Sigur - Engine Bay is klaar
Binnenkort breng ik de itr weg naar de schade hersteller om de bumper te laten herstellen, verder weer een aantal spullen binnen gekregen.
- Password JDM 3piont veerpootbrug
- KMS-fab crankcase ventilation system
- Hondata pakking
- Cusco style brake stopper
- Spoon high tension plug wires
- Kleppendeksel in Y56 laten spuiten
- OEM kleppendeksel pakking
Zodra het weer wat beter wordt ga ik de spullen monteren.

- Password JDM 3piont veerpootbrug
- KMS-fab crankcase ventilation system
- Hondata pakking
- Cusco style brake stopper
- Spoon high tension plug wires
- Kleppendeksel in Y56 laten spuiten
- OEM kleppendeksel pakking
Zodra het weer wat beter wordt ga ik de spullen monteren.

-
De R is eindelijk weer terug van de schade hersteller, ging helaas wat moeizamer dan verwacht.
Heb de achterkant mooi strak laten maken en beginnend roest bij de wielkastrand ook meteen laten behandelen.
Verder nieuwe JDM achterlichten erin gezet, motorruimte goodies gemonteerd en ergerde me al een tijdje aan het geluid van de audio in de R dus dat ook maar ff goed aangepakt met nieuwe speakers en bedrading en een 2din multimedia radio van Pioneer.
Ben niet echt tevreden hoe de KMS-Fab breatherkit op dit moment zit, daarom besloten (ergens in mei) om de accu te vervangen door een PC680 en te verplaatsen in de kofferbak. En dan de motorruimte grondig aan te pakken en te gaan wire-tukken.
Heb de achterkant mooi strak laten maken en beginnend roest bij de wielkastrand ook meteen laten behandelen.
Verder nieuwe JDM achterlichten erin gezet, motorruimte goodies gemonteerd en ergerde me al een tijdje aan het geluid van de audio in de R dus dat ook maar ff goed aangepakt met nieuwe speakers en bedrading en een 2din multimedia radio van Pioneer.

Ben niet echt tevreden hoe de KMS-Fab breatherkit op dit moment zit, daarom besloten (ergens in mei) om de accu te vervangen door een PC680 en te verplaatsen in de kofferbak. En dan de motorruimte grondig aan te pakken en te gaan wire-tukken.
Thanks iedereen
@Rikky: Glimt niet zo erg hoor, lijkt op de foto wel zo, maar dat komt door de flitser.
@Arno: Whahaha dat ITB verhaal was maar flauwekul. Toen we de intake eraf hadden gehaald, heeft een maat van mij ITB filters van een motorfiets op de plek van de intake gehangen en een foto gemaakt :twisted:
Lijkt me wel een goed plan. Zo ver is Groningen en Drachten nu ook weer niet

@Rikky: Glimt niet zo erg hoor, lijkt op de foto wel zo, maar dat komt door de flitser.
@Arno: Whahaha dat ITB verhaal was maar flauwekul. Toen we de intake eraf hadden gehaald, heeft een maat van mij ITB filters van een motorfiets op de plek van de intake gehangen en een foto gemaakt :twisted:
Lijkt me wel een goed plan. Zo ver is Groningen en Drachten nu ook weer niet

Nu hopen dat de roestkever lang wegblijft.
Dat hoop ik ook :wink:
vrijdag en zaterdag bezig geweest met me kofferbak ruimte, deze wilde ik eerst netjes hebben voordat ik de accu achtering ging plaatsen. dus deze ook maar nh-0 gespoten.
Had alleen maar me foon bij me, dus sorry voor de slechte kwaliteit

-