IvoG wrote:Mettertijd onstaat een geestelijke conditie bij sommigen, die welleens met de term "wijsheid" wordt aangeduid. Als het zover is, gaat degene die erdoor getroffen wordt allerlei zaken op hun juiste waarde beoordelen, en dingen in het leven de juiste prioriteit geven.
mr. X wrote:Maar dat zeg ik net: In de bochten (op het circuit) wil ik hem niet tot het uiterste pushen. Enkel hard rechtuit (harder rechtuit dan hij nu doet) Ik weet nou hoe snel hij is stock, maar heb het gevoel dat hij inhoudt op hoge snelheden. Of iig meer in zijn mars heeft.
En wat Dimer zegt klopt helemaal. Zonder de TC en andere hulp middelen zou een enkeling nog maar met een super car kunnen rijden.
Ik rij sinds een week weer met complete stock uitlaat en wat een verschil!! in geluid, is nu superstil!!
Maar nog duidelijker is het afgenomen vermogen, dat is duidelijk merkbaar. Voelt echt aan alsof ie is geknepen als je bv. gas in trapt bij 120km/h.
mr. X wrote:Maar dat zeg ik net: In de bochten (op het circuit) wil ik hem niet tot het uiterste pushen. Enkel hard rechtuit (harder rechtuit dan hij nu doet) Ik weet nou hoe snel hij is stock, maar heb het gevoel dat hij inhoudt op hoge snelheden. Of iig meer in zijn mars heeft.
En wat Dimer zegt klopt helemaal. Zonder de TC en andere hulp middelen zou een enkeling nog maar met een super car kunnen rijden.
Ik rij sinds een week weer met complete stock uitlaat en wat een verschil!! in geluid, is nu superstil!! Maar nog duidelijker is het afgenomen vermogen, dat is duidelijk merkbaar. Voelt echt aan alsof ie is geknepen als je bv. gas in trapt bij 120km/h.
Je had alleen een cat-back toch?
En neem aan ivm de keuring dat de uitlaat eraf is?
"mr. X":3mlg0cir wrote:Maar dat zeg ik net: In de bochten (op het circuit) wil ik hem niet tot het uiterste pushen. Enkel hard rechtuit (harder rechtuit dan hij nu doet) Ik weet nou hoe snel hij is stock, maar heb het gevoel dat hij inhoudt op hoge snelheden. Of iig meer in zijn mars heeft.
Ik rij sinds een week weer met complete stock uitlaat en wat een verschil!! in geluid, is nu superstil!! Maar nog duidelijker is het afgenomen vermogen, dat is duidelijk merkbaar. Voelt echt aan alsof ie is geknepen als je bv. gas in trapt bij 120km/h.
Je had alleen een cat-back toch? En neem aan ivm de keuring dat de uitlaat eraf is?[/quote:3mlg0cir]
Cat back incl. spruitstuk+katvervanger, rij dus normaliter met complete aftermarket uitlaat. Nu weer met complete OEM, tijdelijk.
Die of een HyTech zijn de twee waar mijn oog dan op is gevallen.
Maar denk toch dat het HyTech zou worden, heb er veel verhalen over gelezen.
Echter om het maximale uit je motor te halen is niet te doen met spullen die je massaproductie kunt kopen, maar wil wel dat de motor zo harmonieus mogelijk gaat lopen. Dan zal het ook het langste heel blijven :!:
mr. X wrote:Die of een HyTech zijn de twee waar mijn oog dan op is gevallen. Maar denk toch dat het HyTech zou worden, heb er veel verhalen over gelezen. Echter om het maximale uit je motor te halen is niet te doen met spullen die je massaproductie kunt kopen, maar wil wel dat de motor zo harmonieus mogelijk gaat lopen. Dan zal het ook het langste heel blijven :!:
Zijn inderdaad de beste, Toda maakt een header op bestelling met JDM topkwaliteit:
mr. X wrote:Die of een HyTech zijn de twee waar mijn oog dan op is gevallen. Maar denk toch dat het HyTech zou worden, heb er veel verhalen over gelezen. Echter om het maximale uit je motor te halen is niet te doen met spullen die je massaproductie kunt kopen, maar wil wel dat de motor zo harmonieus mogelijk gaat lopen. Dan zal het ook het langste heel blijven :!:
Zijn inderdaad de beste, Toda maakt een header op bestelling met JDM topkwaliteit:
slydawg wrote:Ik rij sinds een week weer met complete stock uitlaat en wat een verschil!! in geluid, is nu superstil!! Maar nog duidelijker is het afgenomen vermogen, dat is duidelijk merkbaar. Voelt echt aan alsof ie is geknepen als je bv. gas in trapt bij 120km/h.
Zo te zien komt de volgende upgrade binnenkort? :lol:
slydawg wrote:Ik rij sinds een week weer met complete stock uitlaat en wat een verschil!! in geluid, is nu superstil!! Maar nog duidelijker is het afgenomen vermogen, dat is duidelijk merkbaar. Voelt echt aan alsof ie is geknepen als je bv. gas in trapt bij 120km/h.
Zo te zien komt de volgende upgrade binnenkort? :lol:
Als alles goed gaat wel ja :twisted:
Enne voor een toda spruitstuk heb je een JDM swaybar nodig en als je wil dat het flex gedeelte niet binnen zeer korte tijd stuk gaat dan zijn motor mount inserts aan te raden of een ETD.
Gangaran wrote:X, kijk nogmaals naar het filmpje van mij tegen Jo. Boven de 200 gaat mijn auto stuk sneller. Toen nog met mijn CAI, kreeg ik 18pk bij en dit alleen met een CAI. Ben benieuwd hoeveel ik nu heb, oh ja en het geluid......heerlijk.
Ja dat is echt waar. Tot de 190 zit er eigenlijk geen verschil. Maar vooral boven de 200 en dan al helemaal boven de 220 en 230 ja dan is het voor mijn auto bij de 225 al redelijk kruipen... Terwijl die van hem nog versnelde...