
BugsM ... CH1 H22A7 & EJ2 H22A
-
- Posts: 64
- Joined: Sat Apr 15, 2006 8:59 am
martijn wrote:Erg gaaf zo die remklauwen ziet er erg netjes uit.
Misschien een rare vraag, maar waar heb je dit laten doen.
Ik ben van plan om mijn remmen ook te laten doen maar kan er niet het juiste bedrijf voor vinden.
MVG. Martijn
Heb alles zelf gedaan. Had destijds de mogelijkheid tot stralen, nu helaas niet meer...
Maar er zijn zat bedrijven die de remklauwen voor je kunnen stralen. Denk aan remmenrevisie etc...
Alleen met remmen moet je wel weten, waar je mee bezig bent, anders niet zelf aan beginnen. De remmerij is toch bijna het belangrijkste van de hele auto... :idea:
Het lijkt mij een beter idee om het plaatje helemaal weg te halen en een mesh voor in plaats te zetten (dat is wat ik heb gedaan althans). Die gaten laten toch minder lucht door dan een mesh zou doen, en bij mijn meting met de K&N CAI kwam naar voren dat het gat gemeshd 1pk meer opleverde dan met het gat dicht.
Zowiezo krijgt een CAI niet een erg sterke flow daaronder, daar zorgen dit plaatje of de mistlamp samen met het onderschild wel voor.
Zowiezo krijgt een CAI niet een erg sterke flow daaronder, daar zorgen dit plaatje of de mistlamp samen met het onderschild wel voor.
BugsM wrote:Hier wat fotos van mijn ecu. Wat is de oranje-kleurige printplaat?

Geen idee wat die printplaat doet, staat het er niet net achter (rechtsonder in mijn foto? Ik kan het origineel op full resolutie niet vinden op het moment.)
Wat ik wel gemerkt heb is dat jouw ECU 37820-PDE-E01 als modelnummer heeft, terwijl de mijne 37820-PDE-E03 als modelnummer heeft. Hoeft verder niks te betekenen, maar ik vermeld het maar...
IvoG wrote:
Wat ik wel gemerkt heb is dat jouw ECU 37820-PDE-E01 als modelnummer heeft, terwijl de mijne 37820-PDE-E03 als modelnummer heeft. Hoeft verder niks te betekenen, maar ik vermeld het maar...
Van welk jaar is jouw ATR dan? Geen faceliftmodel toch?
Misschien dat iemand anders ook zijn ecu nummer weet? Linkerzijde achter middenconsole bij gaspedaal, bekleding weghalen en dan kun je die ecu zo zien liggen. Aan die kant zit ook een sticker...
- Gaskleppie
- Posts: 4532
- Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm
Het werd tijd voor wat aanpassingen onder de motorkap...
Kleppendeksel laten parelstralen.
Dit is dus wat er over blijft na stralen. Het gaat dus achter de spatplaat zitten. Ik heb dus alles losgehaald...
Deksel gegrond en in NH-0 gespoten...
B&M drukmeter gemonteerd ipv de chromen klokkie. Zwart staat wat beter...
De CAI zwart gespoten ipv de combi van rood en chroom. De flex stukken moeten nog vervangen worden voor zwarte...
Ben er nog niet uit, wat ik met de letters op de valvecover ga doen. Zelfde geldt voor bougieafdekplaatje....

Kleppendeksel laten parelstralen.

Dit is dus wat er over blijft na stralen. Het gaat dus achter de spatplaat zitten. Ik heb dus alles losgehaald...

Deksel gegrond en in NH-0 gespoten...

B&M drukmeter gemonteerd ipv de chromen klokkie. Zwart staat wat beter...

De CAI zwart gespoten ipv de combi van rood en chroom. De flex stukken moeten nog vervangen worden voor zwarte...

Ben er nog niet uit, wat ik met de letters op de valvecover ga doen. Zelfde geldt voor bougieafdekplaatje....

