wat een verschil!! in geluid, is nu superstil!!
Maar nog duidelijker is het afgenomen vermogen, dat is duidelijk merkbaar. Voelt echt aan alsof ie is geknepen als je bv. gas in trapt bij 120km/h.
IvoG
Posts: 2402
Joined: Wed Jun 11, 2003 1:32 pm

Post by IvoG »

ITR1689 wrote:Hahaha. Hoe lang heb je er over gedaan om dit te formuleren? Hahaha
vtecmoon wrote:Volgens mij had jij zo'n moment... :lol:

De symtomen schijnen bij mij nu al te verschijnen van tijd tot tijd. :roll:
Dit floepte er zo uit... :dunno:
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

slydawg wrote:
mr. X wrote:Maar dat zeg ik net:
In de bochten (op het circuit) wil ik hem niet tot het uiterste pushen.
Enkel hard rechtuit (harder rechtuit dan hij nu doet)
Ik weet nou hoe snel hij is stock, maar heb het gevoel dat hij inhoudt op hoge snelheden. Of iig meer in zijn mars heeft.

En wat Dimer zegt klopt helemaal. Zonder de TC en andere hulp middelen zou een enkeling nog maar met een super car kunnen rijden.


Ik rij sinds een week weer met complete stock uitlaat en wat een verschil!! in geluid, is nu superstil!!
Maar nog duidelijker is het afgenomen vermogen, dat is duidelijk merkbaar. Voelt echt aan alsof ie is geknepen als je bv. gas in trapt bij 120km/h.


Je had alleen een cat-back toch?
En neem aan ivm de keuring dat de uitlaat eraf is?
User avatar
slydawg
Posts: 3684
Joined: Tue Jun 14, 2005 12:23 pm

Post by slydawg »

mr. X wrote:
slydawg wrote:
"mr. X":3mlg0cir wrote:Maar dat zeg ik net:
In de bochten (op het circuit) wil ik hem niet tot het uiterste pushen.
Enkel hard rechtuit (harder rechtuit dan hij nu doet)
Ik weet nou hoe snel hij is stock, maar heb het gevoel dat hij inhoudt op hoge snelheden. Of iig meer in zijn mars heeft.

En wat Dimer zegt klopt helemaal. Zonder de TC en andere hulp middelen zou een enkeling nog maar met een super car kunnen rijden.


Ik rij sinds een week weer met complete stock uitlaat en wat een verschil!! in geluid, is nu superstil!!
Maar nog duidelijker is het afgenomen vermogen, dat is duidelijk merkbaar. Voelt echt aan alsof ie is geknepen als je bv. gas in trapt bij 120km/h.


Je had alleen een cat-back toch?
En neem aan ivm de keuring dat de uitlaat eraf is?[/quote:3mlg0cir]


Cat back incl. spruitstuk+katvervanger, rij dus normaliter met complete aftermarket uitlaat. Nu weer met complete OEM, tijdelijk.
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Oh, wist niet dat je uitlaat spruit had.
Welk merk als ik vragen mag.
User avatar
Gangaran
Posts: 1894
Joined: Sun Apr 16, 2006 8:12 pm

Post by Gangaran »

DC-Sports, heb ik ook. Zeker een aanrader.
VtecBob
Posts: 109
Joined: Sun Mar 04, 2007 1:57 pm

Post by VtecBob »

Breng hem niet op ideeen, hij wou hem std laten haha !
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

:razz: jij moet niets zeggen met je uiterlijke veranderingen haha :wink:

Ik weet het nog niet.
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

mr. X wrote::razz: jij moet niets zeggen met je uiterlijke veranderingen haha :wink:

Ik weet het nog niet.


Can you say Toda? :wink:
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Die of een HyTech zijn de twee waar mijn oog dan op is gevallen.
Maar denk toch dat het HyTech zou worden, heb er veel verhalen over gelezen.
Echter om het maximale uit je motor te halen is niet te doen met spullen die je massaproductie kunt kopen, maar wil wel dat de motor zo harmonieus mogelijk gaat lopen. Dan zal het ook het langste heel blijven :!:
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

mr. X wrote:Die of een HyTech zijn de twee waar mijn oog dan op is gevallen.
Maar denk toch dat het HyTech zou worden, heb er veel verhalen over gelezen.
Echter om het maximale uit je motor te halen is niet te doen met spullen die je massaproductie kunt kopen, maar wil wel dat de motor zo harmonieus mogelijk gaat lopen. Dan zal het ook het langste heel blijven :!:


Zijn inderdaad de beste, Toda maakt een header op bestelling met JDM topkwaliteit:


Image
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

*brr :D
Joeytjuh
Posts: 35
Joined: Tue Oct 31, 2006 2:21 pm

Post by Joeytjuh »

Katana wrote:
mr. X wrote:Die of een HyTech zijn de twee waar mijn oog dan op is gevallen.
Maar denk toch dat het HyTech zou worden, heb er veel verhalen over gelezen.
Echter om het maximale uit je motor te halen is niet te doen met spullen die je massaproductie kunt kopen, maar wil wel dat de motor zo harmonieus mogelijk gaat lopen. Dan zal het ook het langste heel blijven :!:


Zijn inderdaad de beste, Toda maakt een header op bestelling met JDM topkwaliteit:


Image


quanta costa ongeveer :roll:
vtecmoon
Posts: 1188
Joined: Thu Mar 09, 2006 10:53 pm

Post by vtecmoon »

slydawg wrote:Ik rij sinds een week weer met complete stock uitlaat en wat een verschil!! in geluid, is nu superstil!!
Maar nog duidelijker is het afgenomen vermogen, dat is duidelijk merkbaar. Voelt echt aan alsof ie is geknepen als je bv. gas in trapt bij 120km/h.


Zo te zien komt de volgende upgrade binnenkort? :lol:
User avatar
slydawg
Posts: 3684
Joined: Tue Jun 14, 2005 12:23 pm

Post by slydawg »

vtecmoon wrote:
slydawg wrote:Ik rij sinds een week weer met complete stock uitlaat en wat een verschil!! in geluid, is nu superstil!!
Maar nog duidelijker is het afgenomen vermogen, dat is duidelijk merkbaar. Voelt echt aan alsof ie is geknepen als je bv. gas in trapt bij 120km/h.


Zo te zien komt de volgende upgrade binnenkort? :lol:

Als alles goed gaat wel ja :twisted:


Enne voor een toda spruitstuk heb je een JDM swaybar nodig en als je wil dat het flex gedeelte niet binnen zeer korte tijd stuk gaat dan zijn motor mount inserts aan te raden of een ETD.
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Gangaran wrote:X, kijk nogmaals naar het filmpje van mij tegen Jo. Boven de 200 gaat mijn auto stuk sneller. Toen nog met mijn CAI, kreeg ik 18pk bij en dit alleen met een CAI. Ben benieuwd hoeveel ik nu heb, oh ja en het geluid......heerlijk.


Ja dat is echt waar. Tot de 190 zit er eigenlijk geen verschil. Maar vooral boven de 200 en dan al helemaal boven de 220 en 230 ja dan is het voor mijn auto bij de 225 al redelijk kruipen... Terwijl die van hem nog versnelde...

Tot wanneer versnelde hij eigenlijk???
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

Joeytjuh wrote:
Katana wrote:
mr. X wrote:Die of een HyTech zijn de twee waar mijn oog dan op is gevallen.
Maar denk toch dat het HyTech zou worden, heb er veel verhalen over gelezen.
Echter om het maximale uit je motor te halen is niet te doen met spullen die je massaproductie kunt kopen, maar wil wel dat de motor zo harmonieus mogelijk gaat lopen. Dan zal het ook het langste heel blijven :!:


Zijn inderdaad de beste, Toda maakt een header op bestelling met JDM topkwaliteit:


Image


quanta costa ongeveer :roll:


Tussen de 850-900 euro. Exc de bar
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Geld dat advies ook voor een Mugen, HyTech of welke andere header dan ook?
Locked