Gangaran's VBP EP3 Type-R

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
Katana

Post by Katana »

Klopt Ard.

Rijden met een storing heeft een nadeel; als er echt iets fout gaat merk je er niets van via het ECU lampje omdat ie al brand :-?
vtecmoon

Post by vtecmoon »

Gangaran wrote:Inserts]

Enig idee of de motor inserts qua trilling de engine damper van Miguel evenaren? met de motor inserts zou het volgens mij erger zijn.

Gangaran wrote:What's next???? :roll:

De face-lift koplampen? 8)
HondArd

Post by HondArd »

[quote="Katana"]Rijden met een storing heeft een nadeel]
Als er een storing bóvenop een andere storing komt dan gaat het lampje wel knipperen. Maar volgens mij gaat de ECU ook een noodloopprogramma opstarten áls er een storing heeft opgetreden, maakt niet uit welke.
riddertje

Post by riddertje »

[quote=""vtecmoon
Enig idee of de motor inserts qua trilling de engine damper van Miguel evenaren? met de motor inserts zou het volgens mij erger zijn.
[/quote"]

is hetzelfde ongeveer,wanneer de inserts pas geplaatst zijn trillen ze wel heel erg maar na een tijdje wordt het iets beter.
Indien je uw stationair toerental naar 850 kunt brengen zijn de trillingen
bijna niet waarneembaar.
slydawg

Post by slydawg »

Ik heb de inserts en de engine damper he.

ECU gewoon resetten en dan blijft de melding weer ff weg, mocht je een echte storing hebben dan gaat het ECU lampje meestal gelijk na starten direkt weer branden, dan weet je zeker dat er ook wat anders aan de hand is.

Wanneer gaan we meeten? Moet dat geluid toch ff horen he!
Gangaran

Post by Gangaran »

slydawg wrote:Ik heb de inserts en de engine damper he.

ECU gewoon resetten en dan blijft de melding weer ff weg, mocht je een echte storing hebben dan gaat het ECU lampje meestal gelijk na starten direkt weer branden, dan weet je zeker dat er ook wat anders aan de hand is.

Wanneer gaan we meeten? Moet dat geluid toch ff horen he!

Wanneer heb je tijd en waar??? Laat weten wat je eventueel zaterdag doet.

Even wat anders zou mijn auto minder trillen als ik ook een engine damper zou hebben???
slydawg

Post by slydawg »

Gangaran wrote:Wanneer heb je tijd en waar??? Laat weten wat je eventueel zaterdag doet.

Ik weet nog niet precies wat ik zaterdag doe.

Even wat anders zou mijn auto minder trillen als ik ook een engine damper zou hebben???

Nope
vtecmoon

Post by vtecmoon »

slydawg wrote:
Gangaran wrote:Wanneer heb je tijd en waar??? Laat weten wat je eventueel zaterdag doet.

Ik weet nog niet precies wat ik zaterdag doe.

Nope

Mochten jullie afspreken dan ben ik er ook bij..hehe
martijn

alles nieuw

Post by martijn »

Ziet er echt gaaf uit vooral het spruitstuk ziet er gelikt uit.

Mochten jullie zaterdag afspreken wil ik er ook graag even bij komen kijken

Martijn CTR2002
slydawg

Post by slydawg »

Afspreken is geen probleem, alleen waar?
Urvin zit in een beetje tot in Nijmegen.
Gangaran

Post by Gangaran »

Nou we kunnen ergens in het midden van het land afspreken. Ik sta open voor opties. Maken we het dan een mini meeting van.
slydawg

Post by slydawg »

Vriend van me woont in Harderwijk, is dat een beetje in het midden?
Gangaran

Post by Gangaran »

Ja is prima. Is niet echt in het midden denk ik maar maak niet uit. Stuur dan een PB met de tijd en adres. (Naar Vtecmoon en Martijn ook). Thanks.
slydawg

Post by slydawg »

Tijd zal wel 's middags zijn. Als we bij Dolfinarium ontmoeten kunnen we vanaf daar verder. Maar wie komt precies? Martijn en Vtecmoon?
Gangaran

Post by Gangaran »

slydawg wrote:Tijd zal wel 's middags zijn. Als we bij Dolfinarium ontmoeten kunnen we vanaf daar verder. Maar wie komt precies? Martijn en Vtecmoon?

Deze twee heren wilden ook langs komen. Maar is goed, als ik weet hoe laat ik er moet zijn, zal ik dan zorgen dat ik er dan ben.
vtecmoon

Post by vtecmoon »

gaat voor mij niet lukken...onverwachts iets tussen gekomen...balen! veel plezier morgen!
martijn

zaterdag

Post by martijn »

Ik moet op die dag toch al die kant even langs The Ice Factory.

Even rond kijken

Martijn
silversmoke

Post by silversmoke »

evne ene vraagje ik rijd zelf ook met CTR 2004 staat hier ook in topic... ik heb ook een uitlaatllijn gestoken maar krijg de foutmelding niet weg.. ik heb men sonde al beetje verhange... ( een buisje tussen gelast ) maar de fout blijft terug komen. hoe werkt die O2 sim dan juist ??? en werkt deze oplossing altijd?
slydawg

Post by slydawg »

silversmoke wrote:evne ene vraagje ik rijd zelf ook met CTR 2004 staat hier ook in topic... ik heb ook een uitlaatllijn gestoken maar krijg de foutmelding niet weg.. ik heb men sonde al beetje verhange... ( een buisje tussen gelast ) maar de fout blijft terug komen. hoe werkt die O2 sim dan juist ??? en werkt deze oplossing altijd?

Dan wordt het tijd voor een electrische, die werkt wel.
Gangaran

Post by Gangaran »

@silversmoke
Nou slydawg stuurde mij een goede forum in de states waar ze eigenlijk 2 moertjes op elkaar schroeven en deze bijn jou kat plaatsen. Hierdoor steekt de sensor verder uit en zou je geen storing melding krijgen.
Maar bij mijn CTR kon ik geen 2 moeren plaatsen, dus heb ik 1 gedaan. Kreeg vrijwel direct een melding.
Eergister heb ik mijn ecu gereset en tot vandaag geen storing meer gehad, maar tis nog te vroegg om te juichen.

Bij TCC hebben ze ook een O2 Sim (modulator) voor 35 euro dacht ik. Kan je bellen als je wil. Hier zou je dan geen storing melding meer krijgen.
Locked