Gangaran's VBP EP3 Type-R
[quote=""vtecmoon
Enig idee of de motor inserts qua trilling de engine damper van Miguel evenaren? met de motor inserts zou het volgens mij erger zijn.
[/quote"]
is hetzelfde ongeveer,wanneer de inserts pas geplaatst zijn trillen ze wel heel erg maar na een tijdje wordt het iets beter.
Indien je uw stationair toerental naar 850 kunt brengen zijn de trillingen
bijna niet waarneembaar.
Enig idee of de motor inserts qua trilling de engine damper van Miguel evenaren? met de motor inserts zou het volgens mij erger zijn.
[/quote"]
is hetzelfde ongeveer,wanneer de inserts pas geplaatst zijn trillen ze wel heel erg maar na een tijdje wordt het iets beter.
Indien je uw stationair toerental naar 850 kunt brengen zijn de trillingen
bijna niet waarneembaar.
Ik heb de inserts en de engine damper he.
ECU gewoon resetten en dan blijft de melding weer ff weg, mocht je een echte storing hebben dan gaat het ECU lampje meestal gelijk na starten direkt weer branden, dan weet je zeker dat er ook wat anders aan de hand is.
Wanneer gaan we meeten? Moet dat geluid toch ff horen he!
ECU gewoon resetten en dan blijft de melding weer ff weg, mocht je een echte storing hebben dan gaat het ECU lampje meestal gelijk na starten direkt weer branden, dan weet je zeker dat er ook wat anders aan de hand is.
slydawg wrote:Ik heb de inserts en de engine damper he.
Wanneer heb je tijd en waar??? Laat weten wat je eventueel zaterdag doet.
Even wat anders zou mijn auto minder trillen als ik ook een engine damper zou hebben???
alles nieuw
Ziet er echt gaaf uit vooral het spruitstuk ziet er gelikt uit.
Mochten jullie zaterdag afspreken wil ik er ook graag even bij komen kijken
Martijn CTR2002
Mochten jullie zaterdag afspreken wil ik er ook graag even bij komen kijken
Martijn CTR2002
-
evne ene vraagje ik rijd zelf ook met CTR 2004 staat hier ook in topic... ik heb ook een uitlaatllijn gestoken maar krijg de foutmelding niet weg.. ik heb men sonde al beetje verhange... ( een buisje tussen gelast ) maar de fout blijft terug komen. hoe werkt die O2 sim dan juist ??? en werkt deze oplossing altijd?
silversmoke wrote:evne ene vraagje ik rijd zelf ook met CTR 2004 staat hier ook in topic... ik heb ook een uitlaatllijn gestoken maar krijg de foutmelding niet weg.. ik heb men sonde al beetje verhange... ( een buisje tussen gelast ) maar de fout blijft terug komen. hoe werkt die O2 sim dan juist ??? en werkt deze oplossing altijd?
Dan wordt het tijd voor een electrische, die werkt wel.
@silversmoke
Nou slydawg stuurde mij een goede forum in de states waar ze eigenlijk 2 moertjes op elkaar schroeven en deze bijn jou kat plaatsen. Hierdoor steekt de sensor verder uit en zou je geen storing melding krijgen.
Maar bij mijn CTR kon ik geen 2 moeren plaatsen, dus heb ik 1 gedaan. Kreeg vrijwel direct een melding.
Eergister heb ik mijn ecu gereset en tot vandaag geen storing meer gehad, maar tis nog te vroegg om te juichen.
Bij TCC hebben ze ook een O2 Sim (modulator) voor 35 euro dacht ik. Kan je bellen als je wil. Hier zou je dan geen storing melding meer krijgen.
Nou slydawg stuurde mij een goede forum in de states waar ze eigenlijk 2 moertjes op elkaar schroeven en deze bijn jou kat plaatsen. Hierdoor steekt de sensor verder uit en zou je geen storing melding krijgen.
Maar bij mijn CTR kon ik geen 2 moeren plaatsen, dus heb ik 1 gedaan. Kreeg vrijwel direct een melding.
Eergister heb ik mijn ecu gereset en tot vandaag geen storing meer gehad, maar tis nog te vroegg om te juichen.
Bij TCC hebben ze ook een O2 Sim (modulator) voor 35 euro dacht ik. Kan je bellen als je wil. Hier zou je dan geen storing melding meer krijgen.