Page 6 of 15

Posted: Tue Aug 31, 2010 2:58 pm
by vtec vince
En na 100.000 km heb je een dikke rekening van een revisie!

Posted: Tue Aug 31, 2010 3:02 pm
by mr. X
Meer blauw op straat nemen die Subaru rijders wel heel serieus...

Dat is inderdaad wel een erg grote stand. Na 5 van die frikandellen heb je ze allemaal wel gezien, then again, sommige vinden dat ook van onze auto's omdat wij niks aan het uiterlijk veranderen.

Posted: Tue Aug 31, 2010 3:04 pm
by vtec vince
Hahaha.. die is wel goed, meer blauw op straat.
zullen we eens foto's bij de subaru stand afgeven , dat ze Type R ook in het blauw leveren ;-)

Posted: Tue Aug 31, 2010 3:06 pm
by Rikky
mr. X wrote:Meer blauw op straat nemen die Subaru rijders wel heel serieus...


Haha lol :lol:

mr. X wrote:Dat is inderdaad wel een erg grote stand. Na 5 van die frikandellen heb je ze allemaal wel gezien, then again, sommige vinden dat ook van onze auto's omdat wij niks aan het uiterlijk veranderen.


Bij me zus (waar ik echt geregeld kom) zit een Subaru garage in het dorp die ook aan echt "tunen" doen, maar ik geef je wel geleik ze lijken allemaal op elkaar... Maar het blijft een mening..

Posted: Tue Aug 31, 2010 4:54 pm
by bvd
Ok dan ben ik ook rond kwart voor 6 op de carpool

Posted: Tue Aug 31, 2010 5:49 pm
by DH
vtec vince wrote:En na 100.000 km heb je een dikke rekening van een revisie!


Andere klasse..
STi en EVO zitten echt op een ander nivo.
4x4 en veeeel meer pk.
Goede parij voor de NSX R.

Demian.

Posted: Tue Aug 31, 2010 7:48 pm
by donkeykong
een STI kan je er nog wel uitrijden op het circuit, helaas evo niet :)

Posted: Tue Aug 31, 2010 8:31 pm
by Gaskleppie
donkeykong wrote:een STI kan je er nog wel uitrijden op het circuit, helaas evo niet :)

Al meerdere keren gedaan hoor...
Wel met mn 2 liter blok, maar toch. Hij stond wel op de zelfde banden als ik.

Posted: Tue Aug 31, 2010 8:36 pm
by Dirk V
na een aantal keren overgeslagen te hebben ben ik ook weer van de partij.
Met een paar jappen op pad,

Subaru SVX
Toyota Supra
EP3 CTR 30th Anniversary
...en mijn ATR uiteraard!

Posted: Wed Sep 01, 2010 12:09 am
by LCR
donkeykong wrote:een STI kan je er nog wel uitrijden op het circuit, helaas evo niet :)


Zal wel ECHT aan de bestuurder liggen.
Tijdens Time Attack had ik alleen oog voor die rode Evo8. Hij stond naast mij en ik was erug nieuwsgierig wat ie op het circuit zou doen tegen een ATR......1 rondje beetje 'gespeeld' en daarna heb ik hem niet meer gezien in mijn spiegels....

Posted: Wed Sep 01, 2010 12:35 am
by Johan FN2
vtec vince wrote:En na 100.000 km heb je een dikke rekening van een revisie!


Is niet altijd het geval, ligt er natuurlijk ook aan hoe je met het materiaal omgaat. Heb genoeg Impreza's gezien die na 100.000km nog lopen als een trein zonder revisie. Moet wel zeggen dat ik er ook heb gezien waar het blok na ongeveer 50.000km plof zei... :mrgreen:

Posted: Wed Sep 01, 2010 7:28 am
by donkeykong
LCR wrote:
donkeykong wrote:een STI kan je er nog wel uitrijden op het circuit, helaas evo niet :)


Zal wel ECHT aan de bestuurder liggen.
Tijdens Time Attack had ik alleen oog voor die rode Evo8. Hij stond naast mij en ik was erug nieuwsgierig wat ie op het circuit zou doen tegen een ATR......1 rondje beetje 'gespeeld' en daarna heb ik hem niet meer gezien in mijn spiegels....


dan was ie heel zuinig op z'n evo :)

Posted: Wed Sep 01, 2010 7:29 am
by micronsil
Subaru is maar net hoe ermee omgegaan is.

Bij die auto is het echt extreem belangrijk dt je em netjes warrijd voordat je em begint te trappen en netjes laten afkoelen, juiste olie, olie koelling etc.

De blokken zijn hel gevoellig zodra er een beetje tuning aan te pas is gekomen.


Stock zijn ze nagenoeg onverwoestbaar, maar zodra je er meer pk's uithaalt dan de fabriek bedoeld had :(

Posted: Wed Sep 01, 2010 10:25 am
by Johan FN2
donkeykong wrote:
LCR wrote:
donkeykong wrote:een STI kan je er nog wel uitrijden op het circuit, helaas evo niet :)


Zal wel ECHT aan de bestuurder liggen.
Tijdens Time Attack had ik alleen oog voor die rode Evo8. Hij stond naast mij en ik was erug nieuwsgierig wat ie op het circuit zou doen tegen een ATR......1 rondje beetje 'gespeeld' en daarna heb ik hem niet meer gezien in mijn spiegels....


dan was ie heel zuinig op z'n evo :)


Of hij zag hem niet meer in z'n spiegels omdat ie voor hem reed... :lol:

Posted: Wed Sep 01, 2010 10:42 am
by Rikky
Winnen van een Evo8 doe je echt niet met een ATR...

Posted: Wed Sep 01, 2010 11:46 am
by DH
Rikky wrote:Winnen van een Evo8 doe je echt niet met een ATR...


Evo 8/9 en WRX STi C-Spec gaan op het cirquit nagenoeg gelijk aan de NSX-R met gelijke bestuurders (stock uiteraard).
Op papier hebben alle andere Honda`s geen schijn van kans.

Demian.

Posted: Wed Sep 01, 2010 11:51 am
by Rikky
Dc5-Driver wrote:
Rikky wrote:Winnen van een Evo8 doe je echt niet met een ATR...


Evo 8/9 en WRX STi C-Spec gaan op het cirquit nagenoeg gelijk aan de NSX-R met gelijke bestuurders (stock uiteraard).
Op papier hebben alle andere Honda`s geen schijn van kans.

Demian.


Dat geloof ik wel... Maarja 4x4 tegen een achter wiel aandrijver...

Maar toch hou ik het bij Honda :roll:

Posted: Wed Sep 01, 2010 12:23 pm
by micronsil
Dir auto's komen elkaar wel tegen op een circuit maar het is eigenlijk totaal geen vergelijkings materiaal.

Een Nsx en alle andere R's zijn eigenlijk track georienteerd en een Sub of Evo is een rally auto.

Ik blijf het knap vinden dat een N/A honda toch een hoop moois kan doen tegen een geblazen sub en evo.

Posted: Wed Sep 01, 2010 12:30 pm
by Johan FN2
Rikky wrote:

Dat geloof ik wel... Maarja 4x4 tegen een achter wiel aandrijver...

Maar toch hou ik het bij Honda :roll:


Een EVO is alleen een 'echte' AWD in de sneeuwstand, in alle andere standen gaat het meeste vermogen naar de achterwielen...

Posted: Wed Sep 01, 2010 12:33 pm
by Rikky
Johan FN2 wrote:
Rikky wrote:

Dat geloof ik wel... Maarja 4x4 tegen een achter wiel aandrijver...

Maar toch hou ik het bij Honda :roll:


Een EVO is alleen een 'echte' AWD in de sneeuwstand, in alle andere standen gaat het meeste vermogen naar de achterwielen...


Never know that... Maargoed snelste of niet... Persoonlijk zou ik voor de NSX kiezen (al is een EVO8 erg leuk!)