Intey wrote:Ik kan je even niet volgen, eerst ga je xenon monteren en daarna ga je komplete HID units monteren!?!?
Timing is een beetje ongelukkig gevallen...
Ben apetrost op de Xenon...heb ook geen benul wat voor lampies in de HID moeten...h4 xenon conversie??? (zie tech topic --> lampies).
Ik had altijd al liever de face-lift units willen hebben, en heb ze voor een goed bod kunnen overnemen...vandaar...
vtecmoon wrote:Auto moet ongeveer zo worden (ik vindt dit echt niet rijst). De voorlip wordt eventueel iets anders. Wil het wel subtiel houden...dus geen extreme kits
FF duidelijkheid, het zijn geen HID units, zijn gewoon projector koplampen waarin je eventueel xenon kan zetten.
Face lift CTR rijden er zat van rond zonder xenon.
Goeie plannen heb je, helemaal geen rijst imho, sommige mensen geilen op oem dus alles dat niet is valt onder de rijst catogorie.
slydawg wrote:FF duidelijkheid, het zijn geen HID units, zijn gewoon projector koplampen waarin je eventueel xenon kan zetten. Face lift CTR rijden er zat van rond zonder xenon.
Goeie plannen heb je, helemaal geen rijst imho, sommige mensen geilen op oem dus alles dat niet is valt onder de rijst catogorie.
vtecmoon wrote:Auto moet ongeveer zo worden (ik vindt dit echt niet rijst). De voorlip wordt eventueel iets anders. Wil het wel subtiel houden...dus geen extreme kits
Gangaran wrote:Je moet andere lamphouders kopen en ander connectors. Helaas moet de voorbumper er wel af.
Weet je dat zeker? hmm, denk dat ik me toch wat meer moet verdiepen over de conversie...dacht echt dat het op de originele houders geplaatst kon worden.
Ja weetg het zeker. Heb hier een offerte van Honda. Je hebt 2 lamphouders nodig (onderdeelnummer 33303-sAA-003) 13,98 euro en 2 lampkontakten (onderln 33303-S2R-003) 6 euro. oh ja excl BTW.
Gangaran wrote:Ja weetg het zeker. Heb hier een offerte van Honda. Je hebt 2 lamphouders nodig (onderdeelnummer 33303-sAA-003) 13,98 euro en 2 lampkontakten (onderln 33303-S2R-003) 6 euro. oh ja excl BTW.
Thanks, valt nog hardstikke mee deze extra onderdelen...