Japanse Autosport Festival [1 oktober 2006]
De inschrijftermijn van Automaxx is nu gesloten dus er kunnen geen wagens meer bij. Het blijft dus bij deze 28.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
-
VTECCIE wrote:Ik heb er geen problemen mee, een mooie vreemde eend in de bijt. Mochten andere leden hier wel problemen mee hebben dan lees ik dat graag.
We staan met de Type-R club vertegenwoordigd op een Japans evenement. Daar hoort naar mijn mening geen S2K tussen te staan.
Die discussie is een oude,
Niet lullig bedoeld tegenover de eigenaar natuurlijk

Waarom doe je nu zo zielig? Wij zijn een club en een club is voor haar leden. Als elk evenement vrij toegankelijk is wat is dan het voordeel voor een clublid? Wil je mee profiteren dan moet je lid worden, wil je geen lid worden dan heb je hier niets te klagen.

MAAR is het niet een beetje lastig t.o.v al de andere die niet mochten komen omdat ze geen lid zijn ...
Of ben ik mis ?
ITR1217 wrote:Waarom doe je nu zo zielig? Wij zijn een club en een club is voor haar leden. Als elk evenement vrij toegankelijk is wat is dan het voordeel voor een clublid? Wil je mee profiteren dan moet je lid worden, wil je geen lid worden dan heb je hier niets te klagen.
ops: wil me niet moeien en zeker NIET persoonlijk worden naar de eigenaar zelf en van mij mag hij er zeker bij staan wa maakt het mij uit hoe meer zielen hoe meer vreugd zeg ik altijd ... :lol:
MAAR is het niet een beetje lastig t.o.v al de andere die niet mochten komen omdat ze geen lid zijn ...
Of ben ik mis ?
Nee, je hebt gelijk..ik zie al de schuine gezichten, waarom hij wel en ik niet. Absoluut niet lullig bedoeld, de auto is wonderschoon maar is jammergoeg geen Type-R versie.
accordR alias AccordS wrote:VTECCIE wrote:De inschrijftermijn van Automaxx is nu gesloten dus er kunnen geen wagens meer bij. Het blijft dus bij deze 28.
Ik had nog 1 ATR
Van Ron ( zijn dochter )
Das lekker vlot, de mailing is op 28 juli al verstuurd... ik zal vragen of er nog 1 bij kan.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
-
VTECCIE wrote:accordR alias AccordS wrote:VTECCIE wrote:De inschrijftermijn van Automaxx is nu gesloten dus er kunnen geen wagens meer bij. Het blijft dus bij deze 28.
Ik had nog 1 ATR
Van Ron ( zijn dochter )
Das lekker vlot, de mailing is op 28 juli al verstuurd... ik zal vragen of er nog 1 bij kan.
Het mooie is dat Jimmy ook nog niet vermeld staat bij de lijst

-
Voodoo wrote:ITR1217 wrote:Waarom doe je nu zo zielig? Wij zijn een club en een club is voor haar leden. Als elk evenement vrij toegankelijk is wat is dan het voordeel voor een clublid? Wil je mee profiteren dan moet je lid worden, wil je geen lid worden dan heb je hier niets te klagen.
ops: wil me niet moeien en zeker NIET persoonlijk worden naar de eigenaar zelf en van mij mag hij er zeker bij staan wa maakt het mij uit hoe meer zielen hoe meer vreugd zeg ik altijd ... :lol:
Of ben ik mis ?
Ik snap jullie helemaal.
Ik vind alleen jammer van iemand die de club mee opgericht heeft en jaren met zijn gezondheid gesukkelt heeft nu niet zijn wagen mag showen.
Terwijl hij ( nog steeds lid is ) :cry:
@Ivo, we moeten maar snel iets voor OUD leden op gaan zetten.
Want scheve gezichten komen er nu wel. ( terwijl de club alles te danken heeft aan deze leden, incl. mijzelf)
Maar de ik begrijp dat de het wel de TYPE-R club moet blijven.
en ik begrijp de reacties, maar ga wel iets anders regelen. :x
accordR alias AccordS wrote:VTECCIE wrote:"accordR alias AccordS":1p4qv7ja wrote:VTECCIE wrote:De inschrijftermijn van Automaxx is nu gesloten dus er kunnen geen wagens meer bij. Het blijft dus bij deze 28.
Ik had nog 1 ATR
Van Ron ( zijn dochter )
Het mooie is dat Jimmy ook nog niet vermeld staat bij de lijst

Jimmy was onder voorbehoud en ik heb nergens meer een bevestiging van Jimmy gelezen dus dan is er schijnbaar geen interesse.
-
VTECCIE wrote:accordR alias AccordS wrote:VTECCIE wrote:"accordR alias AccordS":3sbstgc4 wrote:VTECCIE wrote:De inschrijftermijn van Automaxx is nu gesloten dus er kunnen geen wagens meer bij. Het blijft dus bij deze 28.
Ik had nog 1 ATR
Van Ron ( zijn dochter )
Het mooie is dat Jimmy ook nog niet vermeld staat bij de lijstops:
Jimmy was onder voorbehoud en ik heb nergens meer een bevestiging van Jimmy gelezen dus dan is er schijnbaar geen interesse.[/quote:3sbstgc4]
Maar volgens zijn berichten komt hij dus wel. :roll:
Niet direct aangemeld, maar wel kenbaar gemaakt.
Aan wie dan kenbaar gemaakt, niet aan mij en niet hier in het topic. Ik heb Jimmy nog regelmatig hier op het forum gezien maar ik lees geen bevestiging in het topic en dus heb ik zijn 'onder voorbehoud' weggehaald. Heeft Jimmy toetsenbordvrees?
Ik snap werkelijk niet dat er altijd mensen zo laat met zoiets komen als het al weeeeken bekend is. Volgens mij beseffen sommige mensen niet dat ze het de organisatoren flink lastig maken want wij moeten ons ook aan regels houden met in dit geval Automaxx.

Ik snap werkelijk niet dat er altijd mensen zo laat met zoiets komen als het al weeeeken bekend is. Volgens mij beseffen sommige mensen niet dat ze het de organisatoren flink lastig maken want wij moeten ons ook aan regels houden met in dit geval Automaxx.
accordR alias AccordS wrote:Voodoo wrote:ITR1217 wrote:Waarom doe je nu zo zielig? Wij zijn een club en een club is voor haar leden. Als elk evenement vrij toegankelijk is wat is dan het voordeel voor een clublid? Wil je mee profiteren dan moet je lid worden, wil je geen lid worden dan heb je hier niets te klagen.
Of ben ik mis ?
Ik snap jullie helemaal.
Ik vind alleen jammer van iemand die de club mee opgericht heeft en jaren met zijn gezondheid gesukkelt heeft nu niet zijn wagen mag showen.
Terwijl hij ( nog steeds lid is ) :cry:
@Ivo, we moeten maar snel iets voor OUD leden op gaan zetten.
Want scheve gezichten komen er nu wel. ( terwijl de club alles te danken heeft aan deze leden, incl. mijzelf)
Maar de ik begrijp dat de het wel de TYPE-R club moet blijven.
en ik begrijp de reacties, maar ga wel iets anders regelen. :x
Ik heb er ook duidelijk bij vermeld dat die er van mij zeker mag bij zijn he !!!!
Vond het gewoon voor de andere "niet" leden nogal raar overkomen ... weet ik veel wie die man is er stond gewoon regular bij z'n naam ermee m'n uiting ....
Meer niet ... wou hier zeker geen discussie beginnen , wa maakt mij het uit meer volk = meer feest :lol: :lol:
-
-
VTECCIE wrote:Aan wie dan kenbaar gemaakt, niet aan mij en niet hier in het topic. Ik heb Jimmy nog regelmatig hier op het forum gezien maar ik lees geen bevestiging in het topic en dus heb ik zijn 'onder voorbehoud' weggehaald. Heeft Jimmy toetsenbordvrees?
Maar heb je maar precies 28 plaatsen dan?
Ik gaf er altijd een stuk of 5 meer op.
Dit om ook ruimer te kunnen parkeren.
accordR alias AccordS wrote:Gangaran wrote:Even voor de zekerheid, ik heb me ingeschreven afgelopen week. Heb nog geen bevestiging gehoord, kan wel aannemen dat ik lid ben? Heb alles al netjes betaald etc..
Ik heb het ontvangen.
Maar heb jij geen mail gehad van mij???
Ik zal het vanavond wel ff ckecken.
Nee, nog geen mail gehad. Ik hoor het wel vanavond.
Ik gooi je er wel bij Jimmy. Het was ook meer een algemene opmerking en niet alleen naar aanleiding van dit evenement.
29 it is...
29 it is...