Boikel. Spa Francorchamps
Ruim een week geleden heb ik eindelijk mijn Mugen airbox ontvangen.
Direct gemonteerd , wat niet meeviel met die airco leidingen. Maar na het nodige buigwerk is toch alles goed op zijn plek gekomen.
Ik heb daarna, ook vanwege het massaprobleem, alle roestige boutjes, moertjes en beugeltjes vervangen of opnieuw gespoten.
Zodra Frank terug is van vakantie wordt de ITR opnieuw afgesteld en dan is ze motorisch klaar. Op naar het volgende projectje.
Ik stoor me verder nog erg aan mijn kleppendeksel, binnenkort maar eens vervangen denk ik.
Direct gemonteerd , wat niet meeviel met die airco leidingen. Maar na het nodige buigwerk is toch alles goed op zijn plek gekomen.
Ik heb daarna, ook vanwege het massaprobleem, alle roestige boutjes, moertjes en beugeltjes vervangen of opnieuw gespoten.
Zodra Frank terug is van vakantie wordt de ITR opnieuw afgesteld en dan is ze motorisch klaar. Op naar het volgende projectje.
Ik stoor me verder nog erg aan mijn kleppendeksel, binnenkort maar eens vervangen denk ik.
-
- Knite Force
Er is een paar maanden geleden nog een zeer goeie groupbuy geweest, opgezet door RSP.... Wellicht hebben zij nog extra exemplaren ingekocht.Robert Itr wrote:Mijn kleppendeksel begint ook wat af te bladderen,bij de dealer moeten ze nogal duur zijn. Kun je ze ook elders krijgen en goedkoper? (group-buy?)
@ Boikel: wat is je nieuwe projectje dan? :?:
-
Keung wrote:Benjdmin wrote:Gewoon een nieuwe kopen, beste finish!
Nog 15 stuks te koop!!!
Voor €150,-
idd de gerdy zal jullie graag verder helpen
http://www.kapaza.be/Auto_onderdelen/Ho ... ksels.html
Er is een paar maanden geleden nog een zeer goeie groupbuy geweest, opgezet door RSP.... Wellicht hebben zij nog extra exemplaren ingekocht.Knite Force wrote:"Robert Itr":1103ugru wrote:Mijn kleppendeksel begint ook wat af te bladderen,bij de dealer moeten ze nogal duur zijn. Kun je ze ook elders krijgen en goedkoper? (group-buy?)
@ Boikel: wat is je nieuwe projectje dan? :?:[/quote:1103ugru]
Na 3 jaar is het projectje "motorisch" bijna af.
Omdat ik nogal een controllfreak ben wil ik nu metertjes in mijn auto zetten. Daarna heb ik nog de projectjes veiligheid, wegligging, aerodynamica (voor op het circuit, niet voor openbare weg) en als laatste nog de looks van mijn auto, lak is niet meer optimaal dus die mag ook wel eens vernieuwd worden.
Het kan wel een paar jaar duren vordat het klaar is, ik heb best een dure smaak en wil vaker op het circuit rijden. Maar wat maakt het uit dat het lang duurt, als het aan mij ligt wordt de ITR toch nooit verkocht.
Bedankt voor de links voor het kleppendeksel, zal er wel 1 bestellen, maar eerst nog even een paar andere offertes afwachten.
Robert Itr wrote:Mijn kleppendeksel begint ook wat af te bladderen,bij de dealer moeten ze nogal duur zijn. Kun je ze ook elders krijgen en goedkoper? (group-buy?)
Herkenbaar probleem :-(
Een tijdje terug stond ebay-hongkong vol met die dingen maar nu
noppes nada meer.
Hier ( http://yhst-1408381693991.stores.yahoo. ... redva.html ) kosten ze 184 dollar ex.shipping
150 euro is dus zo duur nog niet .....
Groet,
Peter
ITR703
boikel wrote:Het kan wel een paar jaar duren voordat het klaar is ...knip... als het aan mij ligt wordt de ITR toch nooit verkocht.
Mijn gedachte exactly! Zorgen dat ze in perfecte conditie komt of blijft en lekker houden! Deze auto's worden vanzelf uniek en, als het lang genoeg duurt, redelijk goed geld waard.
Wanneer kom je me een keer ophalen om het geluid te laten horen :wink:. Mooie upgrades doe je, ben benieuwd naar je aankomende geheimpjes!