BugsM ... CH1 H22A7 & EJ2 H22A

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
BugsM
Posts: 649
Joined: Mon Feb 14, 2005 12:32 pm

Post by BugsM »

Zo zou het eruit kunnen zien...

Image
Sjakiera
Posts: 82
Joined: Sat Apr 08, 2006 2:51 pm

Post by Sjakiera »

BugsM wrote:ITR remmen klaar voor montage. Spul is gestraald en in kleur gezet...

Image

Image


Waar heb je die remschijven gehaald? ik heb namelijk ook itr remklauwen maar ik kan de juiste remschijven niet vinden want ik heb de schijven nodig voor m'n delsol vti.
martijn
Posts: 294
Joined: Mon Aug 01, 2005 11:45 am

Post by martijn »

Erg gaaf zo die remklauwen ziet er erg netjes uit.

Misschien een rare vraag, maar waar heb je dit laten doen.
Ik ben van plan om mijn remmen ook te laten doen maar kan er niet het juiste bedrijf voor vinden.

MVG. Martijn
blue spider
Posts: 64
Joined: Sat Apr 15, 2006 8:59 am

Post by blue spider »

als je een beetje handig bent kun je het zelf , ik heb het ook gedaan
don't touch my Image
BugsM
Posts: 649
Joined: Mon Feb 14, 2005 12:32 pm

Post by BugsM »

martijn wrote:Erg gaaf zo die remklauwen ziet er erg netjes uit.

Misschien een rare vraag, maar waar heb je dit laten doen.
Ik ben van plan om mijn remmen ook te laten doen maar kan er niet het juiste bedrijf voor vinden.

MVG. Martijn


Heb alles zelf gedaan. Had destijds de mogelijkheid tot stralen, nu helaas niet meer...

Maar er zijn zat bedrijven die de remklauwen voor je kunnen stralen. Denk aan remmenrevisie etc...

Alleen met remmen moet je wel weten, waar je mee bezig bent, anders niet zelf aan beginnen. De remmerij is toch bijna het belangrijkste van de hele auto... :idea:
martijn
Posts: 294
Joined: Mon Aug 01, 2005 11:45 am

Post by martijn »

Thanx ik ga dinsdag meteen even proberen te bellen hier om te kijken of ze hier een remmenspecialist is.
Ik vind het er erg gaaf uitzien.
Zelf moet er maar niet aan beginnen.

MVG Martijn
BugsM
Posts: 649
Joined: Mon Feb 14, 2005 12:32 pm

Post by BugsM »

Zwarte wielen met de potenza inmiddels gemonteerd.

Tevens de tenzoR homemade CAI gedemonteerd. De originele airbox erin met K&N filter erin. Ook een deel van de cai gebruikt voor koude luchttoevoer naar luchtfilter. Tis bijna een ramair idee... :wink:

Hier wat fotows...

Image

Image

Image

Image

Image
wilco
Posts: 1548
Joined: Thu Dec 22, 2005 5:59 am
Contact:

Post by wilco »

Ziet er erg gelikt uit daaronder 'The Hood' Netjes!!
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

Goed idee, hoeveel tijd was je kwijt met het boren van de gaatjes in het bumper paneel?
IvoG
Posts: 2402
Joined: Wed Jun 11, 2003 1:32 pm

Post by IvoG »

Het lijkt mij een beter idee om het plaatje helemaal weg te halen en een mesh voor in plaats te zetten (dat is wat ik heb gedaan althans). Die gaten laten toch minder lucht door dan een mesh zou doen, en bij mijn meting met de K&N CAI kwam naar voren dat het gat gemeshd 1pk meer opleverde dan met het gat dicht.

Zowiezo krijgt een CAI niet een erg sterke flow daaronder, daar zorgen dit plaatje of de mistlamp samen met het onderschild wel voor.
BugsM
Posts: 649
Joined: Mon Feb 14, 2005 12:32 pm

Post by BugsM »

Hier wat fotos van mijn ecu. Wat is de oranje-kleurige printplaat?

Image

Image

Image
IvoG
Posts: 2402
Joined: Wed Jun 11, 2003 1:32 pm

Post by IvoG »

BugsM wrote:Hier wat fotos van mijn ecu. Wat is de oranje-kleurige printplaat?

Image

Image

Image

Image
Geen idee wat die printplaat doet, staat het er niet net achter (rechtsonder in mijn foto? Ik kan het origineel op full resolutie niet vinden op het moment.)

Wat ik wel gemerkt heb is dat jouw ECU 37820-PDE-E01 als modelnummer heeft, terwijl de mijne 37820-PDE-E03 als modelnummer heeft. Hoeft verder niks te betekenen, maar ik vermeld het maar...
BugsM
Posts: 649
Joined: Mon Feb 14, 2005 12:32 pm

Post by BugsM »

IvoG wrote:
Wat ik wel gemerkt heb is dat jouw ECU 37820-PDE-E01 als modelnummer heeft, terwijl de mijne 37820-PDE-E03 als modelnummer heeft. Hoeft verder niks te betekenen, maar ik vermeld het maar...


Van welk jaar is jouw ATR dan? Geen faceliftmodel toch?

Misschien dat iemand anders ook zijn ecu nummer weet? Linkerzijde achter middenconsole bij gaspedaal, bekleding weghalen en dan kun je die ecu zo zien liggen. Aan die kant zit ook een sticker...
IvoG
Posts: 2402
Joined: Wed Jun 11, 2003 1:32 pm

Post by IvoG »

99 pre-facelift
User avatar
Gaskleppie
Posts: 4532
Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm

Post by Gaskleppie »

Dit soort printjes handelen vaak externe dingen af zoals bv Knock detectie. Zou dus best kunnen dat dit het knock bordje is van de ATR.
BugsM
Posts: 649
Joined: Mon Feb 14, 2005 12:32 pm

Post by BugsM »

Origineel h22a7 spruitstuk weten te bemachtigen...

Direct ff een beetje opgeknapt....

Image

Image
HondArd
Posts: 2650
Joined: Sun Jan 30, 2005 12:11 pm

Post by HondArd »

Mooi stukje pijpenwerk zo :thumbs:
wilco
Posts: 1548
Joined: Thu Dec 22, 2005 5:59 am
Contact:

Post by wilco »

Ziet er netjes uit zo!Op de foto lijkt het of je het een aparte kleur hebt gespoten ....
BugsM
Posts: 649
Joined: Mon Feb 14, 2005 12:32 pm

Post by BugsM »

wilco wrote:Ziet er netjes uit zo!Op de foto lijkt het of je het een aparte kleur hebt gespoten ....


busje antraciet...
BugsM
Posts: 649
Joined: Mon Feb 14, 2005 12:32 pm

Post by BugsM »

Het werd tijd voor wat aanpassingen onder de motorkap...

Kleppendeksel laten parelstralen.

Image

Dit is dus wat er over blijft na stralen. Het gaat dus achter de spatplaat zitten. Ik heb dus alles losgehaald...

Image

Deksel gegrond en in NH-0 gespoten...

Image

B&M drukmeter gemonteerd ipv de chromen klokkie. Zwart staat wat beter...

Image

De CAI zwart gespoten ipv de combi van rood en chroom. De flex stukken moeten nog vervangen worden voor zwarte...

Image

Ben er nog niet uit, wat ik met de letters op de valvecover ga doen. Zelfde geldt voor bougieafdekplaatje....

Image

Image
Locked