S.J. wrote:ik ken vrij veel mensen in de auto/tuning wereld maar heb nog nooit 190meegemaakt...
op me fiets ben ik ooit 85 gegaan helling af.... best eng als je alleen je voorrem heb met versleten remblokken en meestal houd ik scootertjes bij die 50gaan maar daarna ben ik kapot.
Ik trok hem ook voort op de fiets maar berg af op eigen kracht is heftig 8)
Heb eens 65 km/h gehaald op mijn mountain bike bergje af in Limburg. Was wel kapot...
55 op scooterteller op mijn Giant Cadex
65 op racefiets
85 meegesleurt door scooter...zit je dan op je ATB...
95 op Puch Maxi (veruit het engste als je dan moet remmen...)
238 in de EE8
272 op de Fireblade
Op de teller 220kph in m'n Accord, op de teller 250kph ongeveer in een Impreza GT555. Ook een keer heel hard meegereden met een 512M van Ferrari, had helaas alleen de kans niet naar de teller te kijken (heb er wel zelf van mogen genieten door de stad ).
Niet gemotoriseerd ook 85 op de fiets in Chamonix Col de Colombi..... nog iets
En ja op Zandvoort 80 km/uur op de skates achter een politie motor :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: .
Dit was tijdens een demonstratie van de politie Kennemerland, wij mochten als sportschool een demonstratie over veilig skaten in het verkeer geven( beetje stom om zelf dan zo hard op het circuit te gaan ) maar de groep was zo groot dat ik me in 9 moest delen.
Wel een gave ervaring.
Voor de skaters mijn Abec 9 lagers stonden rood heet versmolten in mijn frame. Eens en nooit meer.
Martijn