Arno's new ride....
Ding ziet er vet uit Arno!! Ik hou wel van die skirts
Ik heb wel altijd deuken in m'n stoel als ik m'n gordels gewoon laat liggen. Verder vind ik het niet echt een gedoe, als het goed is zijn ze ingesteld op jouw maat, dus vastklikken en gaan.
Bij m'n EG6 had ik ze ook op de OEM punten van achter vastgezet. Werkte prima!

mr. X wrote:Arno, late reactie maar zitten die Takata's achter op de OEM punten voor de achtergordels vast? Wil ze wel graag maar twijfel nog om zowel de stoel te beschadigen (3" is niet misselijk en past eigenlijk niet lekker door de stoel, toch?) en met normaal rijden is het zo'n gedoe :|
Oh en btw, heftige Skirts! Hoewel ik nog altijd twijfel of ik het wel écht mooi vind op een Europese ITR.
Ik heb wel altijd deuken in m'n stoel als ik m'n gordels gewoon laat liggen. Verder vind ik het niet echt een gedoe, als het goed is zijn ze ingesteld op jouw maat, dus vastklikken en gaan.
Bij m'n EG6 had ik ze ook op de OEM punten van achter vastgezet. Werkte prima!
-
He Arno,
Dat wordt vast mooi! Ben heel benieuwd hoe je ITR er straks bij staat met deze mods. Weet je al wat voor velgen er komende zomer onder komen? :wink:
Heb je al een adresje voor het spuitwerk? Ik ga hier in Leeuwarden altijd naar een vast adres, misschien niet de allergoedkoopste (vraagt ongeveer de helft van de "grote" jongens), maar wel de beste! :-)
Dat wordt vast mooi! Ben heel benieuwd hoe je ITR er straks bij staat met deze mods. Weet je al wat voor velgen er komende zomer onder komen? :wink:
Heb je al een adresje voor het spuitwerk? Ik ga hier in Leeuwarden altijd naar een vast adres, misschien niet de allergoedkoopste (vraagt ongeveer de helft van de "grote" jongens), maar wel de beste! :-)
- Gaskleppie
-
-
-
bertjehonda wrote:en heb jij ook die vibratie rond de 3000 toeren? rijdt heerlijk hey.
en de installatie ervan was zo gebeurt zeker?
greets en succes ermee.
Heb er eerlijk gezegd geen last van, lijn loopt gewoon vloeiend :-) Installatie viel ook wel mee, ff kloten met de bumper aan de zijkanten maar het is verders goed te doen. Was wel zeiknat van het op de grond liggen. Ghetto-style eh :razz:
En @ Hondamatic jep, heb idd dat ding gekocht :wink: Zijn we volgens mij de enige hier in NL die er mee rondrijden 8)