okee kinders, dit topic even back from the dead!
Ik ben op dit moment aan het babbelen met Dave van SMSP. Ik wil namelijk niet veel verder gaan (iig voorlopig) dan intake/exhaust en ik ben van mening dat ik dan maar meteen lekker gek moet doen (zo goed mogelijk)
Nu heb ik van hem wat prijzen gehoord en dat is deels interessant. Echter, ik wil weten wat ik hier in NL kan krijgen.
Eisen:
Volledig 2,5" pijp (63.5 mm dus)
High flow cat
En het lastigste: dat kreng moet STIL zijn.
Nu kan ik via SMSP een buizenset etc aanschaffen. Lijkt me niet het lastigste van de wereld, maar dan moet ik die meuk laten lassen. Kan allemaal, maar nog steeds zoek ik dan een einddemper.
Nu heb ik uiteraard ook de optie van bv een EPS, of het aanschaffen van een 'simpel' cat-back systeem.
Als ik zo dit topic bekijk gaat het vooral over herriepijpen. PRACHTIG, maar die fase ben ik inmiddels voorbij. Mijn oren zijn al genoeg naar de klote dankzij mijn houseparty verleden
Heeft iemand ideeen / voorstellen?
Op dit moment wil ik nog niet nadenken over de kosten. Als ik hier een systeem kan krijgen wat me minder kost dan de SMSP header back delen, dan doe ik dat. Zo niet, ga ik voor SMSP + andere einddemper.
Hoe dan ook, dit gaat me weer eens teveel geld kosten
thanks!