Eindelijk, na lang wachten had ik dan eindelijk tijd vrij kunnen maken om de Stoptech remmen te monteren. Viel me ontzettend mee om te monteren. Remkracht is perfect. Lekker doseerbaar zonder het gevoel te krijgen je teveel of te weinig vertraging hebt. Meer foto's zullen nog wel volgen.
Zojuist nog even een paar foto's geschoten met de Work's eronder.
Nu nog de klauwen aan de achterzijde rood maken en de Stoptech schijven met omvlochten remleidingen monteren.
Zo blijven we van de straat.
@ Sincx: Rij momenteel met KW Variant 1, voor mijn vrouw (bestuurder van de auto) in het dagelijks verkeer lekker sportief
@ Maskertje: Rode schroefventieltjes zijn van Work en zaten, net als de wielmoeren, bij de velgen geleverd. De wielmoeren vond ik niet staan en heb daar andere voor gekocht. Het ventieltje is blijven zitten, haha. Het ventieltje heeft overigens een tweetal moeren aan de binnenzijde van de velg, wat net even wat sterker is dan een gewoon ventiel.
@ eteuben: De skirt is eraf gegaan omdat het voorscherm 1mm verder naar buiten stond dan de deur. Aangezien ik een perfectionist ben, heb ik dit scherm opnieuw afgesteld.
@ Knite Force: Alleen als ik ook in de EE9 (mee) mag rijden, haha
Dat zou best mogen, ware het niet dat deze nog steeds niet rolt.
Kan je wel een nooit eerder vertoonde ervaring in een Renault Tragique met maar liefst 80 pk en een koppel van -15Nm aanbieden, al twijfel ik of je dat aankunt
ToyZ wrote:@ eteuben: De skirt is eraf gegaan omdat het voorscherm 1mm verder naar buiten stond dan de deur. Aangezien ik een perfectionist ben, heb ik dit scherm opnieuw afgesteld.
Ik dacht al, dat kan niks te maken hebben met de remmen. Maar perfectionistisch is het wel, als het om een millimeter gaat! :razz: