Page 6 of 6
Posted: Sun May 27, 2007 2:25 pm
by slydawg
Koppel boeit em niet. Moet zoveel mogelijk pk's met goedkoopste, desnoods gekopieerd spul.
En ja, wat TBM zegt is heilig dus wie zijn wij om dat tegen te spreken.
Posted: Sun May 27, 2007 9:09 pm
by Sinister
Nee die is ni heilig ma waarom zou em daar voor liegen he :-) want het is in zijn voordeel dat em een AEM verkoopt want daar kan hij meer marge op nemen.
Posted: Tue May 29, 2007 8:11 pm
by HondArd
Heb een tijdje een Simota buis en filter op mijn ATR gehad (niet zelf erop gezet, was aanwezig toen ik 'em kocht). NOOIT MEER!!!!!! Rammelde aan alle kanten (bouten trilden elke keer los), pasvorm was r*k, en na een km of wat een gaatje in het filter a.g.v. schrapen langs een paar stekkertjes. Was maar wát blij dat ik het originele luchtfiltersysteem erbij kreeg toen ik de ATR aanschafte.
Posted: Tue May 29, 2007 11:28 pm
by Sinister
Hier rammelt niets, zal wel door je onkunde geweest zijn dan :wink:
Je moet ook monteren met rubberen vijs en niet rechtstreeks tegen chassis. Geen enkele moer komt bij mij los.
Posted: Wed May 30, 2007 2:39 pm
by HondArd
Sinister wrote:Hier rammelt niets, zal wel door je onkunde geweest zijn dan :wink:
Je moet ook monteren met rubberen vijs en niet rechtstreeks tegen chassis. Geen enkele moer komt bij mij los.
Zat wel iets van rubber tussen de buis (strip eigenlijk) en het chassis. Daarnaast heb ik 'em er niet zelf op gezet, maar de vorige eigenaar
(die ik ook een beetje verantwoordelijk hou voor de kromme kleppen die ik al vrij snel kreeg) :evil:
Posted: Thu Jun 21, 2007 7:57 pm
by ATR 270
Is er iemand die me kan vertellen of een V2 ergens leverbaar is voor de ATR? En is er een duidelijk kenmerkend verschil tussen de injen en de typhoon?
Posted: Fri Jun 22, 2007 5:28 am
by MeijerR
ATR 270 wrote:Is er iemand die me kan vertellen of een V2 ergens leverbaar is voor de ATR? En is er een duidelijk kenmerkend verschil tussen de injen en de typhoon?
Ja de prijs is een duidelijk kenmerkend verschil!!!
Posted: Fri Jun 22, 2007 3:32 pm
by MikeEp3
Op de b-serie blokken klopt het dat de AEM V2 CAI dubbelgeisoleerde wand heeft en dat was ook de cai die ik op mijn vti had. Jammergenoeg is hij voor de CTR alleen als Short Ram Intake leverbaar en daarom toch maar niet gedaan i.v.m hitte. Maarre Injen en AEM zijn duidelijk beter. Moet je ook eens op andere forums kijken en niet alleen luisteren naar wat mensen je vertellen die dealer zijn van een bepaald product/merk.