hmm... weet niet echt waar ik dit anders onder kan brengen dus doe ik het hier maar:
je bent op vakantie in belgie, verveelt je de ziekte in, is geen zak te doen wat doe je dan? je rijdt naar nederland (naar de dichtstbijzijnde dealer van meguiars die ik wist, nouja de enigste die ik wist :roll

dbm in maarssen haalt er voor 118 euro spul :roll: rijdt nog ff langs huis om de rest van de spullen die je nog had op te halen, rijdt terug naar de camping en gaat poetsen
hebben daar mooi paar uur staan poetsen en hij glimt nu echt goed!
met rik die nog mooi aan het poetsen was :P
glimmen deed hij wel, jammer dat het al zo donker begon te worden...
en het begon er dreigend uit te zien maar dat maakte allemaal niet uit omdat we zo'n hoes bij hadden 100% krasvrij, 100% waterdicht

die avond is het gaan gieten dat het niet meer leuk was, maar de auto was mooi schoon...
je gaat er mee rijden en wat gebeurt er
juist het gaat regenen
maarja doek er weer over heen gehaald en hij zag er weer netjes uit die dag. waren nog even langs mijn oom gereden, die moest nog even naar zn landgoedje om zn dieren te verzorgen, wij mee...
het was wel een beetje onbegaanbaar eigenlijk voor zo'n auto maargoed, levert een aantal mooie fotows op. jammer dat we geen digi bij hadden.
en toen was de weg, weg
tsja... wat doe je ermee
jammer van de slechte kwaliteit want het is daar echt super, 2 hectare met beesten en oude schuurtjes enzo, geweldig
terug reis:
toen hadden we weer niets te doen zijn we weer naar huis gereden. even gebeld naar een vriend want wij zouden even langs showoff rijden, hij wou mee met nog een vriend (hij crx met vtec en uitlaatsysteempje, vriend een 1.8 vw passat ofzo een oude :S)
zijknippers gehaald (wit) en carbon veerpootbrug voor+achter
en achter in mijn geweldig lege kofferbak
knippers passen alleen niet lekker :S de ene is het lipje van kapot zeg maar, hij klikt niet vast en de andere die zit er wel goed in maar zit los om een of andere reden...