mr. x Foto update pag. 7

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
mr. X

Post by mr. X »

showoffimports.nl wrote:CarbonTrenz Honda Civic/Integra/Sol Front & Rear Strutbar Set

- Real Carbon Fiber Strutbar. No alumium/metal bar with wrapped carbon fibersheet. This is made out of 100% carbon fiber.
- Super lightweight, about 200 gram. Normal strubar is around 2 or 3 kilo.
- Lightweight alumium standings
- Stronger then alumium or metal strutbars

This strutbar will fit the following cars:
- Honda Civic 92-95 all models
- Honda Civic 96-00 ESI/VTI
- Honda Integra 98-01
- Honda CRX Del Sol 92-97

150 euro

en dat spruitstuk komt wel hoor ;) ze hadden bij dbm een dc 4-1 spruistuk liggen voor 499 euro.
zal morgen dbm eens bellen of die kat een 65 was weet niet zeker, gat was niet overdreven groot, wel hol :lol:
ITR1689

Post by ITR1689 »

De originele ITR veerpootbrug is lichter dan 1 kg, trouwens.
mr. X

Post by mr. X »

waarom kan ik nu mijn pagina 6 niet zien? heb dit vaker gehad dat hij de eerste post op de volgende pagina niet pakt :S

wat voor olie is verstandig trouwens in de bak te gooien? ik heb namelijk ook het gekraak wat optreed van 1 naar 2. had 5w40 gehaald maar is nog in dichte verpakking dus zou m nog kunnen ruilen...
mr. X

Post by mr. X »

ITR1689 wrote:De originele ITR veerpootbrug is lichter dan 1 kg, trouwens.

ook al zou hij lichter zijn, carbon staat gewoon stoer 8) en toch iedere 10e pk is er weer een!
ben zelfs aan het afvallen :twisted: (dis vooral nodig voor scootersprint maar komt ook mooi vanpas bij de auto :-) )
HONDA

Post by HONDA »

mr. X wrote:waarom kan ik nu mijn pagina 6 niet zien? heb dit vaker gehad dat hij de eerste post op de volgende pagina niet pakt :S

Dit was mij ook opgevallen maar het komt alleen voor in dit topic. Ik denk dat een moderator een keer wat berichten heeft verwijderd waardoor dit topic wat in de war is. Maar nogmaals, het is alleen in dit topic.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
mr. X

Post by mr. X »

oh bij mij was het ook bij iemand anders, weet nu even niet snel wie dat was... hij had iig 10 pagina's maargoed maakt allemaal niet uit
ITR1689

Post by ITR1689 »

mr. X wrote:wat voor olie is verstandig trouwens in de bak te gooien? ik heb namelijk ook het gekraak wat optreed van 1 naar 2. had 5w40 gehaald maar is nog in dichte verpakking dus zou m nog kunnen ruilen...

In de bak altijd Honda MTF II, bij de honda dealer te koop.
mr. X

Post by mr. X »

hmm... weet niet echt waar ik dit anders onder kan brengen dus doe ik het hier maar:

je bent op vakantie in belgie, verveelt je de ziekte in, is geen zak te doen wat doe je dan? je rijdt naar nederland (naar de dichtstbijzijnde dealer van meguiars die ik wist, nouja de enigste die ik wist :roll :) dbm in maarssen haalt er voor 118 euro spul :roll: rijdt nog ff langs huis om de rest van de spullen die je nog had op te halen, rijdt terug naar de camping en gaat poetsen :D
hebben daar mooi paar uur staan poetsen en hij glimt nu echt goed!

Image
Image
met rik die nog mooi aan het poetsen was :P
Image
Image
glimmen deed hij wel, jammer dat het al zo donker begon te worden...

en het begon er dreigend uit te zien maar dat maakte allemaal niet uit omdat we zo'n hoes bij hadden 100% krasvrij, 100% waterdicht :D die avond is het gaan gieten dat het niet meer leuk was, maar de auto was mooi schoon...
je gaat er mee rijden en wat gebeurt er
Image
juist het gaat regenen :(

maarja doek er weer over heen gehaald en hij zag er weer netjes uit die dag. waren nog even langs mijn oom gereden, die moest nog even naar zn landgoedje om zn dieren te verzorgen, wij mee...
het was wel een beetje onbegaanbaar eigenlijk voor zo'n auto maargoed, levert een aantal mooie fotows op. jammer dat we geen digi bij hadden.
Image
Image
en toen was de weg, weg :)

Image
tsja... wat doe je ermee

Image
Image
jammer van de slechte kwaliteit want het is daar echt super, 2 hectare met beesten en oude schuurtjes enzo, geweldig
Image

terug reis:
Image
Image

toen hadden we weer niets te doen zijn we weer naar huis gereden. even gebeld naar een vriend want wij zouden even langs showoff rijden, hij wou mee met nog een vriend (hij crx met vtec en uitlaatsysteempje, vriend een 1.8 vw passat ofzo een oude :S)

zijknippers gehaald (wit) en carbon veerpootbrug voor+achter
Image
Image
Image
en achter in mijn geweldig lege kofferbak
Image
Image
Image
Image

knippers passen alleen niet lekker :S de ene is het lipje van kapot zeg maar, hij klikt niet vast en de andere die zit er wel goed in maar zit los om een of andere reden...
HONDA

Post by HONDA »

Lekker bezig geweest! :thumbs:
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Voodoo

Post by Voodoo »

Ziet er netjes uit man!
Tom

Post by Tom »

Dat ziet er goed uit! Net een spiegel... :D
SnoopDogg

Post by SnoopDogg »

mr. X wrote:nou we zijn dus net naar een integra gaan kijken. deze auto had gewoon voor 5500 euro aan geluidsinstallatie erin liggen :O. versterker van een halve meter groot ofzo en echt het geluid was zooo super. hij had strobo's in de knippers. alleen geen std velgen :evil: hij had een cold-air intake. het was een stang zeg maar met gesloten luchtfilter eraan (dat ie alleen voor open is) en die was gericht richting de originele aanzuigbuis zeg maar... hij heeft nog 'mar' 80000 km gelopen en komt uit 06-'98

geluidje was super, auto was echt heel mooi had alleen roest op de remschijven van het buitenstaan :x buitenstaan = nie cool. (niet gekeken naar roest bij de wielkasten e.d.

hij was gewoon een heel eind al perfect zeg maar... die man had hem gekocht van een jonge die geld nodig had en hij staat te koop voor net geen 14000 euro... is dit te vertrouwen? of bij aankoop een soort contract laten tekenen dat ik een jaar of half jaar onvoorwaardelijk garrantie krijg zeg maar?
want zoals ik het nu zie weerhoudt mij niets ervan deze auto te kopen!

heb 3 foto's gemaakt. 2 van de motor. weet alleen niet hoe ik deze kan posten...

Hey volgens mij heb ik ook met die auto gereden, het was in klundert bij een louche autohandelaar, de hele auto lag vol met emphaser audio en hij had 17'' bsa velgen??? Hebben wij het over dezelfde?
Image
mr. X

Post by mr. X »

klundert? is dat een plaats? wij waren namelijk bij mc. vos in waalwijk. die had hem staan. audio weet ik verder niets vanaf. weet nog wel dat er goed veel in lag, en hij er eigenlijk achteraf gezien niet uit zag.
SnoopDogg

Post by SnoopDogg »

Zulke velgen lagen erop:
Image

Deze achterlichten:
Image

Er was in gerookt en het interieur had gaten en zag er niet zo goed uit!

:?:
Image
accordR alias AccordS

Post by accordR alias AccordS »

volgens mij was dat dezelfde als bij Vos!?
mr. X

Post by mr. X »

achterlichten klopt inderdaad... rokers auto weet ik niet, maar hij had wel 2 strobo's in de knipperlichten voor en de schakelaar slecht weg gewerkt in het interieur. gaten in de bekleding kan ik me alleen niet herinneren. maar die velgen had hij idd wel volgens mij.. denk dat het dezelfde is waar we het over hebben...
mr. X

Post by mr. X »

Ach lang stil geweest hier, maar zal eens een paar goodies posten :-)
Veel gedaan aan de itr in de tijd...

Wat er momenteel aan performance onder zit:
DC sports 4-1 uitlaat spruitstuk (ingewikkeld)
cat-vervanger
Invidia cat-back
Cold air intake met k&N filter (buis ingewikkeld)
Carter filtertje
Benzine druk regelaar
Denso bougie's
MSD bougie kabels
ACT sportkoppeling
TCC licht vliegwiel
Hondata inlaat pakking
Kop afgevlakt en nieuwe koppakking
Kleppen geslepen

Uiterlijk:
Eindelijk zijn die spuug lelijke velgen eronder uit en heb ik CTR velgen...

Voor hoever dit onder uiterlijk valt:
Originele veerpootbrug achter
Originele sport pedalen
Air-Fuel meter
Oil temp. meter
(3 pot pilar besteld)

'ice'
JVC KD-AVX2
Voor Pioneer 150 watt
achter Boston 160 watt

Even paar foto's:

Velgen:
Image
Image

Sport pedalen, ga ze er dadelijk inzetten
Image
*edit: net erin gezet
BEFORE
Image
AFTER
Image

Metertjes, Radio en Sportpedalen
Image

CAI, DC spruit, carterfiltertje, Benzine druk regelaar, MSD kabels
Image
Image

Veerpootbrug: linker kapje moet ik nog verslijpen. En voor degene die het zien, die gaten in de platen zijn van mijn oude carbon veerpoot. Deze worden ook nog een keer vervangen (á 170 euro per stuk! :evil:
Image
Image
mr. X

Post by mr. X »

Waarom doen mijn foto's het nu niet? Gebruik nu Fotopic.net ipv picturetrail...
Type-S-Boy

Post by Type-S-Boy »

Ik zie de links alleen :)
Civic Type S
HondArd

Post by HondArd »

Heb je "BBcode uit" en "HTML uit" toevallig aangevinkt? Weet niet precies welke je probleem zou moeten verhelpen, maar ik denk dat het dat is.

*edit*, ik zie het probleem al, om even een voorbeeld te geven, http://images1.fotopic.net/?iid=yxaddp& ... quality=70 zal geen plaatje geven. Een plaatje moet altijd op .jpg, .png, .bmp of wat voor plaatjesbestand dan ook eindigen, anders werk [img]en[/img] niet. Dat probleem ken ik ook bij fotopic, enkel de duimnagels krijg ik met .jpg op het eind. Daarom gebruik ik persoonlijk altijd photobucket voor het plaatsen van mijn foto's. Die hebben wel een gemakkelijke methode om grote plaatjes elders te plaatsen, of er moet iets in fotopic zitten waardoor ik wel grote plaatjes kan plaatsen, maar die ben ik nog niet tegengekomen.
Locked